Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
«RH» NBlast
Moderator

Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 281
Skąd: Poznań
|
|
Powrót do góry |
|
 |
«RH» Adaś
Zaczyna szaleć na ulicach

Dołączył: 04 Lip 2008
Ostrzeżeń: 1 Posty: 342
Skąd: Olsztyn/Warszawa
|
Wysłany: 13 września 2008, 12:19 Temat postu: |
|
|
damianhhh napisał: |
Mam nadzieję, że PL6 będzie najbardziej profesjonalną ligą z wszystkich dotychczasowych (GL wix ) i chcąc się do tego choć w małym stopniu przyczynić, wpadłem na pomysł, żeby jakiś czas przed rozpoczęciem ligi zrobić selekcję map, która ma na celu wyłonienie najlepszych trasy... po prostu po to, żeby nie było wpadek jak ostatnio.
Do współpracy zachęciłem Cobhama, który przyjął propozycję i to do niego proszę wysyłać Wasze dzieła (e-mail podany niżej). Współpracę nawiązał również JUREK, który także będzie "sędzią". Po dość długiej wymianie zdań na ten temat wytyczyliśmy następujące kryteria, które Wasze trasy MUSZĄ spełniać:
- tor musi być utworzony w TrackManii Nations Forever
- długość trasy wynosić ma 50-70 sekund, w przypadku wielu okrążeń czas ten wynosi 90-120 sekund
- maksymalna liczba miedziaków użytych do budowy trasy - 1500
- maksymalna część trasy z nawierzchnią żużlową to 10% całości mapy
- na trasie nie może być umieszczona sekwencja zakrętów na żużlu
- dopuszczalne są jedynie pojedyncze zakręty na żużlu
- możliwie najlepszy Author Time
- obowiązuje wyłącznie mod dzienny
- brak efektów Media Tracker na trasie
- trasa ma być płynna, co nie każdemu się udaje, więc Cobham będzie proponował zmiany, które należy uwzględnić podczas poprawy trasy, przed jej ponownym wysłaniem
- i najważniejsze, ale chyba nie zawsze dla wszystkich zrozumiałe - trasy te mają być technicznymi, a nie speedami, czy co gorsza lolami^^
- jak najmniej ozdób na trasie
- brak hasła zabezpieczającego trasę
Kryteria, które powinny spełniać trasy:
- jak najmniej przyspieszaczy
- brak wyłączników silnika
- brak loopów, wallride'ów itp.
- jak najmniej sekwencji na prędkość, więcej driftów
- wykorzystywanie nowych elementów z edytoraTaka mala prosba.
- nazywajcie trasy oraz maile w ten sposob: PL6 - Twój nick - A/B/C
Trasy zostają automatycznie skreślane, jeżeli:
- nie będą trasami technicznymi
- posiadać będą więcej niż 1500 CC
- żużel będzie dominującą nawierzchnią
|
może to ci pomoże
_________________
mister kratka z browarkiem
|
|
|
Powrót do góry |
|
 |
«RH» NBlast
Moderator

Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 281
Skąd: Poznań
|
|
Powrót do góry |
|
 |
envy
Osiwiał za kierownicą

Dołączył: 04 Maj 2007
Ostrzeżeń: 4 Posty: 2646
Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 13 września 2008, 12:44 Temat postu: |
|
|
to były restrykcje na trasy do PL6, luźne (zwykle) techy moga miec inny mood (pore dnia), wiecej coppersow, wallride'y, loopy, może być wiecej dirtu
i mam takie pytanie do map maker'ów, czy każdy "dobry" tech musi miec slupy?
na takim nc4-razor-b slupy przed sama meta sa szczegolnie wkurwiajace
|
|
|
Powrót do góry |
|
 |
[POL] mat154
V.I.P.

Dołączył: 18 Mar 2006
Ostrzeżeń: 2 Posty: 574
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Maxer
Lubi ostrą jazdę
Dołączył: 18 Sty 2007
Ostrzeżeń: 1 Posty: 1327
Skąd: Szklarska Poręba / Frankfurt Am Main
|
Wysłany: 13 września 2008, 20:32 Temat postu: |
|
|
zalezy jak ustawisz sekwencje slupow, i ich ilosc.
masz przyklad: mapka chyba z 2 rundy, nie pamietam nazwy autora.
był tam moment gdzie 2 elementy były to slupy. niby cholernie trudne, ze slupy etc, jednak wejscie w ten zakret i wyjscie było naprawdę fajne.
slupy maja to do siebie ze maja ci utrudnic dana czesc toru, bądź nakierowac cie w dany zakret w strone, która ty chcesz sobie wybrac. to pomysl fajny, bo zmuszasz kogos zeby jechal lewa strona, i nastepnie mozesz zrobić drift w prawo. bardzo fajne rozwiazanie.
zazwyczaj mapy typu tech maja na prawie każdym zakrecie drift.
mysle ze ktos to zauwazyl wtedy mapka staje się calkiem fajna i dynamiczna. chyba kazdego nudzi ciagle hamowanie.
co do tych elementow, to mozna zrobić naprawdę wszystko. nawet dirt stosowany w odpowiednich momentach staje się fajny, choć dla wiekszosci jest on zmora
kwestia ulozenia zakretow, roznorodnosc, oryginalnosc, drift,drift,drift.
dzięki temu mapka zwana "techem" jest fajna i akceptowana
_________________ " 2008 - 2011 stare dobre czasy - Pozdrawiam Wszystkich "
<- Drzwi
www.pureskillers.eu
|
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Możesz usuwać swoje posty Nie możesz głosować w ankietach
|
|