Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ksdfan
Doświadczony driver

Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 229
Skąd: Grodzisk Wielkopolski
|
|
Powrót do góry |
|
 |
P4G Scooter Fox
Zaczyna szaleć na ulicach
Dołączył: 25 Lip 2008
Posty: 339
Skąd: okolice Warszawy
|
Wysłany: 03 lutego 2011, 13:47 Temat postu: |
|
|
Z Duke Nukem 3D sytuacja była drastycznie inna. Przede wszystkim nie towarzyszyła mu atmosfera olbrzymiego napięcia, presji, oczekiwań. Przed nim były tylko dwie platformówki, niezłe, ale nie wybitne, więc nie było mowy o jakimś nawiązywaniu do sukcesów. Tym razem mamy... ile to już? 15 lat? Albo 9, jeśli liczyć Manhattan Project, znowu - platformówkę niezłą, ale nie wybitną (choć sam fakt robienia mainstreamowej platformówki na PC w 2002 roku był czymś unikalnym).
Nie jestem w stanie powiedzieć, jak wielkim sukcesem był DN3D w momencie wydania, bo interesować się zacząłem jakoś o niecały rok za późno. Niemniej wówczas była to wiodąca pod względem technicznym gra, co prawda przebita szybko przez Quake'a trójwymiarowymi modelami i nowocześniejszym oświetleniem (ale za cenę ubogiej kolorystyki i nikłej ilości owego oświetlenia), jednak wciąż przeważająca nad konkurencją w postaci np. Dark Forces czy Descent II. Na jej silniku powstawały kolejne hity (Blood, Samurai Warrior, Redneck Rampage), a to, w połączeniu z bohaterem, który łatwo przemawiał do ówczesnych nastoletnich graczy, dało świetny efekt.
Teraz o taki efekt jest piekielnie trudno. Zrobiono już tyle w dziedzinie FPS-ów, że nie wierzę ani trochę w przełomowość Duke Nukem Forever. Oczywiście może to być i tak świetna gra, ale chyba nie taka, którą się będzie wspominać przez następne lata.
Mówiąc krótko: oczekiwania są zdecydowanie zbyt wysokie i mogą poważnie zaniżyć ocenę DNF w oczach fanów, nawet jeśli sama gra okaże się bardzo dobra.
_________________
|
|
|
Powrót do góry |
|
 |
iam
Admin Mniejszy

Dołączył: 27 Lis 2007
Ostrzeżeń: 3 Posty: 2477
Skąd: Ruda Śląska
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Charnan
Doświadczony driver

Dołączył: 03 Paź 2009
Ostrzeżeń: 1 Posty: 208
Skąd: Gliwice
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Potman
Pirat drogowy

Dołączył: 02 Wrz 2008
Ostrzeżeń: 1 Posty: 558
Skąd: Przemyśl
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Cosworth' Abszt
Pirat drogowy

Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 814
|
Wysłany: 03 lutego 2011, 22:41 Temat postu: |
|
|
Z tego co widziałem to jest już kilka filmików odnośnie gry i z tego co można zauważyć gra będzie miała dużo czarnego humoru, ale sadzę, że nie będzie zbyt grywalna. Będzie pewnie zabawna, ale liniowa. Chyba, że będzie kilkadziesiąt sposobów na wykończenie wroga... Bo jak na razie z FPSów to jedynie BulletStorm wydaje się czymś najciekawszym w przyszłym roku...
|
|
|
Powrót do góry |
|
 |
[POL] Jakub
Pradziad żuli - żywa legenda
Dołączył: 04 Cze 2006
Ostrzeżeń: 15 Posty: 4774
|
Wysłany: 03 lutego 2011, 22:51 Temat postu: |
|
|
Potman napisał: |
jeśli nie zmieni się nastawienie twórców to gry niedlugo się wypalą, coraz rzadziej można teraz zagrać w tytuł który jest choć odrobinę oryginalny i nowatorski, obecnie liczą się pieniądze, life is brutal, choć czasem można natknąć się na mało komercyjny bardziej ambitny tytuł |
dlatego chce mi się zygac, jak wyjdzie od czasu do czasu jakiś tytul nowatorski i ambitny, a jakieś chuje się z tego ciasza, ze już go zciagaja.
w sumie trackmania tez był/jest takim tytulem.
jak by nie było, nie wierze w to, ze gry się kiedykolwiek wypala, ludzie zawsze będę chciec w coś grać, nawet jak będą to tylko kolejne roczniki fifa itp. a jak im się znudzi, to tym bardziej przyjdzie czas na oryginalne tytuly, bo będzie mozna z nimi zarobic.
|
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Joker.
Why so serious?

Dołączył: 03 Sty 2010
Ostrzeżeń: 2 Posty: 504
Skąd: Łódź
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|