Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DereX
Samochodowy prawiczek
Dołączył: 02 Wrz 2008
Posty: 8
Skąd: Świnoujście
|
|
Powrót do góry |
|
|
*тсω* Flagg
Zaczyna szaleć na ulicach
Dołączył: 13 Maj 2007
Posty: 369
Skąd: Szczecin
|
|
Powrót do góry |
|
|
Voj4k
Admin
Dołączył: 25 Mar 2008
Ostrzeżeń: 4 Posty: 1091
Skąd: Tychy
|
Wysłany: 13 grudnia 2008, 15:12 Temat postu: |
|
|
RiXmix albo chelenge edit
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
Matt123
Zaczyna szaleć na ulicach
Dołączył: 24 Lip 2007
Ostrzeżeń: 2 Posty: 252
Skąd: Konopnica
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jurek
Gangsta Mapper
Dołączył: 24 Mar 2006
Posty: 558
|
|
Powrót do góry |
|
|
Matt123
Zaczyna szaleć na ulicach
Dołączył: 24 Lip 2007
Ostrzeżeń: 2 Posty: 252
Skąd: Konopnica
|
|
Powrót do góry |
|
|
DereX
Samochodowy prawiczek
Dołączył: 02 Wrz 2008
Posty: 8
Skąd: Świnoujście
|
|
Powrót do góry |
|
|
Przemo'
Jeździ konno
Dołączył: 26 Lis 2008
Ostrzeżeń: 1 Posty: 62
Skąd: Tomaszów Mazowiecki
|
|
Powrót do góry |
|
|
|GT| kamyl
Doświadczony driver
Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 228
|
|
Powrót do góry |
|
|
DereX
Samochodowy prawiczek
Dołączył: 02 Wrz 2008
Posty: 8
Skąd: Świnoujście
|
|
Powrót do góry |
|
|
Voj4k
Admin
Dołączył: 25 Mar 2008
Ostrzeżeń: 4 Posty: 1091
Skąd: Tychy
|
Wysłany: 19 grudnia 2008, 9:01 Temat postu: |
|
|
Sebik1992 napisał: |
...
Instrukcja:
RiX MiX służy do umieszczania klocków w miejscach, na które nie pozwala edytor w grze (np. poza stadionem, jeden klocek na drugim, itd.)
Przed uruchomieniem programu:
1.Tworzymy mapę z klockiem, którego nie możemy gdzieś położyć, najlepiej umieścić go obok miejsca w które chcemy go wprowadzić (np. 1 pole wyżej).
2.Zapisujemy mapę.
3.Warto zrobić także kopię zapasową trasy!
Obsługa programu:
1.Klikamy na ikonkę "RixMixa"
2.Pokaże się nam okienko. Spośród przycisków wybieramy "Load"
3.Szperamy w folderach i wybieramy naszą mapę.
4.Na liście po nazwie identyfikujemy obiekt, który chcemy przenieść.
5.Po zaznaczeniu nazwy u góry zmień parametry X, Y, Z i rotację - pamiętaj aby po ustaleniu nacisnąć "Save" (nie zmieniać parametrów napisanych czerwoną czcionką - może to spowodować crash mapy z grą przy ładowaniu i trzeba będzie skorzystać z kopii zapasowej!)
5a.Jeśli nie wiemy czy klocek mamy przesunąć w górę, w dół czy w bok otwieramy mapę w TMNF lub TMUF oraz zapamiętujemy położenie klocka, który chcemy przesunąć.
6.Klikamy "Make Maker" - po naciśnięciu tego przycisku nie zapisujemy mapy w grze! Po prostu wychodzimy z edytora In-Game. Z Rix-Mixa można wyjść lub nie (zależy czy zamierzamy coś jeszcze robić).
7.Otwieramy mapę In-Game i gotowe |
kiedyś zakładałem temat o rix mixie tu masz instrukcje do niego
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
|