Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
filip155
Jeździ konno
Dołączył: 13 Maj 2010
Posty: 51
|
Wysłany: 25 stycznia 2011, 15:48 Temat postu: edycja orginalnych plikow tekstur - problem z tekstura |
|
|
tak jak w temacie
problem polega na tym ze wszystkie tekstury podmieniaja się dobrze, oprucz tekstury bandy, nadal zostaje z niebieskimi elementami mimo ze w moim modzie powinny być zielonego odcieniu
nie chce zmieniac modu w konkretnej trasie czy coś, chce wlasnie podmienic orginalne pliki, poniewaz nie jestem w stanie innaczej zmienic moda w replay (replej był tworzony przez kilka dni, wiec nie ma sensu go robić ponownie) no i tez będzie ciagle wystepowal w tm, tak jak np granie w pojedynke
a oto screen problemu
dzieje się to w nocy, trasy stworzone w dzień, nie ma z nimi problemu
po wykasowaniu tekstury (sprawdzalem czy nocna jest gdzie indziej umieszczona) w dzień się stracila
oto screen
ale w nocy dalej jest standard nadeo
próbowałem wysledzic problem, ale nie potrafie namierzyc problemu czy tez 2 teksuty na nocne mapy
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
|GT| tomerq
Zaczyna szaleć na ulicach
Dołączył: 04 Lis 2006
Ostrzeżeń: 1 Posty: 352
Skąd: Nowy Sącz
|
|
Powrót do góry |
|
|
filip155
Jeździ konno
Dołączył: 13 Maj 2010
Posty: 51
|
Wysłany: 27 stycznia 2011, 1:04 Temat postu: |
|
|
dzięki dziala
a teraz pytanie na przyszlosc, jak to dodac do mod-u
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
°אא Key.
Admin
Dołączył: 15 Mar 2008
Ostrzeżeń: 1 Posty: 798
Skąd: Zewsząd.
|
|
Powrót do góry |
|
|
filip155
Jeździ konno
Dołączył: 13 Maj 2010
Posty: 51
|
Wysłany: 28 stycznia 2011, 0:14 Temat postu: |
|
|
wielkie dzięki
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
filip155
Jeździ konno
Dołączył: 13 Maj 2010
Posty: 51
|
Wysłany: 01 lutego 2011, 13:53 Temat postu: |
|
|
To teraz pytanie z innej beczki ;d czy jakos idzie w paczce z modem dodac znaki ? bo dosc uciazliwe jest linkowanie kazdego znaku przy np rpg mapie w której jest ich sporo
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
|