Niniejsza strona wykorzystuje pliki cookies. Informacje uzyskane za pomocą cookies wykorzystywane są głównie w celach statystycznych.
Masz możliwość wyłączenia ich w przeglądarce. Pozostając na stronie godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce.
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyZaloguj
nawro trasy - Sunrise i Nations
Idź do strony 1, 2, 3  Następny 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum TrackMania Poland Strona Główna » Społeczność » Trasy, Skiny, Filmy, Mody
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zeo
nawro


Dołączył: 25 Mar 2006
Pochwał: 2
Posty: 671

Skąd: Warszawa

PostWysłany: 06 kwietnia 2006, 21:11    Temat postu: nawro trasy - Sunrise i Nations Odpowiedz z cytatem  

Gdyby nie fakt, że można tu robić własne trasy (no i że jest taki wspaniały multiplayer Very Happy ), nie kupiłbym zupełnie żadnej gry z serii TM. Daje wam tu linki do tras, które udało mi się zrobić:

Sunrise Exchange- http://sunrise.tm-exchange.com/main.aspx?action=tracksearch&mode=1&id=252558#auto

Nations Exchange- http://nations.tm-exchange.com/main.aspx?action=tracksearch&mode=1&id=2347#auto

Kiedyś robiłem też trasy do TM Original, ale wtedy jeszcze nie miałem pojęcia o takiej stronie jak TM Exchange i wszystkie pokasowałem.

będę też informować o najnowszych trasach jakie uda mi się zrobić.

_________________


Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
[CDD] nawias
Zaczyna szaleć na ulicach


Dołączył: 20 Mar 2006
Posty: 282
Skąd: że znowu

PostWysłany: 07 kwietnia 2006, 18:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

narazie obadalem road renovation i musze przyznac ze te kamery niezle wkurzaja.

btw. ciężko robi się takie bajerki jak zmiana kamer albo intro?

_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Zeo
nawro


Dołączył: 25 Mar 2006
Pochwał: 2
Posty: 671

Skąd: Warszawa

PostWysłany: 09 kwietnia 2006, 15:17    Temat postu: Dynamic Galaxy Odpowiedz z cytatem  




Udało mi się stworzyć jedną z moich najkrótszych tras - Dynamic Galaxy. Mimo że trasa zawiera tzw. Corkscrewy i Wallride'y nie jest zbyt szybka. Jest także część po jednym z Corkscrew'ów, która potrafi zmylić - tam nie wolno jechać prosto. Na początku wstawiłem również skok z rampy do rampy. Daje wam tutaj parę screenshotów. :wink: Trasa korzysta z mojego Blues Moda, krótego możecie pobrać na stronie klanu CDD.









do nawiasa - te "bajerki" moim zdaniem są naprawdę łatwe do zrobienia

_________________


Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
[CDD] nawias
Zaczyna szaleć na ulicach


Dołączył: 20 Mar 2006
Posty: 282
Skąd: że znowu

PostWysłany: 09 kwietnia 2006, 15:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

mam pytanie

jak zaznaczyc poczatek zmiany kamery nad ziemia? bo ja rozumiem to tak ze w chwili wjechania na zaznaczony kawalek zmieni się potem ustawiona przeze mnie kamera. sek w tym ze nie mogę tego szitu uniesc



edit: no i już wiem, potrzeban jest rolka w myszce
szkoda ze moja 10 letnia pociecha nie jest w nia wyposazona Sad

_________________


Ostatnio zmieniony przez [CDD] nawias dnia 09 kwietnia 2006, 16:21, w całości zmieniany 1 raz

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Zeo
nawro


Dołączył: 25 Mar 2006
Pochwał: 2
Posty: 671

Skąd: Warszawa

PostWysłany: 09 kwietnia 2006, 16:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

ten prostokącik musi jakby dotykać drogi, którą jedzie samochód. Jeśli twoje autko pojawi się w tym prostokącie, to dobrze robisz. wysokość zmienia się rolką na myszce, jeśli nie masz to może spróbuj PageUp i PageDown
_________________


Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
Jurek
Gangsta Mapper


Dołączył: 24 Mar 2006
Posty: 558


PostWysłany: 09 kwietnia 2006, 20:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Podobają mi się Twoje trasy, a najbardziej te bajeranckie przejścia kamer - są świetne. Jeśli mogę dodać trochę konstruktywnej krytyki, to moim zdaniem są bardzo trudne do ukończenia. Bez znajomości trasy i wszystkich ukrytych "pułapek" ciężko dojechać do mety. Ale ogólnie mówiąc - każdemu polecam Twoje trasy, bo jest w nich wiele elementów nowatorskich, które warto zobaczyć. Może kiedyś zrobisz mały kurs - jak zrobić te bajerki. Pozdrawiam- JUREK
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Jurek
Gangsta Mapper


Dołączył: 24 Mar 2006
Posty: 558


PostWysłany: 09 kwietnia 2006, 20:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Mam pytanie: Nie wiesz może jak się wstawia inny podkład muzyczny w trakcie przejeżdżanego odcinka? Parę razy spotkałem się z torami, w których zmieniono muzę. Czy jest sposób zamiany oryginalnego podkładu na nadowolnie wybrana muzykę odtwarzaną w czasie gry?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Zeo
nawro


Dołączył: 25 Mar 2006
Pochwał: 2
Posty: 671

Skąd: Warszawa

PostWysłany: 09 kwietnia 2006, 21:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

hmmm.. zmiana muzyki? Chyba to się robi tak, że dodaje się sound (którym jest muzyka), a muzykę która gra cały czas ścisza się do zera. Tak mi się zdaje
_________________


Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
Jurek
Gangsta Mapper


Dołączył: 24 Mar 2006
Posty: 558


PostWysłany: 09 kwietnia 2006, 22:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Zapytałem poważnie, a Ty sobie kpisz. Dla przykładu ściągnij sobie track Hydrofise- StarbuckZone:
. Co o tym sądzisz? Szacuneczek!

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
[CDD] haiyoshi
Doświadczony driver


Dołączył: 18 Lut 2006
Posty: 189


PostWysłany: 10 kwietnia 2006, 7:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

JUREk chyba nie widziałeś jakie przejścia kamery robi Pchel Wink
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Zeo
nawro


Dołączył: 25 Mar 2006
Pochwał: 2
Posty: 671

Skąd: Warszawa

PostWysłany: 10 kwietnia 2006, 13:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

JUREK napisał:
Zapytałem poważnie, a Ty sobie kpisz.


Spoko, ja też chciałem odpowiedzieć poważnie na twoje pytanie, ale nie byłem do końca pewien jak to się robi.

Fatality napisał:
JUREk chyba nie widziałeś jakie przejścia kamery robi Pchel Wink


No tak, Pchel nie robi tras do TM Nations, ale jego umiejętności w MediaTrackerze też są bardzo dobre. Very Happy

_________________


Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
Jurek
Gangsta Mapper


Dołączył: 24 Mar 2006
Posty: 558


PostWysłany: 10 kwietnia 2006, 14:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

No cóż, dzięki za chęci pomocy, ale skoro nie wiecie jak to zrobić to trudno. O, jeszcze jedno pytanko: Pamiętacie GTA Vice City - tam była możliwość podłożenia własnej kolekcji plików MP3 i słuchania ich podczas jazdy. Czy w TMNations można tak zrobić. I żeby nie było, że się czepiam oryginalnej ścieżki dżwiękowej z gry - jest świetna, ale po dłuższym słuchaniu szybko się może znudzić - no nie? Pozdrawiam!
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Jurek
Gangsta Mapper


Dołączył: 24 Mar 2006
Posty: 558


PostWysłany: 10 kwietnia 2006, 14:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Acha, faktycznie nie znam dokonań tego kolegi. (Pchel - nie wiem jak to odmienić :wink: )
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Zeo
nawro


Dołączył: 25 Mar 2006
Pochwał: 2
Posty: 671

Skąd: Warszawa

PostWysłany: 10 kwietnia 2006, 16:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

No... też mam Vice City Smile A w TrackManii Nations musisz zmienić format muzyki na ogg (jedynym znanym mi darmowym programem do tego jest dbPowerAMP Music Converter) i jeśli chcesz żeby dowolna twoja muzyka leciała na wszystkich trasach wstaw piosenki do GameData/Skins/Stadium/Music. A jeśli chcesz wybrać pojedyncze piosenki do jednej lub kilku tras wstaw je do GameData/Skins/ChallengeMusics. Pamiętaj, z mp3 się nie da

trochę późno dałem ci tę odpowiedź po trochę źle cie zrozumiałem jam mi zadałeś to pierwsze pytanie, ale nie martw się :wink: Sorki, bo myślałem że chodzi ci o nagłą zmianę muzyki na jednej trasie z jednej na drugą Razz

_________________



Ostatnio zmieniony przez Zeo dnia 10 kwietnia 2006, 19:07, w całości zmieniany 2 razy

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
Jurek
Gangsta Mapper


Dołączył: 24 Mar 2006
Posty: 558


PostWysłany: 10 kwietnia 2006, 16:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

I o to chodziło! Dozzzgonnnaa wdzięczność! Cześć! Very Happy
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Zeo
nawro


Dołączył: 25 Mar 2006
Pochwał: 2
Posty: 671

Skąd: Warszawa

PostWysłany: 17 kwietnia 2006, 11:27    Temat postu: Green Jeans Odpowiedz z cytatem  

żeby się zrehabilitować po tych wszystkich uderzeniach w ściany w meczu z Francją zrobiłem tą oto trasę, trwającą nieco ponad minutę i nazywającą się Green Jeans. Zawiera 4 pętle - 2 normalne, jedną wysoką przy mecie oraz jedną - szybką i krótką. Po późniejszej z tych normalnych czeka was skok w lewo, który może czasem okazać się niełatwy. Zamieśiłem też wallride'a, który co prawda jest krótki i łatwy, ale możecie mieć problemy z jego ukończeniem (możecie albo wypaść z trasy albo śmiało uderzyć w ściane z lewej). Na offroadzie z rurami również trzeba uważać. Jednak nie jest ona zbyt trudna do ukończenia. Jeśli macie problemy z PB (press backward - wciśnij "do tyłu") startem, wciśnijcie 2 razy Alt+Enter. Oto link:



A oto screeny:
Tak wygląda PB start, który trwa około 8 sekund

Tuż przed wallridem

Końcówka wallride'a

Ukończona szybka i krótka pętla

Pętla przez dziurę

A to was czeka tuż po pętli z poprzedniego screena

Offroad

_________________


Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
Jurek
Gangsta Mapper


Dołączył: 24 Mar 2006
Posty: 558


PostWysłany: 17 kwietnia 2006, 13:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Brawo, brawo - 1liga w tworzeniu tras. Wszystkim polecam! Udało mi się zejść poniżej 1.08 min. Tak trzymaj. Pozdrawiam.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
[CDD] nawias
Zaczyna szaleć na ulicach


Dołączył: 20 Mar 2006
Posty: 282
Skąd: że znowu

PostWysłany: 17 kwietnia 2006, 17:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

musze przyznac ze ta trasa nie bardzo przypadla mi do gustu. Pomijajac to ze laduje mi się z pol minuty przez te 10000 blokow to i czasem przycina podczas jazdy w solo. Poza tym gdy za 5 razem nie mogę dojechac do mety to musi zanczyc ze coś jest nie tak. Po jakims czasie odkrylem dlaczego to tak przycina mianowicie laduje się jakiś filmik z carparku chyba coś takiego. teraz parę uwag co do konstrukcji to poczatek jest dziwny Razz Zawsze się zastanawiam czy ludzie chca zrobić taki akurat poczatek ze woz się odbija tu i tam i jakos przypadkiem trafia na trase czy poprostu chca coś innego ale sprawdzajac dotychczasowa robote akurat im się udaje ze ten samochod stoi no ale mniejsza z tym. Kolejna sprawa zjazd z wallride - jest zdecydowanie nie adekwatny do posiadanej predkosci trzeba hamowac na scianie albo najezdzac calkiem z gory no ale da się to przezyc. Potem zjazd z hole loop (tak to się nazywa? ) i zmiana kamery w beznadziejnym momencie co sprawia ze wlasnie po 5 razach nie mogę trafic na droge. dalej nie dojechalem.
_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Zeo
nawro


Dołączył: 25 Mar 2006
Pochwał: 2
Posty: 671

Skąd: Warszawa

PostWysłany: 17 kwietnia 2006, 18:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

po prostu próbuj dalej... dam ci pewną rade jak ci pokonać ten skok po pętli. Spróbuj z tej pętli wyjść tak, żebyś był w samym środku drogi, oczywiście trzeba trochę skręcić w lewo na końcówce pętli, jeśli za mocno się skręci to można przyhamować w powietrzu, a jeśli za lekko no to raczej się nie wyląduje na drodze.
_________________


Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
Zeo
nawro


Dołączył: 25 Mar 2006
Pochwał: 2
Posty: 671

Skąd: Warszawa

PostWysłany: 22 kwietnia 2006, 19:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Zdążyłem wstawić tę trasę do TM Exchange tuż po zajęciu 2 miejsca w ROC'u. Korzysta ona z Coliseum Mod. Nie jest już tak szybka jak poprzednia, ale jest trochę szybszych części. Umieściłem 3 pętle w tym 2 normalne. Na wallridzie, który jest nieco lepiej dopracowany niż w poprzedniej trasie nie wolno ciąć, ponieważ można wylecieć z trasy, albo po prostu się wywrócić i stracić cenne sekundy. Trasa kończy się potężnym finiszem z mnóstwem dopalaczy. Link macie tutaj:


A tutaj zamieszczam screeny:
Tak wygląda start (czywiecie z jakiej gry pochodzi widoczny billboard? Wink )

Auta na jednej z pętli

Końcówka symetrycznego kawałka

Zjazd z wallride'a

Skok z sekundowym MT ingame (MT to pułapka)

Dopalaczowa meta

_________________


Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu    Forum TrackMania Poland Strona Główna » Społeczność » Trasy, Skiny, Filmy, Mody Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

POWERED BY YARD COPYRIGHT © 2006-2017 TMPL.INFO DESIGNER? JAKI DESIGNER?