Niniejsza strona wykorzystuje pliki cookies. Informacje uzyskane za pomocą cookies wykorzystywane są głównie w celach statystycznych.
Masz możliwość wyłączenia ich w przeglądarce. Pozostając na stronie godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce.
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyZaloguj
PL4 - mapy !
Idź do strony 1, 2  Następny 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum TrackMania Poland Strona Główna » Społeczność » Turnieje » Polish League » Polish League 4
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
P4G Wally
Team Poland


Dołączył: 11 Maj 2006
Pochwał: 1
Posty: 1346

Skąd: Wołomin

PostWysłany: 09 lipca 2007, 14:29    Temat postu: PL4 - mapy ! Odpowiedz z cytatem  

wiec po 1 chcialbym zaproponowac dlugosc multilapu ok 1min20sek. I byloby rozgrywane do 7. Jest dużo ciekawiej.
Wiec pierwsze mapy nadeslal do mnie Zeo

Zeo-A : trasa dobra, ciekawe rozwiazania, na pewno niecodzienna. Dosyc sporo zakretow 90 i 180 stopni tez niedriftowych, ale calosc prezentuje się dobrze.

Zeo-B : i tu jest dylemat. Wallride jest na samym poczatku i może być z nim problem. Po 1 ze zjazd z wallride jeśli ma być naprawdę perfekcyjny musi być bardzo ryzykowny. W ET by to nie przeszlo, calosc prezentuje się neizle ale jednak bardzo obawiam się czy przez wallride mapa będzie się nadawala do jazdy, będzie trzeba to uzgodnic Smile ale pomysl z tym zjazdem z wallride - rewelka.

Zeo-C : trasa bardzo prosta (no może mniej niz Radusa z PL3 Razz ), ale sympatyczna. Dobry start, dosyc szybka, troszke driftow, m i odpowiada !


Prosilbym o podeslanie mi kogos do pomocy przy ocenianu map bo jak widzicie pierwsze mapy i już mam dylemat Very Happy

_________________


Siłą sportu jest siła zespołu, lecz pięknem sportu są indywidualności...

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
[CDD] mor_olo
RoKsTaR


Dołączył: 12 Mar 2006
Pochwał: 1
Ostrzeżeń: 1
Posty: 2200

Skąd: Wroclaw

PostWysłany: 09 lipca 2007, 16:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Tez je oceniam wally;). PROSILBYM ABY WYSYLANE były DO MNIE, ja je przekaze walliemu.
I wspolnie wybierzemy najlepsze
mor_olo@wp.pl

_________________
*... i wszystko jasne.

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG MSN Messenger
KD Maciuś
Lubi ostrą jazdę


Dołączył: 24 Sie 2006
Ostrzeżeń: 1
Posty: 1669

Skąd: Gdańsk

PostWysłany: 09 lipca 2007, 16:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Ja już swoje wysłąłem Walliemu ^^ Chciałem początkowo do mor_olo ale pisałem na GG i nie odpisał Smile A nie znałem jego e-maila Razz
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
[POL] ShaDDy
Emerytowany Admin


Dołączył: 11 Sie 2006
Pochwał: 69
Posty: 3570

Skąd: Tczew

PostWysłany: 09 lipca 2007, 16:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

ja tam do obu wysłałem^^ nie wiem olus co ci się nie podoba, ale mam nadzieje ze to tylko twoje zdanie ;/
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG MSN Messenger
[CDD] mor_olo
RoKsTaR


Dołączył: 12 Mar 2006
Pochwał: 1
Ostrzeżeń: 1
Posty: 2200

Skąd: Wroclaw

PostWysłany: 09 lipca 2007, 16:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

takie mam odczucia sry Smile
_________________
*... i wszystko jasne.

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG MSN Messenger
P4G Wally
Team Poland


Dołączył: 11 Maj 2006
Pochwał: 1
Posty: 1346

Skąd: Wołomin

PostWysłany: 09 lipca 2007, 18:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Dalsza porcja:

Falubaz001 : coz najgorsze w mojej robocie jest to ze trafi się na za przeproszeniem bezmozga... który do konkursu pieknosci wystawilby krowe... 40sek mapa wiekszosc prostej drogi przy predkosci 400/h + loop + wallride + ogrom boostow = mapa skillowa na 0... i nie rob bledow jak piszesz w mailach bo to zenuje jak się robi blad w co drugim slowie... aaa i nie przesylaj wiecej map chyba ze będą takie jak trzeba !!!!!!!!!!!!

Maciek-A : Wrazenia z jazdy ocenilbym jako bardzo dobre, ale... Musisz wyrzucic reverse booster i zmienic offroad part tuz za nim, bo jak wyrzucisz reverse boostera to offroad będzie nie do przejechania. A i postaraj się powywalac niepotrzebne boosty, wiele z nich jest ustawiona tuz przed zakretem i trzeba hamowac od razu. Mapa pozytywna dużo na niej driftow chodź nie ukrywam ze zbyt prosta, to co wywalisz postaraj się zastapic jakims technicznym zakretem Wink

Maciek-B : Wielki cut ! tam gdzie masz zakret 180stopni przez 10 sekund nie ma CP, nastepnei zaczyna się reuse na ktorym tez nie ma CP i skrzyzowanie, wystarczy od razu jechac prosto zamiast na 180stopniowke i jest się z przodu ok 10sek. Dalej ten sam problem co poprzednio, milo się jedzie ale za mało akcentow technicznych. 3 techniczne zakrety to zbyt mało jak na minute jazdy.

Maciek-C : ta mapa spodobala mi się najbardziej z Twoich. Kapitalny zakret z zaciskiem, kapitalnie wkonponowana 180tka ! Niestety start jest zdecydowanie zbut prosty, także jest zbyt dużo podstawowych zakretow, a mapa przed 90% czasu jest plaska Sad jeśli dostosujesz się do wskazowek, będą swietne mapy bardzo profesjonalne !

Shadow-A : coz pierwszy "offroad" a raczej skok nad nim bym przezyl gdyby nie fatalny wjazd. podbija autko, to jest raczej na TA lepsze a nie rundy Smile Dalej, ciekawa bardzo traska, sporo driftow, swietny finisz ! Moglbys zrobc skoki troszke bezpieczniejsze bo przy mocnym uderzeniu w sciane się po prostu wylatuje, a tak być nie powinno Smile

Shadow-B : Sio mi z reverse boosterami! i to 2 p od rzad Razz mapka ok, troszke jak na moj gust za dużo nasrane ozdob Razz ale nie powinno wcinac bo mapa jest rozlozona po planszy. dużo tech partow. A i beznadziejny jest wskok a nastepnie zakret na czarne bo bardzo łatwo wpasc w dziure Razz

Shadow-C : reverse boosters - out. Mapa bardzo fajna, troszke prostawa Sad coz osobiscie wole coś trudniejszego, ale bywaly i takie dosc proste mapy w stc i nc, ale jednak były one trudniejsze, tutaj roznice to bylyby setne sekundy, drifty sa przyjemne ale proste. Ogolnie stawiaj mniej na wizualnosc, wiecej na dobra trase Smile pozdro jak poprawisz będzie swietnie

[ Dodano Pon Lip 09, 2007 7:29 pm ]
Loony-A : swietna mapa ale za dużo boosterow w drugiej czesci wg mnie nie ma co tyle robić troszke to spuje plynnosc. Ale ogolem very good dobry design i ciekawa !

L oony-B : nowa era w tworzeniu map Smile Bardzo dobra techniczna szybka, troszki bugow ale jest super !

Rip-A : Very HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery Happy Ripek Very HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery Happy coz po tej mapie opinii nie zmienie, nie podoba mi się, pozytyw to miedzy 20-30 sekunda, swietne. Najlepiej zlikwiduj reszte i przerob mape zachowujac ten odcinek mie dzy no 15-25 nawet zalezy jak kto jedzie Very Happy

_________________


Siłą sportu jest siła zespołu, lecz pięknem sportu są indywidualności...

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Maxer
Lubi ostrą jazdę


Dołączył: 18 Sty 2007
Ostrzeżeń: 1
Posty: 1326

Skąd: Szklarska Poręba / Frankfurt Am Main

PostWysłany: 09 lipca 2007, 19:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

to kiedy w końcu będą mapy ?
_________________
" 2008 - 2011 stare dobre czasy - Pozdrawiam Wszystkich Smile"
<- Drzwi Very Happy
www.pureskillers.eu

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG MSN Messenger
P4G Wally
Team Poland


Dołączył: 11 Maj 2006
Pochwał: 1
Posty: 1346

Skąd: Wołomin

PostWysłany: 09 lipca 2007, 19:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Majak-A : Very Happy coz szczerze powiem ze to wg mnie póki co najlepsza mapa ! Ma wiele technicznych zakretow ale nie jest ich od usrania, bardzo dobrze się na niej slizga ! wg mnie rewelacja ! mało copperow zuzytych, może wizualnie nie prezentuje się swietnie, ale jeśli chodzi o jazde, jest kapitalna !

Majak-C : Do momentu skoku wszystko jest perfekcyjnie, no prawie, jedynie boost tuz za startem przeszkadza, bo na 2gim kolku jedzie się dużo za szybko. Dalej jest gorzej Sad skok jest nipotrzebny. Ciekawa linia start-meta Smile jednak za dużo jest nierownosci tzn nierownych bitych zakretow takich jak pierwszy. ten pierwszy jest ok, ale co za dużo to nie zdrowo, zbyt losowe to jest zeby tego dużo było niestety. Ogolnie Majak jesteś na +. brawo za mape A

_________________


Siłą sportu jest siła zespołu, lecz pięknem sportu są indywidualności...

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
|GT| R1p
Lubi ostrą jazdę


Dołączył: 19 Sie 2006
Pochwał: 2
Ostrzeżeń: 4
Posty: 1198



PostWysłany: 09 lipca 2007, 20:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Skoro dałem jako 1. mape i morek mówił ze ok to i tak powinniscie dac Cool
Wally jesteś przewrazliwiony co do moich dzieł... Very Happy
EDIT: przerabiał nie będę, najwyzej zrobie jeszcze jedną, bo tamta troszke przekombinowana Very Happy

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
KD Maciuś
Lubi ostrą jazdę


Dołączył: 24 Sie 2006
Ostrzeżeń: 1
Posty: 1669

Skąd: Gdańsk

PostWysłany: 09 lipca 2007, 20:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Noo ja myśle że ten turniej będzie najbardziej udanym z wszystkich czterech. Bo teraz zgłosiło się więcej zespołow,więcej mapperów robi mapki,więc będzie cool Wink
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
XP Majak
Doświadczony driver


Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 183
Skąd: S?upsk

PostWysłany: 09 lipca 2007, 21:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

wielkie dzięki Wally za słowa uznania i cenne porady co do multi, poprawioną wersję wysłałem Tobie i mor_olo i mam nadzieję, że będą do użytku te mapki Razz pozdro all
_________________
Peace 4 all

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
[POL] Jakub
Pradziad żuli - żywa legenda


Dołączył: 04 Cze 2006
Ostrzeżeń: 15
Posty: 4774



PostWysłany: 10 lipca 2007, 2:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

mor_olo napisał:
Tez je oceniam wally;). PROSILBYM ABY WYSYLANE były DO MNIE, ja je przekaze walliemu.
I wspolnie wybierzemy najlepsze
mor_olo@wp.pl

ehh, to jest nie ladne, ze organizator zna i wybiera tracki, i jednoczesnie bierze udzial z bardzo mocnym teamem.
to jest poprostu nie fair, powinien tym się zabrac ktos, kto nie bierze udzial.

chciałem to tylko jeden raz napisac, nie mam zamiaru się klucic.

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
[CDD] mor_olo
RoKsTaR


Dołączył: 12 Mar 2006
Pochwał: 1
Ostrzeżeń: 1
Posty: 2200

Skąd: Wroclaw

PostWysłany: 10 lipca 2007, 6:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Niestety nikt procz mnie nie chciał organizowac turnieju, niestety nieładnie grać we własnym turnieju , ale nie mialem wyboru.
Wally gra w drugiej najsilniejszej druzynie wiec sprawy w miare wyrownane Wink
Nie zamierzam oszukiwac bo zwyciestwo wtedy nie smakuje tak przyjemnie Smile gramy tylko o tytuł a tytuł wygrany przez oszustwo to nie tytuł Smile
Niestety każdy kto zna się na mapach zwykle wystepuje w tej lidze.
Dlatego tez warto zpopularyzowac tm, wtedy może znajda się jacys postronni organizatorzy jak np. DAZ.

_________________
*... i wszystko jasne.

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG MSN Messenger
P4G Wally
Team Poland


Dołączył: 11 Maj 2006
Pochwał: 1
Posty: 1346

Skąd: Wołomin

PostWysłany: 10 lipca 2007, 8:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Rozumiem Twoje zbulwersowanie Jakub, ale gwarantuje ze nie zalezy mi na oszukiwaniu, tylko na tym, by w PL4 nie znalazl się zanen chłam, jakich wg mnie nie brakowalo w PL3. jeśli mapa która mi ktos przesle jest slaba, wtedy mowie co poprawic, i mam nadzieje ze druga wersj a jest lepsza, i tak az do skutku, az do momentu gdy mapa będzie się nadawala do gry.
Z drugiej jednak strony ja na znajomosci map (czyt. przejechaniu ich ze 2-3 razy) nie zyskuje tak wiele jak np. autor który niejednokrotnie ta trase przejezdza w edytorze podczas tworzenia, a potem robi validate i to z dobrym czasem Smile Ja jestem tak jakby w dobrej misji dla Polskiej sceny TM Smile

[ Dodano Wto Lip 10, 2007 9:41 am ]
Dalsza porcja:

Majak-C : Teraz mapa jest niemalze idealna Smile Pozostaje troszke prosta, ale jezdzi się swietnie i bardzo przyjemnie Wink GJ !

Maciek-A : niestety dalej jest problem z tym offroadem Crying or Very sad . niestety skok na offroad jest za krotki i czesto laduje już na offroadzie nie majac szansy na skok, a jeśli chce hamowac by się wyrobic, jest bardzo trudno ze wzgledu na bugi i zle wyjscie na offroad, zobacz sobie jak Kirz robi wyjscia na offroad, tu by to pomoglo. jednak dalej musze dac do poprawy. najlepiej zrób coś zupelnie innego w tamtym miejscu Wink coś technicznego bo tego w mapie troszke mi brakuje.

Maciek-B : problem z cutem zniknal, ale nie zniknely boosty. Mapka jest zbyt jednopoziomowa, zakrety się powtarzaja, chodź sa na mapie tez kapitalne (tylko te krzywe z tego co widzialem Razz).

Maciek-C : minimalnie zbyt dluga, ale wg mnie się nadaje ! Problem sprawia zakret 180stopni na nierownosci, ale nie odstraszyl mnie zbyt mocno. wg mnie mapa się zdecydowanie nadaje.

_________________


Siłą sportu jest siła zespołu, lecz pięknem sportu są indywidualności...

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
KD Maciuś
Lubi ostrą jazdę


Dołączył: 24 Sie 2006
Ostrzeżeń: 1
Posty: 1669

Skąd: Gdańsk

PostWysłany: 10 lipca 2007, 10:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Hehe w A zrobie tam co innego, z tymi boostami w B to chodziło mi o drifty ale jeśli tak to mogę pousuwac Wink Pewnie autor time już pobity ^^
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
[POL] szym
Team Poland


Dołączył: 28 Kwi 2007
Posty: 193
Skąd: Bukówiec Górny

PostWysłany: 10 lipca 2007, 18:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

No to może umieszczajcie te trasy już teraz na forum... nie będzie nieporozumień...
_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG MSN Messenger
P4G Wally
Team Poland


Dołączył: 11 Maj 2006
Pochwał: 1
Posty: 1346

Skąd: Wołomin

PostWysłany: 13 lipca 2007, 13:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Kolejna porcja:

Mapy Shadowa - dopuszczone (były lekkie poprawki)

Mapy Macka - dopuszczone (to samo Razz)

Loony-A : Bardzo dobra trasa, sporo technicznych sekcji, taki maly labirynt ale w koncu mapy się trenuje wiec to nie stanowi problemu. Swietna robota!

Loony-B : skomentuje jednym zdaniem: nowa era, lepsza Wink bardzo dobra mapa, nie wiele w niej techniki, troszke szczescia, ale do scigania jak najbardziej się nadaje ! To co jest techniczne jes t po prostu trudne.

Loony-C : PERFEKCJA ! Majstersztyk ! Wg mnie mapa mistrzostwo swiata!
Ogolnei mapy sa bardzo dobre, troszke labirynty z nich, troszke efekciarskie, ale swietne do scigania ! Brawo ! póki co najlepszy pack (chodź mapy osobne sa lepsze od tych, ale mapy jako 3 prezentuja się swietnie - zadnych poprawek, sama czysta technika)! (chodź zaraz biore się za kolejne) Razz

Fred-A : mapa znakomita! Nie wymaga wielkiej techniki ale jezdzi się swietnie. 1 długi skok, ale nei sprawia problemow Wink Spora odwaga z loopem, ale już takie trasy bywaly, loop jest taki jaki b yc powinien! Wielkie brawa Smile

Rip-A : crap map... Razz

Rip-B : Tu jest lepiej. jest potencjal! Popraw najdluzszy offroad, i wjazdy na pozostałe. co do skokow, powinienes troszke przedluzyc odcinki na ktore się spada, banda czolowa i nie ma szans na dokonczenie. Tez brak plynnoski póki co zakrety sa kanciaste, ale przypuscmy ze na to da się przymknac oko i nazwac "oryginalnoscia" (tak jak toffik...) Very Happy
lepiej niz było Rip ogolnie mowiac Very Happy

Majak - obie mapy przechodza Smile

Sokół-A : Coz nie widzialem ze takie swietna mapy robisz, brawo Smile ! Nie jest to idealna turniejowka ale dobry tech. Glowny zarzut to to ze zakrety się powtarzaja. Jest ich dużo, i mozna spotkac wiele powtarzajacych się (np ten z podstawowych segmentow, który zaczyna się po podbiciu) co nie zmienia faktu ze wielkie brawa Smile A i kapitalny finisz

Sokół-B : Znowu wielkie brawa Smile ! Fajny masz styl tych trasek. Superowy start, zakrety te same, ale tu jest ich mniej, mysle ze takie 3 zakrety jak tu to max, to podkresla twoj styl, a w tej mapie nie ma ich nadmiaru Smile Bardzo dobra traska, wielkie brawa again Smile

Sokół-C : Trasa ma 1 wielka wade - jest jednopoziomowa. Techniczna, ale jednak to mnie odstrasza, pogadam z Mor_Olem na ten temat, dziś przele mu traski i pogadamy głównie na jej temat Wink
Ogolnie wielkie brawa, póki co 2 mapy przechodza dalej, swietne trasy, ciekawy styl, osobiscie tez uwielbiam takie zakrety z podbicia, bo ZAWSZE sa na drifcie ! Brawo !

Sebik-A : coś jak TinyTech tylko mniej tiny Smile Bardzo dobra pewna sekwencja przed 20 sekunda, gdzie jest rozdwojenie drogi, mistrzostwo wg mnie ! Shocked jest jeszcze skok, ale jak pa trzylem, nawet startujac od 0 z segmentu blizej niz boost (poprzedzajacy skoczka) mozna bez problemu ten skok zrobić ! Jak na moj gust to za dużo slupkow, ale wrazenie wielce pozytywne - przechodzi dalej.

Sebik-B : Bardzo oryginalna i dosyc fajna trasa, jednak zbyt krotka. W 1 probie zrobilem poniżej 50 sek, wiec pewnie poniżej 45 będzie się ja jeździć. Bym był za tym, zebys dorobil jeszcze kilka sekund Wink

Sebik-C : Niesamowicie intensywnie techniczna trasa Very Happy Pozytywnie ogolnie mowiac, jeśli ktos takie lubi na pewno nie poczuje się zawiedziony.
Ogolnie skwitowac mogę to slowami "techniczny hardcore!" Very Happy niesamowita intensywnosc Shocked Jednak proponuje Sebik przedluzyc trase B.

To już koniec tras n a ten moment, dalej niecierpliwie czekam na propozycje Khasiusa i Jakuba Very HappyVery HappyVery Happy !

I tak sobie mysle... ze zeby moje mapy nie były wysmiane to musze sprezyc dupe Very Happy niesamowicie wysoki poziom trasek w PL4, wielkie brawa panowie !

_________________


Siłą sportu jest siła zespołu, lecz pięknem sportu są indywidualności...

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
envy
Osiwiał za kierownicą


Dołączył: 04 Maj 2007
Ostrzeżeń: 4
Posty: 2646

Skąd: Ruda Śląska

PostWysłany: 13 lipca 2007, 21:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

mam pytanko
moznaby podac normalne nazwy tych tras? zeby się jakos zorietnowac? tylko trasy sebika potrafilbym jakos roszyfrowac, reszte raczej nie
a jak to tak specjalne jest kodowane, by poznac nazwy tych trackow dopiero w czasie dzialania PL4 to sry za pytanko

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Sebik
Gangsta Mapper


Dołączył: 17 Sie 2006
Pochwał: 1
Ostrzeżeń: 1
Posty: 772

Skąd: Śląskie/Leszczyny

PostWysłany: 13 lipca 2007, 21:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Wally napisał:
Sebik-B : Bardzo oryginalna i dosyc fajna trasa, jednak zbyt krotka. W 1 probie zrobilem poniżej 50 sek, wiec pewnie poniżej 45 będzie się ja jeździć. Bym był za tym, zebys dorobil jeszcze kilka sekund Wink

Proszę bardzo - poprawka już poszła. Byłoby fajnie gdyby trasy B i C przeszły :wink:

_________________


Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
°XX Bad Olo
Lubi ostrą jazdę


Dołączył: 02 Lip 2006
Posty: 1441
Skąd: pochodzisz?

PostWysłany: 26 lipca 2007, 12:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

I co macie wszystkie mapki już? Very Happy
_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu    Forum TrackMania Poland Strona Główna » Społeczność » Turnieje » Polish League » Polish League 4 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

POWERED BY YARD COPYRIGHT © 2006-2017 TMPL.INFO DESIGNER? JAKI DESIGNER?