Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
P4G Wally
Team Poland
Dołączył: 11 Maj 2006
Pochwał: 1 Posty: 1346
Skąd: Wołomin
|
Wysłany: 17 sierpnia 2006, 23:22 Temat postu: Trasy na mistrzostwa Polski. |
|
|
Spis tras na MP:
Wally:
1.Scoodie [1min] - " target="_blank" class="postlink">
2.Crazy Hot Speed (TA) [35sek] - [url] [/url]
Holus:
1.EP h0lus [45sek] - http://www.nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=trackshow&id=375885#auto
Wiadp 1:
1. mapa nr 1 [30sek]
Nawro:
1. Rasin -
2. I'm Sprite! -
Radass:
1. Base Jumping[45sek] -
2. 52# Speed[50sek] -
3. Mini Race -
Monia:
1.The Sock [35sek]
2.No Comments [50sek]
3.Carefully [50sek]
Jurek:
1." Dzwoneczek" -
2."Wyprawa po złote runo" -
3."Sztuka przetrwania" -
BloodLust:
1. Devilish MP Project [45 sek] -
Do poprawki:
Karol:
1.mapa nr 1
Skoro maja być na mistrzostwac, proponuje abysmy przedstawiali swoje trasy, te ktore kandyduja na miano map do mistrzostw.
Nie wrzucajmy ich narazie na TMX, by każdy zaczynal od zera (poza autorem) Robmy trasy z mysla o tym turnieju.
oto moja trasa:
Oto moja trasa zrobiona wczoraj w nocy specjalnie z mysla o naszym turnieju.
Sklasyfikowalbym ja jako techniczna, chodź w wielu miejscach jest dosc szybka, natomiast nie ma tam dlugich prostyuch odcinkow, przez co nalezy być caly czas skupionym. może screen nie oddaje tego jak jezdzi się na trasie, jednak widac na nim z jakich elementow zbudowana jest trasa, wiec mysle, ze po opisaniu jak się ja jedzie, mapa się wam znacznie przyblizy.
Zaczynamy:
Start, trasa rozpoczyna się zakretami, bardzo lekkimi przejazd po skosie, nastepnie mamy skok, ze spokojem wyrobimy się by idealnie spasc (skok jest bezchwiejny, nikogo nie wytraci z predkosci chyba ze udarzy w bande), nastepnie mamy prosty zakret, który przechodzi w 90stopniowa druga czesc, tu nalezy spuscic noge z gazu. z ominieciem slupkow nie będzie problemu, za slupkami mamy zjazd i tabliczke warning i skret w prawo, jest to dosc trudny zakret, poniewaz jest tu szansa uderzenia się o bande, jednak trafiac się to może wyjatkowo rzadko Jak ktos to umie przejechac to przejedzie za każdym razem. nastepnie mamy zjazd na offroad, tuz po nim jest bardzo ciekawy zakret do przejechania na 2 mozliwe sposoby: po wewnetrznej, przehezdzamy go krotsza droga ale przez to druga czesc tego zakretu staje się trudniejsza, lub po zewnetrznej, jest wiecej drogi ale dzięki temu mamy latwiejszy nastepny zakret i wieksza predkosc na wylocie Obydwa warianty zakretu nalezy jednak przejechac na poslizgu kontrolowanym (a co nikt nie mowil ze trasy maja być proste ). po tym zakrecie mamy kolejny dosc prosty na duzej predkosci z mozliwoscia zahaczenia o wystajaca bande. Zaczyna się podjazd pod gorke i nierownosc terenu przy slupku, nalezy zwolnic bo wchodzimy w trudny technicznie zakret wymagajacy precyzji (w odpowiednim momencie odbijamy w gore), dalsza czesc zakretu jest prosta, aczkolwiek przy zbyt duzej predkosci, na wyjezdzie udezymy w bande, wiec zalecam hamowanie jeśli chcemy dojechac bezpiecznie . Kolejny trudny zakret, a trudny przez zakret poprzedni po ktorym mamy taki a nie inny tor jazdy, zakrety pokonujemy na gazie az do CP gdzie lekko zwalniamy przejezdzamy przez zwezenie, nastepnie miedzy slupkami i mamy tutaj podskok. jeśli mamy zbyt mala predkosc (za mocno hamowalismy) to tuz przed CP jest klocek nie bedacy prosta droga, a malum wglebieniem. Slupki oplaca się przejechac wiec na wiekszej predkosci po skoku mamy chwile czasu jazdy po prostej na dostosowanie predkosci do zakretu. Pierwsza czesc jest bardzo latwa, natomiast w drugiej nalezy uwazac na wystajaca bande, dlatego nie polecam pokonywac tego zakretu na poslizgu kontrolowanym, chyba ze ktos ma to naprawdę swiernie opanowane. Mamy CP i wyrownanie drogi kawalek prostej i dosc latwy zakret 90stopniowy, aczkolwiek nalezy go pokonac dobrym pułapem, by pozniej jak najszybciej wyjsc i nabierac predkosc poniewaz... po zakrecie nastepuje szybki odcinek sekcja zakretow do pokonania na pelnym gazie, aczkolwiek nalezy uwazac i 2 zakrety polecam przejechac na poslizgo kontrolowanym (będzie plynniej).
Ostatni z serii zakretow jest zdradliwy, nalezy przyhamowac, jeśli nie zwracamy uwagi na ten zakret i nie hamujemy to wypadniemy z trasy poniewaz za zakretem mamy CP, nastepnie jeden zwykly kawalek drogi i po nim jest zeskok w dol o 1 poziom. Nastepnie mamy przyspieszenie, prosty offroad. wjezdzamy na droge, która ustawiona jest pod kątem do trawy co powoduje ze mozemy automatycznie dzięki temu wpasc w poslizg i skontrolowac go na zakrecie, bardzo przyjemna sprawa i jeśli komus to nic nie mowi, to niech zobaczy mape Ki Grass na GC4, tam takie elementy mialy miejsce i naprawdę były kapitalne Po zakrecie mamy CP a potem bardzo trudny zakret i zaraz po nim nitro. Mowie ze bardzo trudny poniewaz jeśli ktos chce przesarzowac, to zostanie srogo skarany, zakret ten jest krzywy i po prostu uderzymy w bande i stracimy sporo czasu nawet do 3 sek jeśli uderzymy naprawdę zle. Tuz za nitro mamy zeskok o 2 poziomy, lądujemy zawsze na terenie pochylym i spokojnie wjezdzamy na prosty odcinek drogi (nawet jeśli ktos uderzyl w bande na poprzednim zakrecie, nie będzie mial problemow by doskoczyc z nitro do drogi ). po zeskoku mamy bardzo prosty kawalek, stoi tam tylko slupek ale to taki dobijacz dla nieuwaznych, by nawet pod koniec mapy byli skupieni, tymbardziej ze... Po tym prostym kawalku nastepuje offroad, a nastepnie dojazd do mety, który mozemy pokonac na kilka sposobow, a styl jego przejazdu zalezy od gracza jeśli przyszarzujemy za bardzo po wewnetrznej, to uderzymy w wsyatajaca bande i ona nas zatrzyma, jeśli wpadniemy w poslizg i go nie skontrolujemy to uderzymy o to bandowe kułeczko a jeśli za bardzo asekuracyjnie po zewnetrznej, to Bozia nas pokara otarciem o bande Polecam scinac po wewnetrznej ten zakret, jeśli ktos jest na tyle dobry ze nie popelni tam bledu Bo jednak wewnatrz a zewnatrz daje 0.20-0.40 przewagi na korzysc wewnatrz
Ogolnie mapka trwa okolo minute (jadac asekuracyjnie tak jak napisalem, to zmiescimy się w 1.05.00. Mysle ze mapa jest dobra na taki turniej poniewaz zalezy w niej wszystko od dobrej techniki, wyczucia predkosci (w tych trudnych sytuacjach) oraz od tego czy potrafimy jechac na poslizgu kontrolowanym, poniewaz jazda asekuracyjna na poslizgu się tutaj mniej oplaca. Zrobilem także te zakrety z dwoma mozliwosciami wybory trasy, aby każdy mogl przystosowac chociaż czesciowo swoj styl do tej mapy i aby nikt na niej nie mial jakiejs przewagi, po prostu wolisz scinac czy po zewnwtrznej? SAM WYBIERZ. i o to chodzi.
Mysle ze może jakiś moderator moglby zrobić osobny dzial przedstawiajacy mapy ktore kandyduja do tuenieju. Na TMX wrzuce mape aby byla do sciagniecia gdy pomysl z polskimi mapami wypali. Wtedy mysle będziemy mogli zobaczyc co warte sa te mapy. Ogolnie polecam narazie ogladanie screena i wyobrazanie sobie zajebistej jazdy, bo w opisie mapy zawarlem jak przejechac każdy element, pozdrawiam[/url]
_________________
Siłą sportu jest siła zespołu, lecz pięknem sportu są indywidualności...
Ostatnio zmieniony przez P4G Wally dnia 02 września 2006, 7:40, w całości zmieniany 16 razy
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zeo
nawro
Dołączył: 25 Mar 2006
Pochwał: 2 Posty: 671
Skąd: Warszawa
|
|
Powrót do góry |
|
|
P4G Wally
Team Poland
Dołączył: 11 Maj 2006
Pochwał: 1 Posty: 1346
Skąd: Wołomin
|
Wysłany: 18 sierpnia 2006, 18:10 Temat postu: |
|
|
dzięki nawro za trase To już mamy 2 tracki
Ta z tego co widze się kompletnie rozni stylem od mojej, wiec będzie wieksza roznorodnosc
Coz proponuje także tworzenie krotszych (30-45sek) tras do trybu TA, bo w koncu kwalifikacje maja być w time attacku, a moja mapka zwazywszy ze ma okolo minuty dlugosci, to zdazy się ja przejechac w calosci max 4 razy, to za mało.
Zajme się teraz tworzeniem trasy do trybu TA
PS. piszcie koniecznie dlugosci tras.
Z tego co widze narazie mapy moje i Nawro, kwalifikuja się do trybu rund. Prosilbym tez o krotsze do TA, bo w koncu na TA map ma być wiecej
Ja wlasnie biore się za tworzenie, pozdrawiam
_________________
Siłą sportu jest siła zespołu, lecz pięknem sportu są indywidualności...
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
[POL] Jakub
Pradziad żuli - żywa legenda
Dołączył: 04 Cze 2006
Ostrzeżeń: 15 Posty: 4774
|
Wysłany: 18 sierpnia 2006, 20:51 Temat postu: |
|
|
proszę robcie tak, zeby były 3 trasy krotkie (okolo 20 sek.), 3 srednie (okolo 40 sek.) i 3 dluszsze (okolo 60 sek.).
proszę nie zapomnac, ze jedziemy na time attack z tylko 5 minut czasu.
pozdro
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
P4G Wally
Team Poland
Dołączył: 11 Maj 2006
Pochwał: 1 Posty: 1346
Skąd: Wołomin
|
|
Powrót do góry |
|
|
[POL] Jakub
Pradziad żuli - żywa legenda
Dołączył: 04 Cze 2006
Ostrzeżeń: 15 Posty: 4774
|
Wysłany: 18 sierpnia 2006, 23:03 Temat postu: |
|
|
lepiej jeszcze nie wysylac.
pozdro
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zeo
nawro
Dołączył: 25 Mar 2006
Pochwał: 2 Posty: 671
Skąd: Warszawa
|
|
Powrót do góry |
|
|
P4G Wally
Team Poland
Dołączył: 11 Maj 2006
Pochwał: 1 Posty: 1346
Skąd: Wołomin
|
|
Powrót do góry |
|
|
P4G Wally
Team Poland
Dołączył: 11 Maj 2006
Pochwał: 1 Posty: 1346
Skąd: Wołomin
|
Wysłany: 19 sierpnia 2006, 0:12 Temat postu: |
|
|
Ja również zrobilem trase do TA
Moj Validate time to 36.xx, mysle ze da się z powodzeniem 34.xx wyciagnac.
Poczatkowo mamy trudna sekcje zakretow, tzn sekcja jest prosta do przejazdu lecz trzeba miec odpowiednia predkosc by przeskoczyc przez odcinek bez drogi tam mamy zakret (chyba jedyny na ktorym moga zapiszczec hamulce, aczkolwiek zdejmujac noge z gazu sobie swietnie poradzimy), kolejna sekcja gdzie moga być problemy ze sterowaniem (duza predkosc + zjazd w dol), i trafiamy na "skoczka" (sorry za uzywanie tej nazwy ale to z sentymentu ). Ze skoczka skaczemy na kolejnego skoczka Jednakze musimy uwazac bo raz mi się trafilo ze przy zbyt duzej predkosci krzywo spadłem na skoczka po prostu warto ryzykowac lecz niewarto przeszarzowac Po skoczkach trafiamy na droge, prosty odcinek z podjazdem w gore, tam czeka nas szybki zakret po nim mamy zeskok, bez problemu sobie poradzimy, spadamy o pietro nizej, na teren schodzacy w dol, pod koniec się on prostuje i historia ze spadem o pietro nizej się powtrarza. Tu już gazujemy i zeskakujemy już na najnizsze pietro i gazu do mety.
Ogolnie trasa jest trudna (w wielu miejscach niedopuszczalny jest blad) oraz jak na taka trudnosc, jest bardzo szybka. Mysle ze się wszystkim spodoba
pozdrawiam i czekam na trasy kogos innego a nie tylko moje i Nawro
_________________
Siłą sportu jest siła zespołu, lecz pięknem sportu są indywidualności...
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
P4G Wally
Team Poland
Dołączył: 11 Maj 2006
Pochwał: 1 Posty: 1346
Skąd: Wołomin
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kroink+
Doświadczony driver
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 179
Skąd: z trwardziela
|
Wysłany: 19 sierpnia 2006, 8:09 Temat postu: |
|
|
ja zrobilem mapke 50 sekund ale fotek narazie nie mam a szkoda bo jest fajna
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
P4G Wally
Team Poland
Dołączył: 11 Maj 2006
Pochwał: 1 Posty: 1346
Skąd: Wołomin
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kroink+
Doświadczony driver
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 179
Skąd: z trwardziela
|
|
Powrót do góry |
|
|
P4G Wally
Team Poland
Dołączył: 11 Maj 2006
Pochwał: 1 Posty: 1346
Skąd: Wołomin
|
Wysłany: 19 sierpnia 2006, 14:02 Temat postu: |
|
|
Widze, trasa zrobiona ładnie nawet się takiej dobrej nei spodziewalem. Martwi mnie jedynie ten skok. Z tego co widze jest on oparty na fragmencie podniesienia poziomu o 2 stopnie. Takie skoki sa bardzo zle, poniewaz liczy się w nich czesto szczescie. Przez to poczatku nie trzeba pokonywac szybko, bo jak się najedzie przy duzej predkosci to ma się strasznie garbaty skok, twarde ladowanie, chwiejna pozycje i wytracenie predkosci. Proponowalbym zmienic ten skok na nieco badziej lagodny z uzyciem jakiegoś lagodnego podjazdu i mniejsza iloscia nitro, bo przy lagodniejszym przejezdzie mniej skacze się w gore a bardziej w przod przez co każdy przelatywalby mape (chyba ze masz w zamiarze, aby lot był z dohamowaniem tak dla utrudnienia).
Ogolnie ta mapa z wygladu jest ok.
aha i widze jeszcze jeden podjazd taki falowany garbaty, mam pytanko co do niego:
Czy po wyjezdzie z tego zakretu przed tym podjazdem i wskoczeniem na ten podjazd, ladujemy od razu na gorze tego podjazdu czy odbijamy się od 2giego garba? Bo jeśli się odbijamy, to wtedy proponuje zmianę na lagodniejszy podjazd To moje osobiste zdanie majace na celu po prostu wyeliminowanie szczescia
Z tego co widze, na trasie jest także cut. Przez te skoki z garbem mozna pominac cala zawartosc trasy i wskoczyc na odcinek tuz przed meta. Niestety powinienes to poprawic lub przebudowac mape tak aby symetryczne odcinki się spotkaly i tam zrobić CP.
Ciezka praca poplaci wiec proponuje tak zrobić
Mysle także, aby wrzucic trasy na TMX troszke wczesniej niz mamy zamiar zaczac treningi, aby mozna było wyeliminowac bledy i cuty w mapach oraz ocenic czy ktoras z nich nie wymaga farta.
Pozdrawiam i czekamy na dalsze propozycje
_________________
Siłą sportu jest siła zespołu, lecz pięknem sportu są indywidualności...
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kroink+
Doświadczony driver
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 179
Skąd: z trwardziela
|
Wysłany: 19 sierpnia 2006, 14:51 Temat postu: |
|
|
ok zrobie tak jak mowiles i jeszcze na wszelki wypadek zrboie tak ze nawet mistrz nie znajdzie skrotu i dam zdjecie ale zdjecie dam pozniej tak o 18.00
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
[CDD] wiadp1
Pirat drogowy
Dołączył: 09 Lut 2006
Pochwał: 1 Posty: 649
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 19 sierpnia 2006, 18:05 Temat postu: |
|
|
Również postanowiłem przygotować specjalną mapę dla Mistrzostw Polski.
Mapa ta moim zdaniem nadaje się zarówno do trybu TIME ATTACK jak i ROUNDS. Jest to Lap Map, gdzie przejazd jednego okrążenia zajmuje około 26 sekund. Mapa jest bardzo szybka i poza dwoma ostrymi zakrętami nie ma na niej bardzo trudnych momentów. Zresztą zobaczcie sami. Pod poniższym linkiem znajdziecie krótką prezentację flashową mojego przejazdu oraz screenshot prezentujący całą trasę
http://www.cddclanpl.zoltaturnia.pl/power_turbo.htm
_________________ http://przygodowkomania.blox.pl - darmowe przygodówki
http://anegdotki.blog.onet.pl - moje refleksje na temat świata
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
[CDD] mor_olo
RoKsTaR
Dołączył: 12 Mar 2006
Pochwał: 1 Ostrzeżeń: 1 Posty: 2200
Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: 19 sierpnia 2006, 18:25 Temat postu: |
|
|
ładnie to wyglada na flashu szybko i w miare trudno.
_________________ *... i wszystko jasne.
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
P4G Wally
Team Poland
Dołączył: 11 Maj 2006
Pochwał: 1 Posty: 1346
Skąd: Wołomin
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jurek
Gangsta Mapper
Dołączył: 24 Mar 2006
Posty: 558
|
|
Powrót do góry |
|
|
[POL] Jakub
Pradziad żuli - żywa legenda
Dołączył: 04 Cze 2006
Ostrzeżeń: 15 Posty: 4774
|
Wysłany: 19 sierpnia 2006, 19:59 Temat postu: |
|
|
trasy ze skrotami sa nie pozwolone na te mistrzostwa.
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|