Niniejsza strona wykorzystuje pliki cookies. Informacje uzyskane za pomocą cookies wykorzystywane są głównie w celach statystycznych.
Masz możliwość wyłączenia ich w przeglądarce. Pozostając na stronie godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce.
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyZaloguj
Regulamin UTC
Idź do strony 1, 2, 3  Następny 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum TrackMania Poland Strona Główna » Społeczność » Turnieje » Universal Team Cup
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
[POL] ShaDDy
Emerytowany Admin


Dołączył: 11 Sie 2006
Pochwał: 69
Posty: 3570

Skąd: Tczew

PostWysłany: 02 Maj 2011, 15:26    Temat postu: Regulamin UTC Odpowiedz z cytatem  

Regulamin turnieju Universal Team Cup:

1. Istota turnieju

Universal Team Cup to drużynowy turniej w grze TrackMania United Forever, przeznaczony wyłącznie dla polskich graczy, mający na celu wyłonienie najbardziej wszechstronnego polskiego zespołu. Smile

1.1 Terminarz rozgrywek

Zapisy: 2-22 maja 2011
Publikacja mapy kwalifikacyjnej: 23 maja 2011
Kwalifikacje: 27-29 maja 2011
Publikacja pierwszego mappacku: 6 czerwca 2011
Mecze grupowe: 10-12/15-16/17-19 czerwca 2011
Publikacja drugiego mappacku: 20 czerwca 2011
Ćwierćfinał: 24-26 czerwca 2011
Półfinał: do 3 lipca 2011
Publikacja trzeciego mappacku: 4 lipca 2011
Finał i mecz o trzecie miejsce: do 10 lipca 2011

1.2 Lista administratorów oraz sędziów turnieju

Administratorzy: Shadow, Joker
Sędziowie: Kolumb, Lex, Crow, Pitman, Key, Sunrise

2. Rejestracja drużyny w rozgrywkach

Warunkiem rejestracji zespołu jest oczywiście zapoznanie się i akceptacja regulaminu. By zapisać drużynę, należy w tym temacie - [url]http://www.tmpl.info/forum/viewtopic.php?p=168773#168773[/url] - podać jej nazwę, nick kapitana oraz listę graczy zespołu (uprasza się o numerowanie). Ponadto kapitan musi przedstawić kontakt, pod którym będzie łatwo osiągalny (najlepiej numer GG). Liczba zapisanych do drużyny graczy, łącznie z kapitanem, nie może być mniejsza niż siedem.

Jeden gracz może być zapisany tylko do jednej drużyny.

Dopisywanie i wypisywanie graczy (edycja postu) będzie możliwe do 22 maja. Po tym czasie będzie można tylko dopisać graczy, którzy jeszcze nie zostali zapisani w innym zespole.

3. Przebieg kwalifikacji

Kwalifikacje odbywają się w trybie Time Attack na trzech trasach zawierających połączone różne style tak, aby w sumie dały sześć stylów. Na każdej mapie limit czasowy wynosi 10 minut. Każda drużyna kwalifikacje jedzie oddzielnie i pod okiem sędziego, z którym zostało to wcześniej ustalone.

Udział w kwalifikacjach może brać każdy zawodnik zapisany do zespołu. Czasówka zaczyna się na sygnał sędziego i nie może zostać przerwana pod żadnym pozorem. Wynik drużyny to suma pięciu najlepszych czasów graczy z każdej mapy.

Jeśli podczas czasówki na którejkolwiek mapie mniej niż pięciu graczy zdoła osiągnąć metę, zespół zostaje automatycznie przesunięty na ostatnią pozycję w kwalifikacjach (najlepiej niech to sobie odpuszczą^^). A jeśli, nie daj Boże, znajdzie się więcej takich ekip, to się powieszę.

3.1 Wyniki kwalifikacji

Wyniki kwalifikacji zostaną podane po zakończeniu kwalifikacji, wraz z przydziałem zespołów do grup.

4. Faza grupowa

Do fazy grupowej przechodzą wszystkie drużyny z kwalifikacji. Trzy grupy (A, B i C), po cztery zespoły każda, zostaną utworzone drogą losowania (przydział do koszyków na podstawie wyników z kwalifikacji):
- koszyk nr 1: 1, 2, 3
- koszyk nr 2: 4, 5, 6
- koszyk nr 3: 7, 8, 9
- koszyk nr 4: 10, 11, 12

Wszystkie mecze w fazie grupowej odbywają się na pierwszym mappacku.

4.1 Punktacja i kolejność w tabeli

Mecze rozgrywane są w trybie drużynowym (Team) po pięciu graczy na zespół. Na serwerze powinny być ustawione zasady alternatywne (alternative rules), max points 10, z limitem punktowym wynoszącym 5 lub większym (nie ma to większego znaczenia). Drużyny ustalają między sobą, gdzie spotkanie zostanie rozegrane. Na każdej mapie rozgrywane jest pięć rund (nawet jeśli będą kończyć się remisem).

Zsumowane wyniki z poszczególnych map są najważniejszym czynnikiem decydującym o kolejności w tabeli. Następnie decydować będą małe punkty, czyli suma map wygranych pomnożona przez trzy plus liczba map zremisowanych. Ostatecznym czynnikiem będzie wynik bezpośredniego meczu między remisującymi zespołami (tutaj także ważniejszy jest bilans rund, nie map).

Może od razu podam przykład, bo ja nie umiem się porządnie wysławiać, a co poniektórzy nie ukończyli podstawówki, więc leci przykładowa grupa po trzech kolejkach:

Zespół A: 22-7 (4-0-2), 18-11 (4-1-1), 18-10 (4-2-0)
Zespół B: 16-13 (3-1-2), 11-18 (1-1-4), 20-10 (5-0-1)
Zespół C: 13-16 (2-1-3), 19-10 (3-1-2), 10-18 (0-2-4)
Zespół D: 7-22 (2-0-4), 10-19 (2-1-3), 10-20 (1-0-5)

Tabela wyglądałaby następująco:

A: 58-28 i 39 małych pkt
B: 47-41 i 29 małych pkt
C: 42-44 i 19 małych pkt
D: 27-61 i 16 małych pkt


5. Faza pucharowa

Do fazy pucharowej awansuje osiem najlepszych zespołów, po dwa z każdej grupy oraz kolejne dwa z najlepszymi rezultatami w grupie. Ćwierćfinał i półfinał rozegrane zostaną na drugim mappacku, natomiast finał oraz mecz o trzecie miejsce na trzecim mappacku. W ćwierćfinale zagrają ze sobą (GRUPA/MIEJSCE W GRUPIE):

A/1 - trzeci zespół z mniejszą ilością punktów w fazie grupowej
B/2 - C/2
C/1 - A/2
B/1 - trzeci zespół z większą ilością punktów w fazie grupowej

W fazie pucharowej obowiązuje ta sama zasada naliczania punktów - w pierwszej kolejności decyduje suma wygranych rund, następnie małe punkty. W przypadku remisu zarówno w dużych, jak i małych punktach, należy rozegrać dogrywkę na trzech trasach z mappacku, przy czym nie mogą to być trasy Tech ani FullSpeed. Na każdej trasie należy rozegrać TRZY rundy.

6. Ustalanie terminów i przebieg meczu

Termin meczu ustalają między sobą kapitanowie drużyn. Dozwolona jest gra o każdej godzinie, jednak tylko w dniach wyznaczonych na daną rundę. Jeśli zespoły nie mogą dojść do porozumienia w tej sprawie, muszą rozegrać mecz o godz. 20:00 ostatniego dnia danej rundy. Jeśli któraś strona spóźni się więcej niż 15 minut, zasądzany jest walkower przeciw niej. Za spóźnienie uznaje się także brak wymaganej ilości graczy, o czym poniżej:

W KAŻDYM MECZU PODCZAS TRWANIA TURNIEJU MUSI WZIĄĆ UDZIAŁ MINIMUM SIEDMIU GRACZY Z ZESPOŁU. W trakcie trwania mapy zmiana nie może zostać dokonana, chyba że gracz opuści serwer na stałe - wtedy należy uzupełnić skład i dopiero wtedy dokończyć mapę.

6.1 Zgłaszanie wyników

Wyniki meczów należy zgłaszać w odpowiednim temacie na forum TMPL (zostanie do tego celu stworzony oddzielny temat na każdą kolejką) i koniecznie poprzeć go screenami/zrzutami ekranu pokazującymi wynik na serwerze. Prosimy stronić od formatu .bmp i w miarę możliwości posługiwać się .jpg, .png lub innymi, bardziej oszczędnymi pod względem rozmiaru pliku, formatami graficznymi.

6.2 Dozwolone i niedozwolone zachowania

- Jeśli jeden z graczy wycofa się przypadkiem przed startem rundy, należy zakończyć tę rundę przedwcześnie i wystartować ponownie w pełnym składzie
- Jeśli jeden z graczy straci połączenie z serwerem lub wyjdzie z niego z innego powodu w trakcie rundy, należy na niego zaczekać, jednak nie istnieje obowiązek przedwczesnego zakończenia takiej rundy
- Niedozwolone jest udostępnianie swojego konta innemu graczowi
- Niedozwolone jest obrażanie przeciwników, sugerowane jest też wstrzymanie się z nadmierną ilością przekleństw
- Niemile widziane jest pisanie na czacie w trakcie rund. Jeśli któryś z graczy wielokrotnie nie zastosuje się do tej zasady, potraktowane to zostanie jako złamanie regulaminu
- W przypadku znalezienia na mapie niezamierzonego przez autora skrótu (cuta), czyli ominięcia jakiegoś fragmentu trasy lub zmiany kolejności checkpointów, nie wolno z niego korzystać pod żadnym pozorem. Niedostosowanie się do tego punktu skutkuje niezaliczaniem czasu podczas kwalifikacji lub zawieszeniem gracza na wszystkie rundy rozgrywane na trasie, na której padło podejrzenie o użycie skrótu (na pozostałych trasach mappacku gracz może brać udział).
- W przypadku podejrzenia o użycie skrótu na mapie, administrator ma prawo publicznie poprosić o powtórkę z przejazdu. Odmowa grozi tymi samymi konsekwencjami, co w punkcie powyżej.
- W miarę możliwości, skróty na mapach będą usuwane a trasy turniejowe aktualizowane - mecze należy przeprowadzać na najnowszych wersjach tras, podanych w tematach dotyczących tras na dane fazy turnieju.

6.3 Zgłaszanie nieprawidłowości i oszustw

Ponieważ meczów ligowych nie będą nadzorować sędziowie, drużyny są zobowiązane do udokumentowania wszelkich nieprawidłowości zrzutami ekranu i/lub powtórkami, które następnie należy przekazać razem z opisem sytuacji administratorom turnieju. Każde zgłoszenie będzie rozpatrywane indywidualnie.

7. Ostrzeżenia i kary

Każde złamanie regulaminu administratorzy będą rozpatrywać indywidualnie. Karą może być oficjalne ostrzeżenie, nakazanie powtórzenia meczu, zawieszenie gracza, odjęcie punktów oraz wyrzucenie z turnieju gracza lub całej drużyny. W szczególnych przypadkach administratorzy mogą zastosować inną karę, adekwatną do przewinienia.

8. Zmiany w regulaminie

Administratorzy zastrzegają sobie prawo do wprowadzania zmian w regulaminie po jego publikacji. Zmiany te zostaną uwzględnione tutaj i podane do publicznej wiadomości.

Jest jeszcze jednak czas na jego dopieszczenie, tak więc jeszcze raz proszę o sygnalizowanie niedopatrzeń/proponowanie zmian itp. Smile


Ostatnio zmieniony przez [POL] ShaDDy dnia 05 lipca 2011, 17:45, w całości zmieniany 14 razy

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG MSN Messenger
~FM~ Piotruś
Pirat drogowy


Dołączył: 02 Kwi 2011
Posty: 568
Skąd: Gdańsk-Tczew-Gdańsk i tak w kółko

PostWysłany: 02 Maj 2011, 17:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Damian czy są jeszcze jakieś prawa i obowiązki sędziego (w zanadrzu) prócz posiadania chwilki wolnego czasu i podstaw matematyki?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
[POL] ShaDDy
Emerytowany Admin


Dołączył: 11 Sie 2006
Pochwał: 69
Posty: 3570

Skąd: Tczew

PostWysłany: 02 Maj 2011, 17:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Nie bardzo Wink
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG MSN Messenger
Gość







PostWysłany: 02 Maj 2011, 18:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

łeeeee.... szkoda....będzie potrzeba to wiesz gdzie uderzyć.... :wink:
Powrót do góry
*WDD* crowmaster_13
Pirat drogowy


Dołączył: 12 Mar 2009
Ostrzeżeń: 1
Posty: 771

Skąd: LKR

PostWysłany: 02 Maj 2011, 20:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Zrobić trzy screeny i zsumować czasy to nie problem. Shadow, wpisz mnie na listę sędziów (jeśli oczywiście mogę). GG jest profilu, w weekendy jestem dostępny czasem nawet do 01:00 więc mogę posędziować. Jakby się coś miało zmienić to się odezwę.

I nie czaić się, że będę sędziował około 20:00 w niedzielę bo wtedy WDD&PS będzie jechało Razz

_________________


C13

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
Cezar
Pedo


Dołączył: 23 Cze 2009
Ostrzeżeń: 2
Posty: 1277

Skąd: Warszawa

PostWysłany: 02 Maj 2011, 23:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

crowmaster_13 napisał:
Zrobić trzy screeny i zsumować czasy to nie problem. Shadow, wpisz mnie na listę sędziów (jeśli oczywiście mogę). GG jest profilu, w weekendy jestem dostępny czasem nawet do 01:00 więc mogę posędziować. Jakby się coś miało zmienić to się odezwę.

Podpisuję się pod tym i również zgłaszam się do sędziowania.

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Keyyyyy.
Gość






PostWysłany: 02 Maj 2011, 23:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

również zgłaszam się do sędziowania, sry, że nie z mojego konta na stronie ale tak mi ch**owo net działa, że bym 10 minut wchodził na stronę logowania. ;e
Powrót do góry
Seraphim
V.I.P.


Dołączył: 28 Maj 2010
Ostrzeżeń: 1
Posty: 847



PostWysłany: 03 Maj 2011, 8:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Zgłaszam się do sędziowania.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
[POL] ShaDDy
Emerytowany Admin


Dołączył: 11 Sie 2006
Pochwał: 69
Posty: 3570

Skąd: Tczew

PostWysłany: 03 Maj 2011, 22:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

kurffa ludzie, ale odzywac się, bo już slysze sygnaly, ze za dużo wymaganych graczy na mecz i takie XX czy KD nie chce grać.

do dupy trochę, tym bardziej, ze liczylem na brak fuzji, no ale MOWCIE to do cholery, bo wcale nie musi być wymagane tych 7 graczy na mecz.

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG MSN Messenger
*WDD* crowmaster_13
Pirat drogowy


Dołączył: 12 Mar 2009
Ostrzeżeń: 1
Posty: 771

Skąd: LKR

PostWysłany: 04 Maj 2011, 10:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Fuzja jest tylko jedna, dużej różnicy i tak nie ma bo zamiast trzech teamów byłoby cztery. Bo prawdę powiedziawszy to jestem zdziwiony, że tylko tyle zgłoszeń jest.
_________________


C13

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
Tvn
Doświadczony driver


Dołączył: 18 Cze 2010
Ostrzeżeń: 2
Posty: 206

Skąd: Kraków

PostWysłany: 04 Maj 2011, 10:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

crowmaster_13 napisał:
Fuzja jest tylko jedna, dużej różnicy i tak nie ma bo zamiast trzech teamów byłoby cztery. Bo prawdę powiedziawszy to jestem zdziwiony, że tylko tyle zgłoszeń jest.


czas jest do 22 maja, spokojnie Smile

_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
[POL] ShaDDy
Emerytowany Admin


Dołączył: 11 Sie 2006
Pochwał: 69
Posty: 3570

Skąd: Tczew

PostWysłany: 04 Maj 2011, 10:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

No na razie tak Crow, ale ani KD ani XX samodzielnie nie chca wystapic, a TCW to już w ogole nie ma aktywnych dostatecznie wielu, wiec odpadaja nam 3 zespoly z 1 ligi PL Sad w takiej sytuacji już lepiej jeśli będą fuzje, albo te pierwsze dwa zespoly znajda przynajmniej po 5 graczy na turniej...
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG MSN Messenger
ANUBIS
Jeździ konno


Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 40


PostWysłany: 04 Maj 2011, 11:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

5v5 i min 7 zawodnikow na mecz to jest genialny pomysl. Trzymaj się swojego planu shad Wink Niech to będzie w koncu turniej druzynowy, a nie turniej dla 4 graczy na team.
Ja zrozumialem ze to ma być turniej który wyloni najbardziej wszechstronna druzyne w polsce. A jeśli ktos nie ma 7 aktywnych osob w druzynie to trudno. Wiadomo ze w Polsce nie ma wiele drużyn i opcja A zakladajaca 25 drużyn jest chyba i tak trochę na wyrost.
Sama idea turnieju jest swietna i zycze nam wszystkim grajacym w TM aby ten turniej doszedl do skutku w takiej formie jak zakladales Wink

_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Toby
Forever Troll!


Dołączył: 03 Sie 2010
Ostrzeżeń: 9
Posty: 1226

Skąd: Warszawa

PostWysłany: 04 Maj 2011, 11:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Trzeba też trochę rozreklamować ten turniej..
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
[POL] ShaDDy
Emerytowany Admin


Dołączył: 11 Sie 2006
Pochwał: 69
Posty: 3570

Skąd: Tczew

PostWysłany: 04 Maj 2011, 12:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

no nic, najwyzej trzeba będzie zmienic formule i w osiem drużyn zagramy każdy z każdym^^ wiem, ze opcja ponad 25 jest an wyrost, ale patrzac na zainteresowanie PL 7,8,9 sadzilem, ze na wszystkich stylach znajdzie się wiecej chętnych ekip Smile

@Toby - przy 'rozruchu' sceny mowilem, ze musimy wspolnie działać, wiec reklamuj.

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG MSN Messenger
Cosworth' Abszt
Pirat drogowy


Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 814


PostWysłany: 04 Maj 2011, 20:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Dokładnie tak jak pisze Anu - nic nie zmieniać. Po co zmieniać zasady pod jakieś teamy na siłę, po to by one grały na siłę w tym turnieju Smile Nie ma czwartego do brydża to się nie gra...
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Ǥผ८ ` bigos
Jeździ konno


Dołączył: 22 Lut 2011
Posty: 22
Skąd: WLKP / Poznań

PostWysłany: 04 Maj 2011, 20:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

co do ilości zgłoszeń to nie ma co się martwic ponieważ jest jeszcze troszkę czasu Wink


"W KAŻDYM MECZU PODCZAS TRWANIA TURNIEJU MUSI WZIĄĆ UDZIAŁ MINIMUM SIEDMIU GRACZY Z ZESPOŁU"
Bardzo dobry pomysł. W końcu to turniej, w którym wyłonimy najbardziej wszechstronny TEAM.
Co się stanie jak na mecz nie przyjdzie 7 osób?? walkower??

świetny pomysł z remisami ;] 5 rund i basta!
tylko jak będzie wyglądał końcowy wynik na mapie??
np.
dwa zwycięstwa da drużyny X i 3 remisy: 5-3?

Rozumiem że fuzje nie są zabronione?

Pozdrawiam
Leader GWC
Bigos

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
[POL] ShaDDy
Emerytowany Admin


Dołączył: 11 Sie 2006
Pochwał: 69
Posty: 3570

Skąd: Tczew

PostWysłany: 05 Maj 2011, 14:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

oczywiście, ze nie są zabronione

Cytat:
tylko jak będzie wyglądał końcowy wynik na mapie??
np.
dwa zwycięstwa da drużyny X i 3 remisy: 5-3?


2-0

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG MSN Messenger
Ǥผ८ ` bigos
Jeździ konno


Dołączył: 22 Lut 2011
Posty: 22
Skąd: WLKP / Poznań

PostWysłany: 08 Maj 2011, 12:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

[quote="bigos"]Co się stanie jak na mecz nie przyjdzie 7 osób?? walkower??[/quote]
prosiłbym jeszcze rozwiać powyższe wątpliwości.

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
[POL] ShaDDy
Emerytowany Admin


Dołączył: 11 Sie 2006
Pochwał: 69
Posty: 3570

Skąd: Tczew

PostWysłany: 08 Maj 2011, 12:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Myślę, że spokojnie to pytanie można podciągnąć pod:

Cytat:
Jeśli zespoły nie mogą dojść do porozumienia w tej sprawie, muszą rozegrać mecz o godz. 20:00 ostatniego dnia danej rundy. Jeśli któraś strona spóźni się więcej niż 15 minut, zasądzany jest walkower przeciw niej.


Mniej niż 7 osób jest traktowane jako spóźnienie wymaganej ilości osób, więc w/o.

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG MSN Messenger
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu    Forum TrackMania Poland Strona Główna » Społeczność » Turnieje » Universal Team Cup Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

POWERED BY YARD COPYRIGHT © 2006-2017 TMPL.INFO DESIGNER? JAKI DESIGNER?