Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
BeNeQ
Jeździ konno
Dołączył: 14 Kwi 2008
Posty: 25
Skąd: Kraków
|
|
Powrót do góry |
|
|
«RH» Egzegezy
Zaczyna szaleć na ulicach
Dołączył: 06 Lip 2008
Ostrzeżeń: 1 Posty: 333
|
Wysłany: 08 stycznia 2009, 18:14 Temat postu: |
|
|
Nikt specjalnie nie buguje tras.
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
=HornET=
Pirat drogowy
Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 601
Skąd: Wilczanka (lubelskie)
|
|
Powrót do góry |
|
|
|GT| kamyl
Doświadczony driver
Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 228
|
|
Powrót do góry |
|
|
BeNeQ
Jeździ konno
Dołączył: 14 Kwi 2008
Posty: 25
Skąd: Kraków
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maxer
Lubi ostrą jazdę
Dołączył: 18 Sty 2007
Ostrzeżeń: 1 Posty: 1326
Skąd: Szklarska Poręba / Frankfurt Am Main
|
|
Powrót do góry |
|
|
Winiacz
Pirat drogowy
Dołączył: 13 Cze 2008
Ostrzeżeń: 4 Posty: 806
Skąd: Wałcz
|
|
Powrót do góry |
|
|
BeNeQ
Jeździ konno
Dołączył: 14 Kwi 2008
Posty: 25
Skąd: Kraków
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ukito
Jeździ konno
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 84
|
Wysłany: 09 stycznia 2009, 14:38 Temat postu: |
|
|
Ten program jest do tmnf i do tmuf. Poradnika nie ma bo to byłoby bezsensu, ten program jest bardzo prosty, wystarczy pokombinować.
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
«RH» Bilus
Moderator
Dołączył: 12 Maj 2008
Ostrzeżeń: 3 Posty: 1172
Skąd: Poznań
|
Wysłany: 09 stycznia 2009, 17:02 Temat postu: |
|
|
Sebik1992 napisał: |
...
Instrukcja:
RiX MiX służy do umieszczania klocków w miejscach, na które nie pozwala edytor w grze (np. poza stadionem, jeden klocek na drugim, itd.)
Przed uruchomieniem programu:
1.Tworzymy mapę z klockiem, którego nie możemy gdzieś położyć, najlepiej umieścić go obok miejsca w które chcemy go wprowadzić (np. 1 pole wyżej).
2.Zapisujemy mapę.
3.Warto zrobić także kopię zapasową trasy!
Obsługa programu:
1.Klikamy na ikonkę "RixMixa"
2.Pokaże się nam okienko. Spośród przycisków wybieramy "Load"
3.Szperamy w folderach i wybieramy naszą mapę.
4.Na liście po nazwie identyfikujemy obiekt, który chcemy przenieść.
5.Po zaznaczeniu nazwy u góry zmień parametry X, Y, Z i rotację - pamiętaj aby po ustaleniu nacisnąć "Save" (nie zmieniać parametrów napisanych czerwoną czcionką - może to spowodować crash mapy z grą przy ładowaniu i trzeba będzie skorzystać z kopii zapasowej!)
5a.Jeśli nie wiemy czy klocek mamy przesunąć w górę, w dół czy w bok otwieramy mapę w TMNF lub TMUF oraz zapamiętujemy położenie klocka, który chcemy przesunąć.
6.Klikamy "Make Maker" - po naciśnięciu tego przycisku nie zapisujemy mapy w grze! Po prostu wychodzimy z edytora In-Game. Z Rix-Mixa można wyjść lub nie (zależy czy zamierzamy coś jeszcze robić).
7.Otwieramy mapę In-Game i gotowe Very Happy |
Był już taki wątek
_________________
[4 more]
09-11.07.10 | AGL Belldeco Cup 2010 Stęszew
[...?]
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
|