Niniejsza strona wykorzystuje pliki cookies. Informacje uzyskane za pomocą cookies wykorzystywane są głównie w celach statystycznych.
Masz możliwość wyłączenia ich w przeglądarce. Pozostając na stronie godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce.
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyZaloguj
TmForever Sprawdzanie sieci
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum TrackMania Poland Strona Główna » Pomoc » Pomoc
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adampolak
Samochodowy prawiczek


Dołączył: 27 Maj 2010
Posty: 3


PostWysłany: 27 Maj 2010, 17:40    Temat postu: TmForever Sprawdzanie sieci Odpowiedz z cytatem  

Witam mam taki problem gdy odpalam grę wyskakuje coś takiego. Grę już przeinstalowałem parę razy wszystko kasując. Oto screen:
http://img714.imageshack.us/i/siea.jpg/
Mam windows 7 64 bit. Z góry dzięki.

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Cappy
Pirat drogowy


Dołączył: 10 Mar 2009
Posty: 530
Skąd: Świnoujście

PostWysłany: 27 Maj 2010, 18:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Bez względu na to, jak długo czekasz, przycisk "Ok" jest nieaktywny?
_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
adampolak
Samochodowy prawiczek


Dołączył: 27 Maj 2010
Posty: 3


PostWysłany: 27 Maj 2010, 18:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

No właśnie nie jest aktywny i w tym jest problem.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
*WDD* Shion
Doświadczony driver


Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 147
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: 27 Maj 2010, 18:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

w takim razie sam spróbuj skonfigurować swój firewall. W antywirusie (jeśli masz) i zapora systemowa. Musisz dodać tm do wyjątków
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
adampolak
Samochodowy prawiczek


Dołączył: 27 Maj 2010
Posty: 3


PostWysłany: 27 Maj 2010, 18:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Znaczy z firewallem już kombinowałem ale nie udało się. Internet ciągnę z drugiego kompa i tam też próbowałem z firewallem i też nic.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu    Forum TrackMania Poland Strona Główna » Pomoc » Pomoc Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

POWERED BY YARD COPYRIGHT © 2006-2017 TMPL.INFO DESIGNER? JAKI DESIGNER?