Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Vanitas / Lexiu
V.I.P.

Dołączył: 16 Mar 2009
Posty: 1727
Skąd: Birmingham
|
|
Powrót do góry |
|
 |
iam
Admin Mniejszy

Dołączył: 27 Lis 2007
Ostrzeżeń: 3 Posty: 2477
Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 20 marca 2012, 1:12 Temat postu: |
|
|
Z tym, że właśnie w FPSach nie ma problemu o synchro, gdyż jest ten punkt zaczepienia, czyli kill. Jakim punktem zaczepienia będzie cokolwiek w TM? Drift? Czynność ciągła, jedynie z wobblewobble songami da radę coś zrobić (a.k.a dubstep, drumstep, breakcore). Apex zakrętu? Niby tak, ale zrobiłem kiedyś taki projekt, wyglądało to tragicznie (dlatego nie ujrzał światła dziennego). Początek driftu, koniec? No i jak to ogarniesz na trasach gdzie masz ciągłe zakręty - po prostu nie da rady.
Kamera? Niby tak, ale żeby dobrać kamerę pod muzykę tak, by jeszcze pokazywała dobrze przejazd - musisz na prawdę posiedzieć nad projektem sporo, sporo czasu - wątpię, by ktoś takie coś 4fun zrobił. Poza tym będzie to bardziej wyglądało na showoff, co może się targetowi filmiku nie spodobać.
Reasumując, co już gadałem wielokrotnie, Trackmania jest niewdzięcznym produktem, jeśli chodzi o robienie porządnego skillmovie. Bądź co bądź, gra się fajnie, ale ogląda gorzej.
|
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|