Niniejsza strona wykorzystuje pliki cookies. Informacje uzyskane za pomocą cookies wykorzystywane są głównie w celach statystycznych.
Masz możliwość wyłączenia ich w przeglądarce. Pozostając na stronie godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce.
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyZaloguj
PL6 - preselekcja tras
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum TrackMania Poland Strona Główna » Społeczność » Turnieje » Polish League » Polish League 6
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cobham
Gangsta Mapper


Dołączył: 12 Lis 2006
Ostrzeżeń: 2
Posty: 546

Skąd: Poznań

PostWysłany: 12 Maj 2008, 19:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

balaganmen napisał:
cobham? co to te balkoniki?

w zasadzie to zla nazwa dla tego elementu, ale tak to ktos kiedyś okreslil i już zostalo. Chodzi o ten elementy budynku, który mozna ze soba łaczyc tworząc dużą platforem (pozostaja dziury w miejscach łączeni). To jest element jeszcze ze starej TMN.

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
P4G Kinguś
Osiwiał za kierownicą


Dołączył: 12 Gru 2007
Ostrzeżeń: 6
Posty: 2032



PostWysłany: 12 Maj 2008, 21:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

nic tylko się brać do roboty trzeba :E
Mam pytanie mianowicie zrobiłem prawie całą trase tmn,i dałem tylko oare s tmnf kawałka i nie wiem czy on pasuje to mogę wysłać 2 wersje? Rolling Eyes

_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
cobham
Gangsta Mapper


Dołączył: 12 Lis 2006
Ostrzeżeń: 2
Posty: 546

Skąd: Poznań

PostWysłany: 12 Maj 2008, 21:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

slijcie! każda trase będę dyskutowal z autorem, a wiec o takie rzeczy pytajcie się przez moj adres cobham@o2.pl
Dalej będę się kontaktowal z Jurkiem i finalizowal wybór. Postaram się by zaden mail nie pozostal bez odpowiedzi Wink

Czyli sprawy indywidualne -> mail
ogólne -> forum

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
envy
Osiwiał za kierownicą


Dołączył: 04 Maj 2007
Ostrzeżeń: 4
Posty: 2646

Skąd: Ruda Śląska

PostWysłany: 12 Maj 2008, 21:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

seba napisał:
XyX napisał:
seque wszystko krytykuje, nie przejmuj się nim.
te trasy po prostu były cudowne, jedne z lepszych jakie w zyciu przejechalem... really. Smile

xyxu seque akurat lubi ta trase Cool


text na kwali czy meczu z tcw, ze to jest najlepsze multi jakie jechalem chyba starczy :]

dlaczego bez wallridow czy loopow? o ile pamietam w mapce freda na pl4 był loop i calkiem fajnie się jechalo

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
P4G Kinguś
Osiwiał za kierownicą


Dołączył: 12 Gru 2007
Ostrzeżeń: 6
Posty: 2032



PostWysłany: 12 Maj 2008, 21:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

w tym długim multi cobhama też był loop i był tam idealny Razz
_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
P4G Wally
Team Poland


Dołączył: 11 Maj 2006
Pochwał: 1
Posty: 1346

Skąd: Wołomin

PostWysłany: 13 Maj 2008, 8:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

chcialbym się wypowiedziec co do zasad.
proponuje zwiekszenie limitu do 2000cc, asfalt zajmuje mało cc, ale np zwir i inne nowe elementy już wiecej, nie wiem czy kazdemu uda się bez problemu w 1500 zmiescic.
co do wylacznikow silnika, wg mnie powinna być mozliwosc ich uzycia. jeśli ktos zrobi to w inteligentny sposob, nie przeszkadza to przy przejezdzie trasy.

i jeśli się nie myle, ze tmnf to stadium z tmu + parę bajerow, to zabralko cholernie waznej rzeczy - restarting cp... nie wiem czy respawn dziala na tmnf tak jak na tmu, ale jeśli tak, to cp musza być umieszczone w takich miejscach, aby po respawnie na każdym z nich, dalo się ukończyć trase.
jeśli jestem w bledzie to dajcie znać bo nawet tego tmnf nie mam zainstalowanego

_________________


Siłą sportu jest siła zespołu, lecz pięknem sportu są indywidualności...

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
KD Maciuś
Lubi ostrą jazdę


Dołączył: 24 Sie 2006
Ostrzeżeń: 1
Posty: 1669

Skąd: Gdańsk

PostWysłany: 13 Maj 2008, 8:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Respawny działają na każdym CP z wyjątkiem tych okrągłych przez które się skacze Wink
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
cobham
Gangsta Mapper


Dołączył: 12 Lis 2006
Ostrzeżeń: 2
Posty: 546

Skąd: Poznań

PostWysłany: 13 Maj 2008, 11:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Wally napisał:
chcialbym się wypowiedziec co do zasad.
proponuje zwiekszenie limitu do 2000cc, asfalt zajmuje mało cc, ale np zwir i inne nowe elementy już wiecej, nie wiem czy kazdemu uda się bez problemu w 1500 zmiescic.
co do wylacznikow silnika, wg mnie powinna być mozliwosc ich uzycia. jeśli ktos zrobi to w inteligentny sposob, nie przeszkadza to przy przejezdzie trasy.

i jeśli się nie myle, ze tmnf to stadium z tmu + parę bajerow, to zabralko cholernie waznej rzeczy - restarting cp... nie wiem czy respawn dziala na tmnf tak jak na tmu, ale jeśli tak, to cp musza być umieszczone w takich miejscach, aby po respawnie na każdym z nich, dalo się ukończyć trase.
jeśli jestem w bledzie to dajcie znać bo nawet tego tmnf nie mam zainstalowanego

CC jest w sam raz. Zastanawialismy się nad tym czy 1500 czy 2000 (ja obstawialem 2000), ale teraz wiem, ze 1500 jest OK. Dostalem już trase Jurka, która zawiera niecale 1500 (na trasie jest asfalt, krotki dirt, szare klocki). O dziwo muli u mnie na kompie i trzeba usunac parę ozdob.

I tu maly apel do wszystkich:
Jedną z głównych przyczyn spadku ilosci klatek/sekunde jest zbyt duza ilosc rzeczy, ktore na raz widzi gracz, sytuacja jest jeszcze gorsza jeśli jest to wypadkowa wielu elemntow tzn. trasa +ozdoby +woda (w tle) +dirt itd.

Czyli nawet jeśli pozostanie wam jeszcze kilkadziesiat/kilkaset CC do wykorzystania to darujcie sobie Cool

Na respawn CP nie będę zwracal uwagi!

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
P4G Kinguś
Osiwiał za kierownicą


Dołączył: 12 Gru 2007
Ostrzeżeń: 6
Posty: 2032



PostWysłany: 13 Maj 2008, 12:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

ciekawe jak się można nie zmieścić ja zrobiłem trase 55s i 760CC Shocked
_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
marcineq
Jeździ konno


Dołączył: 20 Kwi 2008
Zakaz pisania
Ostrzeżeń: 3
Posty: 88



PostWysłany: 13 Maj 2008, 12:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

http://www.speedyshare.com/927329497.html

slabe validate
udszielam praw do poprawienia author medalu Wink

_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
P4G Kinguś
Osiwiał za kierownicą


Dołączył: 12 Gru 2007
Ostrzeżeń: 6
Posty: 2032



PostWysłany: 13 Maj 2008, 12:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

no to pocisnołeś mój boże... wysyłasz mu to na EMAIL rozumiesz? Rolling Eyes
_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
MrOoZiO
Doświadczony driver


Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 242
Skąd: Sucha Beskidzka

PostWysłany: 13 Maj 2008, 13:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

marcineq czy ta Twoja mapa to ma być jakiś zart?? sory ale czy Ty myslisz ze coś takiego dadza na PL6?? ehh zrób pierwsze trochę tras zobacz czy się plynnie jezdzi, sprawdz czy zgadza się z kryteriami, a dopiero pozniej dawaj jako propozycje. Bo ja nawet nie wiem czy Ty kiedykolwiek jechales w jakiejs PL. Dam taka mala rade, zastanowcie się dobrze czy aby na pewno wasza mapa ma jakieś szanse, jeśli nie bardzo to nie ma co zawracac cobhamowi glowy Smile pozdro
_________________


Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
marcineq
Jeździ konno


Dołączył: 20 Kwi 2008
Zakaz pisania
Ostrzeżeń: 3
Posty: 88



PostWysłany: 13 Maj 2008, 15:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

wiem pomyslalem o tej mapie ale gdy ja wyslalem przypomnialo mi się ostatnio 30 sec ;p
zal.pl
zrobilem nowa wyslalem do coba jezdzi się ja dosc plynnie.

_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
cobham
Gangsta Mapper


Dołączył: 12 Lis 2006
Ostrzeżeń: 2
Posty: 546

Skąd: Poznań

PostWysłany: 13 Maj 2008, 15:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

by trochę zmobilizowac mapperów wysylam wam parę tras z tmx (swoją tez dalem a co tam Razz)
Trasy te maja wam posluzyc jedynie by podpatrzec różne rozwiazania z wykorzystaniem nowych klockow. PL6 będzie pierwszym turniejem z serii PL rozgrywanym na nowej platformie, wiec pierwszenstwo przy wyborze map będą mialy te z nowymi elementami.
Z tego mappacku szczegolnie przypadla mi do gustu mapa "Sunrise", wiec już znacie moj gust Wink
oczywiście nie sa to przyklady tras na PL6!!! (bo nie sa zgodne z regulaminem), ale może was zainspirują Wink

download Arrow http://s009.wyslijto.pl/index.php?file_id=68248525907989244218

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Ganu
Doświadczony driver


Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 234


PostWysłany: 13 Maj 2008, 15:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

a do kiedy można by wysłać mapy Question
_________________
Masz 9889 postów na forum od ostatniej wizyty -.-

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
envy
Osiwiał za kierownicą


Dołączył: 04 Maj 2007
Ostrzeżeń: 4
Posty: 2646

Skąd: Ruda Śląska

PostWysłany: 13 Maj 2008, 16:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

do ostatniej rundy pl6
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
[POL] ShaDDy
Emerytowany Admin


Dołączył: 11 Sie 2006
Pochwał: 69
Posty: 3570

Skąd: Tczew

PostWysłany: 13 Maj 2008, 16:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Nuclear napisał:
a do kiedy można by wysłać mapy Question

Seque napisał:
do ostatniej rundy pl6


wszystko pisze w 1. poscie...

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG MSN Messenger
Robot
Pirat drogowy


Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 627
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 13 Maj 2008, 19:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Ok , cobham wyslalem ci moja trase jak ja przetestujesz napisz co o niej sadzisz Smile
_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Maxer
Lubi ostrą jazdę


Dołączył: 18 Sty 2007
Ostrzeżeń: 1
Posty: 1326

Skąd: Szklarska Poręba / Frankfurt Am Main

PostWysłany: 13 Maj 2008, 19:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

co do moich map to trochę sobie poczekasz na nie cob, narazie mam może zrobione 10s na mapie Smile
_________________
" 2008 - 2011 stare dobre czasy - Pozdrawiam Wszystkich Smile"
<- Drzwi Very Happy
www.pureskillers.eu

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG MSN Messenger
Redux1991
Jeździ konno


Dołączył: 11 Wrz 2007
Posty: 38


PostWysłany: 13 Maj 2008, 20:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

No ja już szykuje swoje mapki. 2 już zrobiłem jeszcze jedna i wysylam cobhanowi. Zobaczymy czy przejdą preselekcjie Cool Very Happy
_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu    Forum TrackMania Poland Strona Główna » Społeczność » Turnieje » Polish League » Polish League 6 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 2 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

POWERED BY YARD COPYRIGHT © 2006-2017 TMPL.INFO DESIGNER? JAKI DESIGNER?