Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
cobham
Gangsta Mapper
Dołączył: 12 Lis 2006
Ostrzeżeń: 2 Posty: 546
Skąd: Poznań
|
Wysłany: 12 Maj 2008, 19:50 Temat postu: |
|
|
balaganmen napisał: |
cobham? co to te balkoniki? |
w zasadzie to zla nazwa dla tego elementu, ale tak to ktos kiedyś okreslil i już zostalo. Chodzi o ten elementy budynku, który mozna ze soba łaczyc tworząc dużą platforem (pozostaja dziury w miejscach łączeni). To jest element jeszcze ze starej TMN.
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
P4G Kinguś
Osiwiał za kierownicą
Dołączył: 12 Gru 2007
Ostrzeżeń: 6 Posty: 2032
|
|
Powrót do góry |
|
|
cobham
Gangsta Mapper
Dołączył: 12 Lis 2006
Ostrzeżeń: 2 Posty: 546
Skąd: Poznań
|
|
Powrót do góry |
|
|
envy
Osiwiał za kierownicą
Dołączył: 04 Maj 2007
Ostrzeżeń: 4 Posty: 2646
Skąd: Ruda Śląska
|
|
Powrót do góry |
|
|
P4G Kinguś
Osiwiał za kierownicą
Dołączył: 12 Gru 2007
Ostrzeżeń: 6 Posty: 2032
|
|
Powrót do góry |
|
|
P4G Wally
Team Poland
Dołączył: 11 Maj 2006
Pochwał: 1 Posty: 1346
Skąd: Wołomin
|
Wysłany: 13 Maj 2008, 8:45 Temat postu: |
|
|
chcialbym się wypowiedziec co do zasad.
proponuje zwiekszenie limitu do 2000cc, asfalt zajmuje mało cc, ale np zwir i inne nowe elementy już wiecej, nie wiem czy kazdemu uda się bez problemu w 1500 zmiescic.
co do wylacznikow silnika, wg mnie powinna być mozliwosc ich uzycia. jeśli ktos zrobi to w inteligentny sposob, nie przeszkadza to przy przejezdzie trasy.
i jeśli się nie myle, ze tmnf to stadium z tmu + parę bajerow, to zabralko cholernie waznej rzeczy - restarting cp... nie wiem czy respawn dziala na tmnf tak jak na tmu, ale jeśli tak, to cp musza być umieszczone w takich miejscach, aby po respawnie na każdym z nich, dalo się ukończyć trase.
jeśli jestem w bledzie to dajcie znać bo nawet tego tmnf nie mam zainstalowanego
_________________
Siłą sportu jest siła zespołu, lecz pięknem sportu są indywidualności...
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
KD Maciuś
Lubi ostrą jazdę
Dołączył: 24 Sie 2006
Ostrzeżeń: 1 Posty: 1669
Skąd: Gdańsk
|
|
Powrót do góry |
|
|
cobham
Gangsta Mapper
Dołączył: 12 Lis 2006
Ostrzeżeń: 2 Posty: 546
Skąd: Poznań
|
Wysłany: 13 Maj 2008, 11:25 Temat postu: |
|
|
Wally napisał: |
chcialbym się wypowiedziec co do zasad.
proponuje zwiekszenie limitu do 2000cc, asfalt zajmuje mało cc, ale np zwir i inne nowe elementy już wiecej, nie wiem czy kazdemu uda się bez problemu w 1500 zmiescic.
co do wylacznikow silnika, wg mnie powinna być mozliwosc ich uzycia. jeśli ktos zrobi to w inteligentny sposob, nie przeszkadza to przy przejezdzie trasy.
i jeśli się nie myle, ze tmnf to stadium z tmu + parę bajerow, to zabralko cholernie waznej rzeczy - restarting cp... nie wiem czy respawn dziala na tmnf tak jak na tmu, ale jeśli tak, to cp musza być umieszczone w takich miejscach, aby po respawnie na każdym z nich, dalo się ukończyć trase.
jeśli jestem w bledzie to dajcie znać bo nawet tego tmnf nie mam zainstalowanego |
CC jest w sam raz. Zastanawialismy się nad tym czy 1500 czy 2000 (ja obstawialem 2000), ale teraz wiem, ze 1500 jest OK. Dostalem już trase Jurka, która zawiera niecale 1500 (na trasie jest asfalt, krotki dirt, szare klocki). O dziwo muli u mnie na kompie i trzeba usunac parę ozdob.
I tu maly apel do wszystkich:
Jedną z głównych przyczyn spadku ilosci klatek/sekunde jest zbyt duza ilosc rzeczy, ktore na raz widzi gracz, sytuacja jest jeszcze gorsza jeśli jest to wypadkowa wielu elemntow tzn. trasa +ozdoby +woda (w tle) +dirt itd.
Czyli nawet jeśli pozostanie wam jeszcze kilkadziesiat/kilkaset CC do wykorzystania to darujcie sobie
Na respawn CP nie będę zwracal uwagi!
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
P4G Kinguś
Osiwiał za kierownicą
Dołączył: 12 Gru 2007
Ostrzeżeń: 6 Posty: 2032
|
|
Powrót do góry |
|
|
marcineq
Jeździ konno
Dołączył: 20 Kwi 2008
Zakaz pisania Ostrzeżeń: 3 Posty: 88
|
|
Powrót do góry |
|
|
P4G Kinguś
Osiwiał za kierownicą
Dołączył: 12 Gru 2007
Ostrzeżeń: 6 Posty: 2032
|
|
Powrót do góry |
|
|
MrOoZiO
Doświadczony driver
Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 242
Skąd: Sucha Beskidzka
|
|
Powrót do góry |
|
|
marcineq
Jeździ konno
Dołączył: 20 Kwi 2008
Zakaz pisania Ostrzeżeń: 3 Posty: 88
|
|
Powrót do góry |
|
|
cobham
Gangsta Mapper
Dołączył: 12 Lis 2006
Ostrzeżeń: 2 Posty: 546
Skąd: Poznań
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ganu
Doświadczony driver
Dołączył: 07 Lut 2008
Posty: 234
|
|
Powrót do góry |
|
|
envy
Osiwiał za kierownicą
Dołączył: 04 Maj 2007
Ostrzeżeń: 4 Posty: 2646
Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 13 Maj 2008, 16:02 Temat postu: |
|
|
do ostatniej rundy pl6
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
[POL] ShaDDy
Emerytowany Admin
Dołączył: 11 Sie 2006
Pochwał: 69 Posty: 3570
Skąd: Tczew
|
|
Powrót do góry |
|
|
Robot
Pirat drogowy
Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 627
Skąd: Wrocław
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maxer
Lubi ostrą jazdę
Dołączył: 18 Sty 2007
Ostrzeżeń: 1 Posty: 1326
Skąd: Szklarska Poręba / Frankfurt Am Main
|
|
Powrót do góry |
|
|
Redux1991
Jeździ konno
Dołączył: 11 Wrz 2007
Posty: 38
|
|
Powrót do góry |
|
|
|