Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
[POL] ShaDDy
Emerytowany Admin

Dołączył: 11 Sie 2006
Pochwał: 69 Posty: 3570
Skąd: Tczew
|
|
Powrót do góry |
|
 |
[POL] oddowicz
Team Poland

Dołączył: 25 Lut 2008
Ostrzeżeń: 1 Posty: 979
Skąd: CA
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Vanitas / Lexiu
V.I.P.

Dołączył: 16 Mar 2009
Posty: 1727
Skąd: Birmingham
|
Wysłany: 08 sierpnia 2011, 14:05 Temat postu: |
|
|
Coś nie chciało im się myśleć. Połączyli środowisko Desert i Coast, wzięli samochód z Coast, drifta z Island i Stadium i myślą, że wepchną to ludziom.
Jak wyżej - chujowizna, nie kupię tego póki scena się tam nie przeniesie.
_________________ Discord: vanitasss
|
|
|
Powrót do góry |
|
 |
misza0
Pirat drogowy
Dołączył: 12 Gru 2010
Posty: 751
|
|
Powrót do góry |
|
 |
*WDD* crowmaster_13
Pirat drogowy

Dołączył: 12 Mar 2009
Ostrzeżeń: 1 Posty: 771
Skąd: LKR
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Seraphim
V.I.P.

Dołączył: 28 Maj 2010
Ostrzeżeń: 1 Posty: 847
|
Wysłany: 08 sierpnia 2011, 14:09 Temat postu: |
|
|
złodzieje, którzy chcą wydać 3-4 części tm2 za jakieś chore ceny w euro i tylko elektronicznie,
sram na ubisoft, niech wypie*dalają do swoich asassynów, a tm niech dadzą spokój
dziękuje
(trochę mnie poniosło)
|
|
|
Powrót do góry |
|
 |
iam
Admin Mniejszy

Dołączył: 27 Lis 2007
Ostrzeżeń: 3 Posty: 2477
Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 08 sierpnia 2011, 14:12 Temat postu: |
|
|
Graficznie jest zajebiście, nie ma co kłamać.
Ale poza tym nasuwa mi się parę problematycznych spraw w związku z całą mechaniką:
- drift: Wydaje mi się, że auto wyrzucane zostaje cholernie za daleko przy zaczynaniu drifta, odmiennie niż w tmn czy tmf - będzie to do wyuczenia, wiadomo.
- wąskie drogi: na normalnej drodze-drodze widać, że bolid zajmuje połowę drogi, jak Hummer. No ku*wa, rozumiem, ale jest to wąskie jak (z uwagi na kobiety przeglądające forum porównanie zostało wycięte ;p). To będzie ewidentny problem, nie wszyscy się do tego przyzwyczają.
- bloki: zobaczymy, jakie będą dostępne bloki do budowy tras; jeśli będą tylko takie drogi, trzeba będzie szybko wymyślić block modifier'a pod "dwójkę", ażeby można było miksować i robić szersze trasy, by były bardziej techniczne, niż lolowate.
Edit: tak Seraphim, prawidłowo Cię poniosło. Również sram na Ubisoft, niech wy****dalają do Asasynów.
(nie wiem, czemu mi się wydawało, ze jesteś Crow, przepraszam ;p)
Ostatnio zmieniony przez iam dnia 08 sierpnia 2011, 14:17, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Seraphim
V.I.P.

Dołączył: 28 Maj 2010
Ostrzeżeń: 1 Posty: 847
|
|
Powrót do góry |
|
 |
[POL] Jakub
Pradziad żuli - żywa legenda
Dołączył: 04 Cze 2006
Ostrzeżeń: 15 Posty: 4774
|
Wysłany: 08 sierpnia 2011, 14:16 Temat postu: |
|
|
jestem ciekawy, kto jest kierowcem tego.
czy to ten sky sam jechal, czy tylko zrobil video?
tak już zasuwa, ze nie ma co za nim dazyc nawet.
@shad
w komentarach zooz mowi, ze klawa jest blisko za padem, jak chodzi o kierowanie, wiec przestawianie się na pada raczej nie powinno być konieczne, tymbardziej, ze pisze, ze przypomina mu handling ze stadium.
|
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gobis
Lubi ostrą jazdę

Dołączył: 22 Sie 2006
Pochwał: 2 Ostrzeżeń: 1 Posty: 1472
Skąd: przyjdzie Mikołaj?
|
Wysłany: 08 sierpnia 2011, 14:47 Temat postu: |
|
|
Co nowe video wyjdzie, to gra wydaje mi się co raz to bardziej z dupy.
Ktoś kto lubi Bay, Coast czy Island, pewnie gra mu podejdzie.Ale kurna co z nami stadionowcami? Mapy też jakieś z dupy prezentują.
|
|
|
Powrót do góry |
|
 |
BT peciolublin
V.I.P.

Dołączył: 25 Lis 2009
Ostrzeżeń: 1 Posty: 149
|
|
Powrót do góry |
|
 |
P4G Szrama
Pirat drogowy
Dołączył: 09 Gru 2007
Posty: 830
Skąd: Bydgoszcz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
[POL] ShaDDy
Emerytowany Admin

Dołączył: 11 Sie 2006
Pochwał: 69 Posty: 3570
Skąd: Tczew
|
Wysłany: 08 sierpnia 2011, 15:00 Temat postu: |
|
|
Jakub napisał: |
@shad
w komentarach zooz mowi, ze klawa jest blisko za padem, jak chodzi o kierowanie, wiec przestawianie się na pada raczej nie powinno być konieczne, tymbardziej, ze pisze, ze przypomina mu handling ze stadium. |
no dobra, przyjrzałem się tym razem trochę lepiej i rzeczywiście, drugi run na pewno jest na klawie i prezentuje się równie dobrze jak pozostałe. Ale ja na TMUF-owych środowiskach też potrafię przejechać mapę dobrze, tak, że wygląda to całkiem ładnie, a tracę np. 2 sekundy na minutowej trasie. Tak ogólnie, to podoba mi się odgłos silnika, bo te wysokie dźwięki bolidu stadionowego stały się już trochę wkurwiające
|
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Joker.
Why so serious?

Dołączył: 03 Sty 2010
Ostrzeżeń: 2 Posty: 504
Skąd: Łódź
|
|
Powrót do góry |
|
 |
[POL] naaz
Junior ujeżdżacz
Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 34
|
|
Powrót do góry |
|
 |
stys
Pirat drogowy

Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 576
Skąd: Biała Podlaska
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Potman
Pirat drogowy

Dołączył: 02 Wrz 2008
Ostrzeżeń: 1 Posty: 558
Skąd: Przemyśl
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Vanitas / Lexiu
V.I.P.

Dołączył: 16 Mar 2009
Posty: 1727
Skąd: Birmingham
|
Wysłany: 08 sierpnia 2011, 17:50 Temat postu: |
|
|
Innowacyjna, a nie zerżnięta z poprzedniej części (umówmy się, TM2 to jeden wielki miks). Techniczna, a zarazem nie odstraszająca noobów (jak Stadium). Przystępna - cena, wymagania sprzętowe. To drugie już jest spełnione, nad pierwszym jeszcze trzeba popracować.
_________________ Discord: vanitasss
|
|
|
Powrót do góry |
|
 |
BT peciolublin
V.I.P.

Dołączył: 25 Lis 2009
Ostrzeżeń: 1 Posty: 149
|
|
Powrót do góry |
|
 |
ksdfan
Doświadczony driver

Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 229
Skąd: Grodzisk Wielkopolski
|
Wysłany: 08 sierpnia 2011, 19:36 Temat postu: |
|
|
nie można mieć pretensji do Ubisoftu, bo czytając niektóre opinie tutaj dochodzę do wniosku, że nikt na świecie nie jest w stanie stworzyć gry, która odpowiadałby waszym oczekiwaniom. Część osób chciałaby, żeby była podobna do TMNF, ale gdyby tak było, to od razu ktoś by zaczął rzucać, że Ubisoft chuje prawie nic nie zrobili, a tylko próbują ździerać kasę. Mnie się osobiście podoba, zawsze to coś nowego. Jestem na 100% przekonany, że dużo czasu nie zajmie, aż cała scena przeniesie się na nową TM'kę, tak jak było przy wcześniejszych wersjach
_________________
|
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|