Niniejsza strona wykorzystuje pliki cookies. Informacje uzyskane za pomocą cookies wykorzystywane są głównie w celach statystycznych.
Masz możliwość wyłączenia ich w przeglądarce. Pozostając na stronie godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce.
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyZaloguj
Bugi na trasach
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum TrackMania Poland Strona Główna » TrackMania » TrackMania United Forever
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BeNeQ
Jeździ konno


Dołączył: 14 Kwi 2008
Posty: 25
Skąd: Kraków

PostWysłany: 08 stycznia 2009, 18:07    Temat postu: Bugi na trasach Odpowiedz z cytatem  

Witam. Mam pytanie. Jak "zmiksować" trase aby móc łączyć elementy i tworzyć tzw "bugi"?
_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
«RH» Egzegezy
Zaczyna szaleć na ulicach


Dołączył: 06 Lip 2008
Ostrzeżeń: 1
Posty: 333



PostWysłany: 08 stycznia 2009, 18:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Nikt specjalnie nie buguje tras.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
=HornET=
Pirat drogowy


Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 601
Skąd: Wilczanka (lubelskie)

PostWysłany: 08 stycznia 2009, 18:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

To chyba to ;] http://www.tmu.boo.pl/software.php
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
|GT| kamyl
Doświadczony driver


Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 228


PostWysłany: 08 stycznia 2009, 18:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Egzegezy napisał:
Nikt specjalnie nie buguje tras.

Nie mogę się z tym zgodzić Smile.
Ja potrafię miksować ze sobą elementy. Dla przykładu takiej trasy dam tu linka: www.kamyl.boo.pl/tracks/press_nothing.challenge.gbx
Bugi nie są tu przypadkowo Smile.
Dużo mam tras z różnymi bugami (jeziorko na dircie, segment inny niż te w edytorze tras, teleport (prawie ;p), ukryte tunele, wlot pod ziemię na inne drogi, skasowanie znaczników lub pozostawienie tylko ich oraz różne zmiksowane segmenty), lecz są one na inne środowiska. Press Nothing działa także w TMNF Wink. HornET podał już linka. Tam znajdziesz program do edytowania trasy. Oczywiście nie ma czegoś takiego jak "przeciągnij-upuść". Otwierasz trasę po za TM i edytujesz parametry dla każdego klocka Smile.

_________________


// to tylko prowizorka, na wiecej nie mam czasu niestety - Yard

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
BeNeQ
Jeździ konno


Dołączył: 14 Kwi 2008
Posty: 25
Skąd: Kraków

PostWysłany: 08 stycznia 2009, 19:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

O kur**! Czy istnieje do tego jakaś instrukcja? ^^
_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Maxer
Lubi ostrą jazdę


Dołączył: 18 Sty 2007
Ostrzeżeń: 1
Posty: 1326

Skąd: Szklarska Poręba / Frankfurt Am Main

PostWysłany: 08 stycznia 2009, 19:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

ktos może podrzuci link , ale zeby tylko na stadionie było tak? bo daliscie ten program do tmu, a chcialbym go do tmnf.
_________________
" 2008 - 2011 stare dobre czasy - Pozdrawiam Wszystkich Smile"
<- Drzwi Very Happy
www.pureskillers.eu

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG MSN Messenger
Winiacz
Pirat drogowy


Dołączył: 13 Cze 2008
Ostrzeżeń: 4
Posty: 806

Skąd: Wałcz

PostWysłany: 08 stycznia 2009, 19:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

różnice są tylko w bugach w edytorze TM.

jeśli chodzi o bugowanie programem w TMNF jest tak samo

_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
BeNeQ
Jeździ konno


Dołączył: 14 Kwi 2008
Posty: 25
Skąd: Kraków

PostWysłany: 09 stycznia 2009, 14:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

proszę o jakiś mały poradnik jeśli istnieje
_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Ukito
Jeździ konno


Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 84


PostWysłany: 09 stycznia 2009, 14:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Ten program jest do tmnf i do tmuf. Poradnika nie ma bo to byłoby bezsensu, ten program jest bardzo prosty, wystarczy pokombinować.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
«RH» Bilus
Moderator


Dołączył: 12 Maj 2008
Ostrzeżeń: 3
Posty: 1172

Skąd: Poznań

PostWysłany: 09 stycznia 2009, 17:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Sebik1992 napisał:
...
Instrukcja:
RiX MiX służy do umieszczania klocków w miejscach, na które nie pozwala edytor w grze (np. poza stadionem, jeden klocek na drugim, itd.)
Przed uruchomieniem programu:
1.Tworzymy mapę z klockiem, którego nie możemy gdzieś położyć, najlepiej umieścić go obok miejsca w które chcemy go wprowadzić (np. 1 pole wyżej).
2.Zapisujemy mapę.
3.Warto zrobić także kopię zapasową trasy!
Obsługa programu:
1.Klikamy na ikonkę "RixMixa"
2.Pokaże się nam okienko. Spośród przycisków wybieramy "Load"
3.Szperamy w folderach i wybieramy naszą mapę.
4.Na liście po nazwie identyfikujemy obiekt, który chcemy przenieść.
5.Po zaznaczeniu nazwy u góry zmień parametry X, Y, Z i rotację - pamiętaj aby po ustaleniu nacisnąć "Save" (nie zmieniać parametrów napisanych czerwoną czcionką - może to spowodować crash mapy z grą przy ładowaniu i trzeba będzie skorzystać z kopii zapasowej!)
5a.Jeśli nie wiemy czy klocek mamy przesunąć w górę, w dół czy w bok otwieramy mapę w TMNF lub TMUF oraz zapamiętujemy położenie klocka, który chcemy przesunąć.
6.Klikamy "Make Maker" - po naciśnięciu tego przycisku nie zapisujemy mapy w grze! Po prostu wychodzimy z edytora In-Game. Z Rix-Mixa można wyjść lub nie (zależy czy zamierzamy coś jeszcze robić).
7.Otwieramy mapę In-Game i gotowe Very Happy


Był już taki wątek

_________________

[4 more]
09-11.07.10 | AGL Belldeco Cup 2010 Stęszew
[...?]

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu    Forum TrackMania Poland Strona Główna » TrackMania » TrackMania United Forever Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

POWERED BY YARD COPYRIGHT © 2006-2017 TMPL.INFO DESIGNER? JAKI DESIGNER?