Wysłany: 16 sierpnia 2007, 12:55 Temat postu: Trasy Erena
Trasy (wszystkie) są do Trackmania Nations.
Aby ściągnąć kliknij na nazwę trasy i najlepiej umieść w folderze download.
Robię trasy, chociaż nie jeżdżę za dobrze. Zapraszam do pobijania rekrdów na tych trasach, wsytawiania awardów itp .
Pierwsza trasa na trackmanii, z intrem, testowana obriobiona ozdobiona i w ogóle wszystko. GPS niepotrzebny bo, raczej wiadomo gdzie jechać. Życzę miłej jazdy .
To jest bardzo dobra trasa. Same wallridy, myślę, że chociaż jeden award będzie.
Tą trasę lubię. Jest jeden ostry zakręt, gdzie trzeba wyhamować, lub drifta zrobić.
Pure energy to moja ulubiona trasa, dużo w nią pracy włożyłem oraz czasu, ale w końcu bardzo dobry fullspeed wszyedł.
bawcie się dobrze!
Pół techniczna pół stuntowa trasa, całkiem miło się po niej jeździ, zapraszam do pobierania!
A o to fullspeedowa trasa. Robiłem ją 12 godzin, więc raczej jest udana.
Robię również crazy mini track series, to trasy techniczne, czasami stunowe:
Pierwsza, bardzo krzywa, ale łatwa.
Druga, łatwa i krótka, dobra do treningu.
Już trzecia .
No a tutaj czwarta
_________________ [img]http://nations.tm-exchange.com/get.aspx?action=trackscreen&id=1271306[/img]
Ostatnio zmieniony przez Eren dnia 14 października 2007, 15:00, w całości zmieniany 17 razy
Dołączył: 18 Sty 2007 Ostrzeżeń: 1 Posty: 1326 Skąd: Szklarska Poręba / Frankfurt Am Main
Wysłany: 19 sierpnia 2007, 10:22 Temat postu:
powiem tak, sciagnolem twoja 1 mape, i reszty nie chce bo na pewno sa takie same. mapa"are you ready" jest dla mnie totalna kaszana :? trudno to nazwac speed mapa, lub tech. lepiej brzmi coś pomylonego :?
dlatego postaraj się robić mapy, i musza to być mapy, albo speed ( bez puszczania gazu) albo tech ( gdzie zalezy od skilla). poza tym, robisz za dużo niespodziewanych momentow na mapie bardzo mi się nie podobalo, jak był loop, a pozniej wzniesienie i 90 zakret. tego to już kompletnie nie czaje wiec wole zebys najpierw się nauczyl jesdzic, i dopiero pozniej zobaczysz ze robisz na swoich mapach katastrofalne bledy w koncstrukcji :? tyle. pzdr _________________ " 2008 - 2011 stare dobre czasy - Pozdrawiam Wszystkich "
<- Drzwi
www.pureskillers.eu
Co wy się tak uparliscie ze tylko techy pokazuja ze się ma skilla ,g*wno prawda.Sciagnijcie sobie mapki takich gości jak RFASO,RFBored,timebraker ,(nie chce mi się wymieniac wszystkich).To sa mapy ktore pokazuja czy ktos ma skilla czy nie (polaczenie fullspeeda z techem) a nie zwykly tech , przy ktorym tylko palce bola (jak ktos gra na klawiaturze niestety tak jak ja).Piekno trackmani polega wlasnie na polaczeniu szybkosci z technika jazdy a nie na tym kto lepiej wejdzie w zakret driftem itp.Jak ktos będzie zainteresowany wyprobowaniem swojego "skilla" na tych mapkach pisać na gg. Jest taka jedna mapka na której 9/10 z was co twierdza ze maja skila nie przejedzie pierwszego loopa , a jest zaraz po starcie. _________________
Mapa Are you Ready nie zabardzo wyszła to fakt. Zakręty za ostre niektóre, ale reszta tras jest naprawdę super, mało ostrych zakrętów dopracowywałem je dość długo, spróbujcie Wall Hunt albo Time's up. _________________ [img]http://nations.tm-exchange.com/get.aspx?action=trackscreen&id=1271306[/img]
[ Dodano 02 września 2007, 12:27 ]
Co nie komentujecie? Przecież dodałem 4 nowe traski, więc jest po czym jechać . Skomentujcie, bo chcę wiedzieć co o nich myślicie. _________________ [img]http://nations.tm-exchange.com/get.aspx?action=trackscreen&id=1271306[/img]
Dołączył: 26 Cze 2006 Posty: 496 Skąd: z Bydgoszczy
Wysłany: 02 września 2007, 14:19 Temat postu:
Are You Ready ?:
Bardzo podoba mi się to, że od razu nauczyłeś się MT, dobrze go wykorzystałeś, dałeś screena itd. Trasa jest niezłą jak na pierwszą, jednak niektóre zakręty są za ostre no i koniec mi się nie podoba, bo ciężko jest trafić. Jest nieźle.
[ Dodano 02 Wrz 2007, 15:31 ]
Pure Energy:
Już na samym początku miałem problem. Według GPS'a mam jechać tą drogą na dole. Jadąc przed siebie zauważyłem zmianę kamery, przez co ciężko się jedzie, więc stwierdziłem, że to PF start. Spadłem na platformę z drogi i nie wiedziałem co robić. GPS pokazywał, że trzeba jechać dołem, ale nie można było się tam szybko dostać, jednak znalazłem sposób. Już na starcie pojechałem do tyłu i dostałem się na tą właśnie trasę, jednak zapewne nie jest to główna droga. Jadąc później stwierdziłem, że reszta trasy jest super, jednak później jest wyskok, a po nim loop i tam nie doskoczyłem. Czy jechałem dobrze? A może już na początku trzeba jechać wallridem? _________________ czyli Segregat0r
www.google.com/profiles/adamprucnal
Tam jest PF start. Trzymasz i jedziesz potem lądujesz blisko prawej krawędzi i zaczyna się traska. Jest to fullspeed, więc zakaz puszczania gazu. Potem po PF starcie masz loopa potem drugiego loopa, potem wallride ze skokiem (skaczesz na dół) i zaś wallride i w końcu masz wyskok w loopa (jak nie puszczałeś gazu i niegdzie się nie walnąłeś to dobrze skoczysz) potem do góry nogami dojeżdżasz do mety. Trasa jest dość trudna, ale to właśnie ją wyróżnia od innych fullspedów.
PS na końcu intro pisze "and remember about PF start" więc coś nie uważałeś _________________ [img]http://nations.tm-exchange.com/get.aspx?action=trackscreen&id=1271306[/img]
Dołączył: 18 Sty 2007 Ostrzeżeń: 1 Posty: 1326 Skąd: Szklarska Poręba / Frankfurt Am Main
Wysłany: 02 września 2007, 20:01 Temat postu:
pure energy -.-
moim zdaniem pf start jest p przypadku, ( jeśli chcesz zrobić niezly pf start, to musisz miec przy tym tekzwana predkosc wyjsciowa, czyli auto nie może się obic jak glupie od sciany i zrobić kilka obrotow, i pozniej stoi w miejscu, nienawidze takich pf -ow. -.- poza tym, stawiasz w BEZNADZIEJNYCH MIEJSCACH CP. nie sa kompletnie wyliczone, jeśli chcesz zrobić naprawdę niezla mape, to posiedz dluzej nad nia.
half tech. kolejna mapa gdzie cp sa ustaione w bezndziejnych miejscach -.- szczegolnie nie podoba mi się moment gdy jedziesz, omijasz dziure, i wyskakujecz, a zaraz musisz zwolnic bo jest loop i przed nim cp. nie pojmuje takich rzeczy -.- pomysl sobie szczerze ziom. sprubuj sobie wystartowac z tego cp przed loopem. gwarantuje ci , ze nie przejedziesz tego loopa. powod ? za mala predkosc -.- dalej już nie jechalem mapy bo mi się nie chcialo. jeszcze co do pure energy. również robisz glupi blad stawiajac cp przes samym loopem ze skokiem, gwarantuje ci ze tam również nie przejedziesz, pomimo ze jest za toba booster, który niewiele ci pomoze. -.- wiec nie dziw się ze nie dostajesz awardow, ewentualnie tylko od polakow, dadza ci , bo cie powiedzmy lubia. ale na ludzi , ktorzy cie nie znaja, nie sadze ze dostaniesz. bez obrazy, ale takie jest moje zdanie na temat twoich znow "swietnych" mapek. _________________ " 2008 - 2011 stare dobre czasy - Pozdrawiam Wszystkich "
<- Drzwi
www.pureskillers.eu
Dołączył: 25 Mar 2006 Pochwał: 2 Posty: 671 Skąd: Warszawa
Wysłany: 02 września 2007, 20:29 Temat postu:
Nie widziałem tras, ale Maxer - bez przesady. Przecież w TrackManii Nations nie ma opcji respawn (czyli po naciśnięciu ENTER powrót do ostatniego CP) więc CheckPointy mogą tak na serio być tam gdzie trackmaker chce. Trasy do TMN powinno się testować w TMN, a do TMU - w TMU. _________________
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach