Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
°אא Key.
Admin

Dołączył: 15 Mar 2008
Ostrzeżeń: 1 Posty: 798
Skąd: Zewsząd.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Blade
Doświadczony driver

Dołączył: 01 Kwi 2010
Posty: 154
Skąd: Nowy Sącz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
cobham
Gangsta Mapper

Dołączył: 12 Lis 2006
Ostrzeżeń: 2 Posty: 546
Skąd: Poznań
|
Wysłany: 28 stycznia 2011, 22:14 Temat postu: Re: [PORADNIK/TUTORIAL/Whatever] Jak DOBRZE mixować bloki? |
|
|
ok, wszystko fajnie. Jest jeszcze inny sposób. Najpierw usadowic zmixowany element, a dopiero pozniej dołączać do niego resztę trasy. Kto jak lubi.
Skoro wziąłeś się za robienie poradnika "Jak DOBRZE mixować bloki?, to możesz uzupełnic go o robienie niewidzialnej drogi, podnoszenie trawy itd. To też się komus może przydac.
Mi osobiście przydał się ten tutorial:
http://tutorials.mania-creative.com/trackmaking_blockmixing/
W szczególnosci punkty:
- Grass floating in the air
- Invisible roads
|
|
|
Powrót do góry |
|
 |
°אא Key.
Admin

Dołączył: 15 Mar 2008
Ostrzeżeń: 1 Posty: 798
Skąd: Zewsząd.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Blade
Doświadczony driver

Dołączył: 01 Kwi 2010
Posty: 154
Skąd: Nowy Sącz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Sebik
Gangsta Mapper
Dołączył: 17 Sie 2006
Pochwał: 1 Ostrzeżeń: 1 Posty: 772
Skąd: Śląskie/Leszczyny
|
|
Powrót do góry |
|
 |
cobham
Gangsta Mapper

Dołączył: 12 Lis 2006
Ostrzeżeń: 2 Posty: 546
Skąd: Poznań
|
Wysłany: 29 stycznia 2011, 0:05 Temat postu: |
|
|
@Sebik
Tak przy okazji. To co Ty odwalasz w trasach RPG to istna masakra. Ile czasu poswiecasz na MediaTracker? Przeciez musisz dodac od cholery ścieżek. Czy może istnieje jakiś mniej pracochlonny sposob?
|
|
|
Powrót do góry |
|
 |
°אא Key.
Admin

Dołączył: 15 Mar 2008
Ostrzeżeń: 1 Posty: 798
Skąd: Zewsząd.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Sebik
Gangsta Mapper
Dołączył: 17 Sie 2006
Pochwał: 1 Ostrzeżeń: 1 Posty: 772
Skąd: Śląskie/Leszczyny
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Jurek
Gangsta Mapper

Dołączył: 24 Mar 2006
Posty: 558
|
Wysłany: 29 stycznia 2011, 17:15 Temat postu: |
|
|
Ciekawy problem tu poruszyłeś Key. Jednak rozwiązanie, które proponujesz - klawisz "cofnij" - nie zawsze się sprawdza. Wszystko jest dobrze i cacy jeśli masz zaledwie kilka zbugowanych bloków na mapie. W sytuacji, jeśli masz ich znacznie więcej, a zwłaszcza po umieszczeniu bloków wodnych (water) po wciśnięciu przycisku "cofnij" często-gęsto się zdarza, że wywala na pulpit z gry, co może się wiązać z utratą całej włożonej pracy. Niekiedy, przy odrobinie szczęścia bug się uda, ale z kolei w innych trzeba "podwajać" bloki dirtu czy trawy, bo powstają dziury. Ja osobiście staram się unikać tego przycisku, bo wiem czym to grozi.
W przypadku miksowania tylko kilku bloków jest to jak najbardziej dobra metoda!
|
|
|
Powrót do góry |
|
 |
°אא Key.
Admin

Dołączył: 15 Mar 2008
Ostrzeżeń: 1 Posty: 798
Skąd: Zewsząd.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Jurek
Gangsta Mapper

Dołączył: 24 Mar 2006
Posty: 558
|
Wysłany: 29 stycznia 2011, 22:13 Temat postu: |
|
|
Aha, jeszcze jedno mi się przypomniało w związku z tym przyciskiem "cofnij". Taka mała porada.
UWAGA !
Jeśli mamy jakieś zmiksowane bloki na trasie i wycofamy kasując jakieś bloki, to pod żadnym pozorem nie wolno stawiać żadnych bloków w tej przestrzeni, w której kasowaliśmy bloki. Efekt będzie taki , że po zapisaniu - edytor nie wczyta trasy.
|
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dantes
Jeździ konno

Dołączył: 21 Mar 2009
Posty: 26
|
|
Powrót do góry |
|
 |
°אא Key.
Admin

Dołączył: 15 Mar 2008
Ostrzeżeń: 1 Posty: 798
Skąd: Zewsząd.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|