Wysłany: 23 sierpnia 2007, 23:09 Temat postu: [Poradnik] Jak robić lepsze czasy, trikow parę...
Wydaje Ci się, ze przejechales trase idealnie a zajmujesz dalsze miejsca? może nie znasz kilku "chwytow"
O to parę z nich:
1. jeśli zaraz za linia startu jest przyspieszenie, warto jednym kolem najechac na zielone pole i wtedy na przyspieszenie - OSZCZEDZASZ KILKA SETNYCH!!
2. jeśli zaraz za startem jest zjazd w dol o przekroju poprzecznym podobnym do litery "S" to warto pokonac go zjezdzajac "pijakiem", czyli lewo prawo - OSZCZEDZASZ KILKA SETNYCH!!
3. jeśli po starcie jest ostry zjazd na przyspieszeniu to:
a)puszczasz gaz na moment
b)hamujesz na ulamek sekundy
c)pelen gaz i zjezdzasz po zewnetrznej
Jak się dobrze opanuje to c) podobno jest najefektywniejsze. Ja jednak polecam wariant a) - roznica prawie niezauwazalna na krotkich trasach, a na dlugich roznica zanika
obojetnie jaka technike wybierzesz - OSZCZEDZASZ KILKA SETNYCH!!
edit: nie bylem pewien co do tego punktu :/ sciagnalem replay z trasy nadeo D-2, tam koleś przed zjazdem hamuje skrecajac w lewo, skomplikowane to trochę, w najlepszym moim przejezdzie na 1 cp mialem do niego +0.05 :?
4. Wjazd z trawy na "wyzszy" asfalt przy niskiej predkosci - warto wjechac pod lekkim katem niz prosto - OSZCZEDZASZ KILKA SETNYCH!!
5. Walenie w bande - chodzi o umyslne, a nie wylatywanie z toru Najczesciej ta technike wykorzystuje się przy zakretach przed którymi trzeba ostro zwalniac. Uderzajac w bande pod odpowiednim katem mozna zakret pokonac naprawdę szybko - OSZCZEDZASZ KILKNASCIE/DZIESIAT SETNYCH!!
6. Niby banalne i oczywiste, ale dla gracza co dopiero zaczyna nie do konca, czyli prostujemy lot - warto bedac w powietrzu wyrownac lot by spasc na cztery kola, szybciej się sunie - OSZCZEDZASZ KILKA SETNYCH!!
edit, cytat Gawron: "co do p[kt 6 to najlepiej spasc na jedno kolo."
7. Najbardziej efektywne - drift, tu oszczedzasz ~0,5 sekundy [technika opisana w innym temacie na tym forum]
Trasy i powtorki przejazdow do pocwiczenia solo do sciagniecia tu. Numery tras odpowiadaja wyzej wymienionym trikom
Doskonale napisany poradnik. Chyba będę musiał skorzystać z kilku porad. _________________ AMD Athlon 2000+, 512 DDR Ram, Radeon 9600 XT, Dysk twardy Sony 250 GB, Nagrywarka DVD LG
Dołączył: 11 Maj 2006 Pochwał: 1 Posty: 1346 Skąd: Wołomin
Wysłany: 24 sierpnia 2007, 8:12 Temat postu:
wielu z tych porad nie znałem, pewnie przez to ze zwykle od nadeosow trzymam się z daleka ale bardzo fajny poradnik i mysle ze może coś się przyda kiedyś _________________
Siłą sportu jest siła zespołu, lecz pięknem sportu są indywidualności...
ad Gawron
Zgadza się, w zasadzie nigdy nie laduje idealnie na 4 lapy, czesto jest to jednak kwestia przypadku (nawyku). Nawet na powtorce z przjazdu z mapy "6 o_0" widac, ze nie jest to "idealne" ladowanie :wink: Post zedytowalem^^
Masz jeszcze jakieś sugestie?
PS. Testowal ktos mapy, ktore dolaczylem? Sam jestem ciekaw czy poprawnie je przyjechalem, czy może przypadkiem nie wprowadzam was w blad? ktos pobil rekord autora? /w zasadzie to tylko kilka razy je przejechalem robiac author time/
PS. Testowal ktos mapy, ktore dolaczylem? Sam jestem ciekaw czy poprawnie je przyjechalem, czy może przypadkiem nie wprowadzam was w blad? ktos pobil rekord autora? /w zasadzie to tylko kilka razy je przejechalem robiac author time/
Na mapie nr 2 zrobilem 0,01s lepiej a prawie wszystkie pozostałe równo z authorem. _________________
nie ma żadych regół co do jeżdżenia po wallrideach i lopach... myśle ze trzeba scinać wallridy jak najbardziej się da a lopy to czasem przydaje się jazda po krawędzi lopa czyli po tym szarym pasku, ale to są zadkie sytuacje (: _________________
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa) Idź do strony 1, 2, 3Następny
Strona 1 z 3
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Możesz usuwać swoje posty Nie możesz głosować w ankietach