Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
P4G Wally
Team Poland
Dołączył: 11 Maj 2006
Pochwał: 1 Posty: 1346
Skąd: Wołomin
|
Wysłany: 09 lipca 2007, 14:29 Temat postu: PL4 - mapy ! |
|
|
wiec po 1 chcialbym zaproponowac dlugosc multilapu ok 1min20sek. I byloby rozgrywane do 7. Jest dużo ciekawiej.
Wiec pierwsze mapy nadeslal do mnie Zeo
Zeo-A : trasa dobra, ciekawe rozwiazania, na pewno niecodzienna. Dosyc sporo zakretow 90 i 180 stopni tez niedriftowych, ale calosc prezentuje się dobrze.
Zeo-B : i tu jest dylemat. Wallride jest na samym poczatku i może być z nim problem. Po 1 ze zjazd z wallride jeśli ma być naprawdę perfekcyjny musi być bardzo ryzykowny. W ET by to nie przeszlo, calosc prezentuje się neizle ale jednak bardzo obawiam się czy przez wallride mapa będzie się nadawala do jazdy, będzie trzeba to uzgodnic ale pomysl z tym zjazdem z wallride - rewelka.
Zeo-C : trasa bardzo prosta (no może mniej niz Radusa z PL3 ), ale sympatyczna. Dobry start, dosyc szybka, troszke driftow, m i odpowiada !
Prosilbym o podeslanie mi kogos do pomocy przy ocenianu map bo jak widzicie pierwsze mapy i już mam dylemat
_________________
Siłą sportu jest siła zespołu, lecz pięknem sportu są indywidualności...
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
[CDD] mor_olo
RoKsTaR
Dołączył: 12 Mar 2006
Pochwał: 1 Ostrzeżeń: 1 Posty: 2200
Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: 09 lipca 2007, 16:12 Temat postu: |
|
|
Tez je oceniam wally;). PROSILBYM ABY WYSYLANE były DO MNIE, ja je przekaze walliemu.
I wspolnie wybierzemy najlepsze
mor_olo@wp.pl
_________________ *... i wszystko jasne.
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
KD Maciuś
Lubi ostrą jazdę
Dołączył: 24 Sie 2006
Ostrzeżeń: 1 Posty: 1669
Skąd: Gdańsk
|
|
Powrót do góry |
|
|
[POL] ShaDDy
Emerytowany Admin
Dołączył: 11 Sie 2006
Pochwał: 69 Posty: 3570
Skąd: Tczew
|
Wysłany: 09 lipca 2007, 16:31 Temat postu: |
|
|
ja tam do obu wysłałem^^ nie wiem olus co ci się nie podoba, ale mam nadzieje ze to tylko twoje zdanie ;/
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
[CDD] mor_olo
RoKsTaR
Dołączył: 12 Mar 2006
Pochwał: 1 Ostrzeżeń: 1 Posty: 2200
Skąd: Wroclaw
|
|
Powrót do góry |
|
|
P4G Wally
Team Poland
Dołączył: 11 Maj 2006
Pochwał: 1 Posty: 1346
Skąd: Wołomin
|
Wysłany: 09 lipca 2007, 18:12 Temat postu: |
|
|
Dalsza porcja:
Falubaz001 : coz najgorsze w mojej robocie jest to ze trafi się na za przeproszeniem bezmozga... który do konkursu pieknosci wystawilby krowe... 40sek mapa wiekszosc prostej drogi przy predkosci 400/h + loop + wallride + ogrom boostow = mapa skillowa na 0... i nie rob bledow jak piszesz w mailach bo to zenuje jak się robi blad w co drugim slowie... aaa i nie przesylaj wiecej map chyba ze będą takie jak trzeba !!!!!!!!!!!!
Maciek-A : Wrazenia z jazdy ocenilbym jako bardzo dobre, ale... Musisz wyrzucic reverse booster i zmienic offroad part tuz za nim, bo jak wyrzucisz reverse boostera to offroad będzie nie do przejechania. A i postaraj się powywalac niepotrzebne boosty, wiele z nich jest ustawiona tuz przed zakretem i trzeba hamowac od razu. Mapa pozytywna dużo na niej driftow chodź nie ukrywam ze zbyt prosta, to co wywalisz postaraj się zastapic jakims technicznym zakretem
Maciek-B : Wielki cut ! tam gdzie masz zakret 180stopni przez 10 sekund nie ma CP, nastepnei zaczyna się reuse na ktorym tez nie ma CP i skrzyzowanie, wystarczy od razu jechac prosto zamiast na 180stopniowke i jest się z przodu ok 10sek. Dalej ten sam problem co poprzednio, milo się jedzie ale za mało akcentow technicznych. 3 techniczne zakrety to zbyt mało jak na minute jazdy.
Maciek-C : ta mapa spodobala mi się najbardziej z Twoich. Kapitalny zakret z zaciskiem, kapitalnie wkonponowana 180tka ! Niestety start jest zdecydowanie zbut prosty, także jest zbyt dużo podstawowych zakretow, a mapa przed 90% czasu jest plaska jeśli dostosujesz się do wskazowek, będą swietne mapy bardzo profesjonalne !
Shadow-A : coz pierwszy "offroad" a raczej skok nad nim bym przezyl gdyby nie fatalny wjazd. podbija autko, to jest raczej na TA lepsze a nie rundy Dalej, ciekawa bardzo traska, sporo driftow, swietny finisz ! Moglbys zrobc skoki troszke bezpieczniejsze bo przy mocnym uderzeniu w sciane się po prostu wylatuje, a tak być nie powinno
Shadow-B : Sio mi z reverse boosterami! i to 2 p od rzad mapka ok, troszke jak na moj gust za dużo nasrane ozdob ale nie powinno wcinac bo mapa jest rozlozona po planszy. dużo tech partow. A i beznadziejny jest wskok a nastepnie zakret na czarne bo bardzo łatwo wpasc w dziure
Shadow-C : reverse boosters - out. Mapa bardzo fajna, troszke prostawa coz osobiscie wole coś trudniejszego, ale bywaly i takie dosc proste mapy w stc i nc, ale jednak były one trudniejsze, tutaj roznice to bylyby setne sekundy, drifty sa przyjemne ale proste. Ogolnie stawiaj mniej na wizualnosc, wiecej na dobra trase pozdro jak poprawisz będzie swietnie
[ Dodano Pon Lip 09, 2007 7:29 pm ]
Loony-A : swietna mapa ale za dużo boosterow w drugiej czesci wg mnie nie ma co tyle robić troszke to spuje plynnosc. Ale ogolem very good dobry design i ciekawa !
L oony-B : nowa era w tworzeniu map Bardzo dobra techniczna szybka, troszki bugow ale jest super !
Rip-A : Ripek coz po tej mapie opinii nie zmienie, nie podoba mi się, pozytyw to miedzy 20-30 sekunda, swietne. Najlepiej zlikwiduj reszte i przerob mape zachowujac ten odcinek mie dzy no 15-25 nawet zalezy jak kto jedzie
_________________
Siłą sportu jest siła zespołu, lecz pięknem sportu są indywidualności...
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maxer
Lubi ostrą jazdę
Dołączył: 18 Sty 2007
Ostrzeżeń: 1 Posty: 1326
Skąd: Szklarska Poręba / Frankfurt Am Main
|
|
Powrót do góry |
|
|
P4G Wally
Team Poland
Dołączył: 11 Maj 2006
Pochwał: 1 Posty: 1346
Skąd: Wołomin
|
Wysłany: 09 lipca 2007, 19:40 Temat postu: |
|
|
Majak-A : coz szczerze powiem ze to wg mnie póki co najlepsza mapa ! Ma wiele technicznych zakretow ale nie jest ich od usrania, bardzo dobrze się na niej slizga ! wg mnie rewelacja ! mało copperow zuzytych, może wizualnie nie prezentuje się swietnie, ale jeśli chodzi o jazde, jest kapitalna !
Majak-C : Do momentu skoku wszystko jest perfekcyjnie, no prawie, jedynie boost tuz za startem przeszkadza, bo na 2gim kolku jedzie się dużo za szybko. Dalej jest gorzej skok jest nipotrzebny. Ciekawa linia start-meta jednak za dużo jest nierownosci tzn nierownych bitych zakretow takich jak pierwszy. ten pierwszy jest ok, ale co za dużo to nie zdrowo, zbyt losowe to jest zeby tego dużo było niestety. Ogolnie Majak jesteś na +. brawo za mape A
_________________
Siłą sportu jest siła zespołu, lecz pięknem sportu są indywidualności...
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
|GT| R1p
Lubi ostrą jazdę
Dołączył: 19 Sie 2006
Pochwał: 2 Ostrzeżeń: 4 Posty: 1198
|
|
Powrót do góry |
|
|
KD Maciuś
Lubi ostrą jazdę
Dołączył: 24 Sie 2006
Ostrzeżeń: 1 Posty: 1669
Skąd: Gdańsk
|
|
Powrót do góry |
|
|
XP Majak
Doświadczony driver
Dołączył: 18 Mar 2006
Posty: 183
Skąd: S?upsk
|
|
Powrót do góry |
|
|
[POL] Jakub
Pradziad żuli - żywa legenda
Dołączył: 04 Cze 2006
Ostrzeżeń: 15 Posty: 4774
|
Wysłany: 10 lipca 2007, 2:43 Temat postu: |
|
|
mor_olo napisał: |
Tez je oceniam wally;). PROSILBYM ABY WYSYLANE były DO MNIE, ja je przekaze walliemu.
I wspolnie wybierzemy najlepsze
mor_olo@wp.pl |
ehh, to jest nie ladne, ze organizator zna i wybiera tracki, i jednoczesnie bierze udzial z bardzo mocnym teamem.
to jest poprostu nie fair, powinien tym się zabrac ktos, kto nie bierze udzial.
chciałem to tylko jeden raz napisac, nie mam zamiaru się klucic.
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
[CDD] mor_olo
RoKsTaR
Dołączył: 12 Mar 2006
Pochwał: 1 Ostrzeżeń: 1 Posty: 2200
Skąd: Wroclaw
|
|
Powrót do góry |
|
|
P4G Wally
Team Poland
Dołączył: 11 Maj 2006
Pochwał: 1 Posty: 1346
Skąd: Wołomin
|
Wysłany: 10 lipca 2007, 8:13 Temat postu: |
|
|
Rozumiem Twoje zbulwersowanie Jakub, ale gwarantuje ze nie zalezy mi na oszukiwaniu, tylko na tym, by w PL4 nie znalazl się zanen chłam, jakich wg mnie nie brakowalo w PL3. jeśli mapa która mi ktos przesle jest slaba, wtedy mowie co poprawic, i mam nadzieje ze druga wersj a jest lepsza, i tak az do skutku, az do momentu gdy mapa będzie się nadawala do gry.
Z drugiej jednak strony ja na znajomosci map (czyt. przejechaniu ich ze 2-3 razy) nie zyskuje tak wiele jak np. autor który niejednokrotnie ta trase przejezdza w edytorze podczas tworzenia, a potem robi validate i to z dobrym czasem Ja jestem tak jakby w dobrej misji dla Polskiej sceny TM
[ Dodano Wto Lip 10, 2007 9:41 am ]
Dalsza porcja:
Majak-C : Teraz mapa jest niemalze idealna Pozostaje troszke prosta, ale jezdzi się swietnie i bardzo przyjemnie GJ !
Maciek-A : niestety dalej jest problem z tym offroadem . niestety skok na offroad jest za krotki i czesto laduje już na offroadzie nie majac szansy na skok, a jeśli chce hamowac by się wyrobic, jest bardzo trudno ze wzgledu na bugi i zle wyjscie na offroad, zobacz sobie jak Kirz robi wyjscia na offroad, tu by to pomoglo. jednak dalej musze dac do poprawy. najlepiej zrób coś zupelnie innego w tamtym miejscu coś technicznego bo tego w mapie troszke mi brakuje.
Maciek-B : problem z cutem zniknal, ale nie zniknely boosty. Mapka jest zbyt jednopoziomowa, zakrety się powtarzaja, chodź sa na mapie tez kapitalne (tylko te krzywe z tego co widzialem ).
Maciek-C : minimalnie zbyt dluga, ale wg mnie się nadaje ! Problem sprawia zakret 180stopni na nierownosci, ale nie odstraszyl mnie zbyt mocno. wg mnie mapa się zdecydowanie nadaje.
_________________
Siłą sportu jest siła zespołu, lecz pięknem sportu są indywidualności...
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
KD Maciuś
Lubi ostrą jazdę
Dołączył: 24 Sie 2006
Ostrzeżeń: 1 Posty: 1669
Skąd: Gdańsk
|
|
Powrót do góry |
|
|
[POL] szym
Team Poland
Dołączył: 28 Kwi 2007
Posty: 193
Skąd: Bukówiec Górny
|
|
Powrót do góry |
|
|
P4G Wally
Team Poland
Dołączył: 11 Maj 2006
Pochwał: 1 Posty: 1346
Skąd: Wołomin
|
Wysłany: 13 lipca 2007, 13:23 Temat postu: |
|
|
Kolejna porcja:
Mapy Shadowa - dopuszczone (były lekkie poprawki)
Mapy Macka - dopuszczone (to samo )
Loony-A : Bardzo dobra trasa, sporo technicznych sekcji, taki maly labirynt ale w koncu mapy się trenuje wiec to nie stanowi problemu. Swietna robota!
Loony-B : skomentuje jednym zdaniem: nowa era, lepsza bardzo dobra mapa, nie wiele w niej techniki, troszke szczescia, ale do scigania jak najbardziej się nadaje ! To co jest techniczne jes t po prostu trudne.
Loony-C : PERFEKCJA ! Majstersztyk ! Wg mnie mapa mistrzostwo swiata!
Ogolnei mapy sa bardzo dobre, troszke labirynty z nich, troszke efekciarskie, ale swietne do scigania ! Brawo ! póki co najlepszy pack (chodź mapy osobne sa lepsze od tych, ale mapy jako 3 prezentuja się swietnie - zadnych poprawek, sama czysta technika)! (chodź zaraz biore się za kolejne)
Fred-A : mapa znakomita! Nie wymaga wielkiej techniki ale jezdzi się swietnie. 1 długi skok, ale nei sprawia problemow Spora odwaga z loopem, ale już takie trasy bywaly, loop jest taki jaki b yc powinien! Wielkie brawa
Rip-A : crap map...
Rip-B : Tu jest lepiej. jest potencjal! Popraw najdluzszy offroad, i wjazdy na pozostałe. co do skokow, powinienes troszke przedluzyc odcinki na ktore się spada, banda czolowa i nie ma szans na dokonczenie. Tez brak plynnoski póki co zakrety sa kanciaste, ale przypuscmy ze na to da się przymknac oko i nazwac "oryginalnoscia" (tak jak toffik...)
lepiej niz było Rip ogolnie mowiac
Majak - obie mapy przechodza
Sokół-A : Coz nie widzialem ze takie swietna mapy robisz, brawo ! Nie jest to idealna turniejowka ale dobry tech. Glowny zarzut to to ze zakrety się powtarzaja. Jest ich dużo, i mozna spotkac wiele powtarzajacych się (np ten z podstawowych segmentow, który zaczyna się po podbiciu) co nie zmienia faktu ze wielkie brawa A i kapitalny finisz
Sokół-B : Znowu wielkie brawa ! Fajny masz styl tych trasek. Superowy start, zakrety te same, ale tu jest ich mniej, mysle ze takie 3 zakrety jak tu to max, to podkresla twoj styl, a w tej mapie nie ma ich nadmiaru Bardzo dobra traska, wielkie brawa again
Sokół-C : Trasa ma 1 wielka wade - jest jednopoziomowa. Techniczna, ale jednak to mnie odstrasza, pogadam z Mor_Olem na ten temat, dziś przele mu traski i pogadamy głównie na jej temat
Ogolnie wielkie brawa, póki co 2 mapy przechodza dalej, swietne trasy, ciekawy styl, osobiscie tez uwielbiam takie zakrety z podbicia, bo ZAWSZE sa na drifcie ! Brawo !
Sebik-A : coś jak TinyTech tylko mniej tiny Bardzo dobra pewna sekwencja przed 20 sekunda, gdzie jest rozdwojenie drogi, mistrzostwo wg mnie ! jest jeszcze skok, ale jak pa trzylem, nawet startujac od 0 z segmentu blizej niz boost (poprzedzajacy skoczka) mozna bez problemu ten skok zrobić ! Jak na moj gust to za dużo slupkow, ale wrazenie wielce pozytywne - przechodzi dalej.
Sebik-B : Bardzo oryginalna i dosyc fajna trasa, jednak zbyt krotka. W 1 probie zrobilem poniżej 50 sek, wiec pewnie poniżej 45 będzie się ja jeździć. Bym był za tym, zebys dorobil jeszcze kilka sekund
Sebik-C : Niesamowicie intensywnie techniczna trasa Pozytywnie ogolnie mowiac, jeśli ktos takie lubi na pewno nie poczuje się zawiedziony.
Ogolnie skwitowac mogę to slowami "techniczny hardcore!" niesamowita intensywnosc Jednak proponuje Sebik przedluzyc trase B.
To już koniec tras n a ten moment, dalej niecierpliwie czekam na propozycje Khasiusa i Jakuba !
I tak sobie mysle... ze zeby moje mapy nie były wysmiane to musze sprezyc dupe niesamowicie wysoki poziom trasek w PL4, wielkie brawa panowie !
_________________
Siłą sportu jest siła zespołu, lecz pięknem sportu są indywidualności...
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
envy
Osiwiał za kierownicą
Dołączył: 04 Maj 2007
Ostrzeżeń: 4 Posty: 2646
Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 13 lipca 2007, 21:14 Temat postu: |
|
|
mam pytanko
moznaby podac normalne nazwy tych tras? zeby się jakos zorietnowac? tylko trasy sebika potrafilbym jakos roszyfrowac, reszte raczej nie
a jak to tak specjalne jest kodowane, by poznac nazwy tych trackow dopiero w czasie dzialania PL4 to sry za pytanko
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sebik
Gangsta Mapper
Dołączył: 17 Sie 2006
Pochwał: 1 Ostrzeżeń: 1 Posty: 772
Skąd: Śląskie/Leszczyny
|
|
Powrót do góry |
|
|
°XX Bad Olo
Lubi ostrą jazdę
Dołączył: 02 Lip 2006
Posty: 1441
Skąd: pochodzisz?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|