Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
etis
Jeździ konno
Dołączył: 06 Lip 2010
Ostrzeżeń: 1 Posty: 34
|
|
Powrót do góry |
|
|
«RH» Lox
Moderator
Dołączył: 21 Sty 2008
Ostrzeżeń: 2 Posty: 2600
Skąd: Skąd: Skąd: Skąd:
|
Wysłany: 15 lutego 2011, 23:30 Temat postu: |
|
|
pit na ostatnim kółku i spadłem z 3 na 7 -.-
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
*тсω* Pawel
Team Poland
Dołączył: 30 Wrz 2007
Posty: 334
|
|
Powrót do góry |
|
|
P4G moore`
Jeździ konno
Dołączył: 08 Gru 2009
Posty: 29
|
Wysłany: 16 lutego 2011, 7:58 Temat postu: |
|
|
totalna porazka.. z dobrej 6 pozycji startowej ukonczylem na 18 miejscu.. taktyka wydawala się idealna, no ale nie byla;p
_________________ Moore..
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
°אא Key.
Admin
Dołączył: 15 Mar 2008
Ostrzeżeń: 1 Posty: 798
Skąd: Zewsząd.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cezar
Pedo
Dołączył: 23 Cze 2009
Ostrzeżeń: 2 Posty: 1277
Skąd: Warszawa
|
|
Powrót do góry |
|
|
«RH» Lox
Moderator
Dołączył: 21 Sty 2008
Ostrzeżeń: 2 Posty: 2600
Skąd: Skąd: Skąd: Skąd:
|
Wysłany: 16 lutego 2011, 14:36 Temat postu: |
|
|
Niech wam będzie, podzielę się odrobiną danych odnośnie paliwa. Jak to z danymi do gpro bywa, sporo tu cyferek i obliczeń ;p
Podstawowa wartość zużycia na 1 km (km, nie okrążenie!) na torze o średnim zużyciu, z silnikiem na 1 poziomie (zużycie obniża się dopiero od 4 poziomu) wynosi 0,80 litra. Jest to wartość stała dla takiego zużycia, niezależnie od toru. Różnice pomiędzy poszczególnymi poziomami zużycia wynoszą 0,025 litra. W razie deszczu zużycie spada o 0,15-0,20 litra na kilometr.
Podane przeze mnie wartości dotyczą nisko ustawionego ryzyka (przy wyższym oczywiście zwiększają się) i mogą być odrobinkę zawyżone, ale lepiej wlać te 20 litrów za dużo niż za mało.
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
«RH» Mtik333
Doświadczony driver
Dołączył: 03 Sie 2008
Posty: 163
|
Wysłany: 16 lutego 2011, 15:05 Temat postu: |
|
|
Łojojoj, ciekawe że mi o tym wcześniej nie powiedziałeś -.-
A ja o tym i najbliższym wyścigu nie chcę w ogóle słyszeć ani przypominać gdy sezon dobiegnie końca.
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cezar
Pedo
Dołączył: 23 Cze 2009
Ostrzeżeń: 2 Posty: 1277
Skąd: Warszawa
|
|
Powrót do góry |
|
|
«RH» Lox
Moderator
Dołączył: 21 Sty 2008
Ostrzeżeń: 2 Posty: 2600
Skąd: Skąd: Skąd: Skąd:
|
Wysłany: 18 lutego 2011, 22:26 Temat postu: |
|
|
znowu mogło być trzecie miejsce i uciekło przez niefart na pitach -.-
no ale regularnie punktuję w amateur, nie mogę narzekać.
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
°אא Key.
Admin
Dołączył: 15 Mar 2008
Ostrzeżeń: 1 Posty: 798
Skąd: Zewsząd.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cezar
Pedo
Dołączył: 23 Cze 2009
Ostrzeżeń: 2 Posty: 1277
Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 18 lutego 2011, 23:27 Temat postu: |
|
|
Key. napisał: |
16! zdecydowany progres. |
A startowałeś z której pozycji?
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
°אא Key.
Admin
Dołączył: 15 Mar 2008
Ostrzeżeń: 1 Posty: 798
Skąd: Zewsząd.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Fhrancuz
Doświadczony driver
Dołączył: 10 Cze 2008
Posty: 104
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 19 lutego 2011, 11:31 Temat postu: |
|
|
Buenos było ostatnio w 23 sezonie;p Warunki niemal identyczne poza temperaturą, która dziwnym trafem jak na Argentynę o tej porze wynosi tylko 5-12 stopni (wcześniej było to 34-39). Ze swojej strony mogę powiedzieć, że 200-205l na wyścig styknie. Co więcej, przy wyprzedzaniu Very hard, warto pojechać na 1 pitstop na oponach twardych, tylko sęk w tym, że ich zużycie jest wysokie, więc musielibyśmy zmniejszyć riski (do 20-30?). Jest zawsze 2 opcja jazdy na Hardach na 2 pity i zwiększenie risków, co wiąże się z możliwością dużej ilości błędów kierowcy. To tyle ode mnie:D Lox zapewne będąc w teamie wie o wiele więcej.
Aha i polecam
http://mbjerg.dk/gpro/
Pierwszy sezon to zbieranie danych, kolejne to ich wykorzystywanie^^
GL w Argentynie;]
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
«RH» Lox
Moderator
Dołączył: 21 Sty 2008
Ostrzeżeń: 2 Posty: 2600
Skąd: Skąd: Skąd: Skąd:
|
Wysłany: 19 lutego 2011, 12:05 Temat postu: |
|
|
200-205 litrów to może i tak, ale nie z 1 poziomem silnika ;p
Co do taktyki jestem w kropce. Niby przy wyprzedzaniu very hard najlepiej jechać na 1 pita, ale im zimniej, tym większe różnice w czasach pomiędzy poszczególnymi mieszankami - licząc pod 8 stopni "czysta" różnica pomiędzy softami a hardami wyniesie 1,2 sekundy na okrążenie :shock:
Nie ma pośpiechu, poczekam i zobaczę co zrobią ludkowie z mojego zespołu.
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
°אא Key.
Admin
Dołączył: 15 Mar 2008
Ostrzeżeń: 1 Posty: 798
Skąd: Zewsząd.
|
|
Powrót do góry |
|
|
«RH» Lox
Moderator
Dołączył: 21 Sty 2008
Ostrzeżeń: 2 Posty: 2600
Skąd: Skąd: Skąd: Skąd:
|
Wysłany: 23 lutego 2011, 12:36 Temat postu: |
|
|
i zdobyłeś całe 2 punkty, gz ;d
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
°אא Key.
Admin
Dołączył: 15 Mar 2008
Ostrzeżeń: 1 Posty: 798
Skąd: Zewsząd.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Fhrancuz
Doświadczony driver
Dołączył: 10 Cze 2008
Posty: 104
Skąd: Wrocław
|
|
Powrót do góry |
|
|
°אא Key.
Admin
Dołączył: 15 Mar 2008
Ostrzeżeń: 1 Posty: 798
Skąd: Zewsząd.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|