Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
P4G Wally
Team Poland
Dołączył: 11 Maj 2006
Pochwał: 1 Posty: 1346
Skąd: Wołomin
|
Wysłany: 30 października 2009, 11:45 Temat postu: SkiLLLeague (Najbardziej utalentowana drużyna z Polski) |
|
|
Witam !
Chciałem przedstawic swój pomysł na drużynowy turniej.
PL8 się rozkreca, wiec pomyłlałem ze na fali PL8 moglbym już zaproponowac moj projekt a pózniej spokojnie go zaplanować na dobra date.
Oto glowne informacje:
Rodzaj zawodów : drużynowe
Czas twrania : 4 tygodnie
Okres trwania zawodów : !do ustalenia!
Minimalna liczba graczy w zespole : 8
Ilość graczy jednego zespołu grających na trasie : 5
Ilość zespołów w lidze : 10-12
Częstotliwość rozgrywania meczów : 2-3 tygodniowo !do ustalenia!
Ilość tygodniowego czasu poświęconego turniejowi przez gracza : 1-2h
Wymagania : SKILL, myślenie, pamięć
Mam nadzieje, że zaciekawiły was założenia ligi? To brniemy dalej, do najważniejszego punktu!
Dlaczego tygodniowo mam poświęcić turniejowi tylko 1-2h??? Dlaczego az 3 mecze tygodniowo... dlaczego aż tyle zespołów Mianowicie...
Wszyscy zawodnicy poznają trasy DOPIERO NA ROZGRZEWCE!
A ja zadbam o to, by tak się stało, ale o tym za moment.
Jest to niełatwe przedsięwzięcie, ale wszystko dokładnie zaplanowałem.
Zespoły grające w lidze spotykają się danego dnia o danej godzinie (wszystko ustalimy w trakcie dlatego musiałem tak wcześnie rozpocząć tego posta). Wybija dana godzina, w tym momencie sprawdzamy czy jest po 5 graczy w przeciwnych zespołach. Jeśli jest, sędzia po zmianie modu na team i wstawieniu mapki turniejowej daje next. W tym momencie graczom po raz pierwszy ujawnia się trasa na której dane im będzie rywalizować. Szybkie 2-3 rundy WU (do ustalenia) i mamy res. To początek meczu.
Mecz odbywa się w trybie team 5vs5 do momentu zdobycia 10pkt przez którąś z drużyn. Tylko na jednej trasie!
Do tabeli zostaje wpisany wynik, ilość zdobytych punktów na trasie jest ilością punktów w tabeli, liczą się tu jedynie małe punkty, wygrane/porażki są jako tabela poboczna.
Ile więc czasu musimy poświęcic na jeden mecz? Zważywszy, że mapka będzie miała 35-50sek długości, ilość rund max 19, do tego 2-3WU, do tego jakaś rozgrzewka z 15 min przed meczem: 40minut. Myślę, że to nie wymaga od graczy żadnego wielkiego poświęcenia.
Przejdźmy teraz do kwalifikacji o których nie wspominałem.
W kwalifikacjach wziąć udział może każda z drużyn po wcześniejszym zapisaniu się (jeszcze powiem gdzie). Kwalifikacje odbywać będą się równocześnie na kilku serwerach. Będą trwać 15minut. zespół wyznacza 4 graczy do jazdy, czasy najlepszej trójki będą zsumowane. Kwalifikacje odbywać się będą również na nieznanej wcześniej trasie, i proponuję by do ligi zakwalifikowało się 12 najlepszych zespołów. Myślę, że mamy już na tyle rozwiniętą scenę, że wśród tych 12 zespołów nie będzie outsiderów przegrywających 0-10 z każdym i możemy sobie pozwolić na danie szansy tak wielu drużynom, dla nich to też będzie fajne przyeżycie rywalizować z najlepszymi, a nóż sprawią niespodziankę?
4 tygodnie na 12 drużyn, każda po 11 gier, myślę, że możnaby grać 3 razy w tygodniu o rozsądnych porach. Proponowałbym tu każdemu pasującą zwykle niedzielę (godz 20-21?), wtorek (20?) oraz czwartek (20). Nikomu nie będziemy kazali poświęcać weekendu, w tygodniu nie są to późne godziny i nie będzie wymówek "bo jutro szkoła, praca".
A po to jest az 8 graczy minimum w drużynie, żeby o zastępstwo nie było trudno. I tu nasuwa się szalenie ważna sprawa mianowicie : ZABRONIONE JEST PRZEKŁADANIE MECZÓW. Nikt nie będzie pokrzywdzony, że trenował cały tydzień a mu coś wypadło. Zespół ma 8 graczy minimum więc powinien bezproblemowo zastąpić nieobecnego. A drużyny już wewnętrznie ustalą sobie skład na mecz jakimiś kwali itd.
Myślę, że taka skromna liga, nieabsorbująca wyłoni najbardziej utalentowaną drużynę w Polsce
Ja jako organizator nie jadę w lidze, szukam pomocników oraz mapmakerów z którymi będę się umawiał na gg mianowicie, dam im mały fragment mapki albo pojedyńczo rozrzucone kocki ze2-3h przed meczem i na ich poidstawie będzie należało zbudować trasę, co wyeliminuje oszustwa.
Moje apele:
1. Proszę o zgłaszanie się chętnych sędziów. Potrzebne jest minimum 6. Choć jeśli zgłosi się 10 osób to będę bardzo zadowolony. Sędzia nie jest wykluczony z gry, dlatego gorąco zachęcam.
2. Poszukuję mapmakerów. Mapmaker jest wykluczony jedynie z jazdy na swojej trasie, jeśli pojawi się podejrzenie, że trasa została wypuszczona wcześniej w świat, wtedy drużyna znająca wcześniej trasę przegrywa automatycznie 0-10 i zostaną wobec niej wyciągnięte konsekwencje. Również wobec mapmakera. Jednak zachęcam po tym miłym wstępie do tematu ;p
3. Proszę o osoby zorientowane o zaproponowanie jak najlepszego terminu, nie kolidującego ze wzmożonymi wyjazdami np oraz z innymi turniejami.
I ostatnie pytanie, CO O TYM SĄDZICIE? CZY MA TO RACJĘ BYTU? będę starał się was zachęcać, wiele nie trzeba, a prestiż myślę, że jest, nie będzie zdań "no-lifery" tylko "macie skilla".
pozdrawiam i czekam na odzew.
_________________
Siłą sportu jest siła zespołu, lecz pięknem sportu są indywidualności...
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
*тсω* baserone
Zaczyna szaleć na ulicach
Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 402
Skąd: Poznań
|
|
Powrót do góry |
|
|
Vanitas / Lexiu
V.I.P.
Dołączył: 16 Mar 2009
Posty: 1727
Skąd: Birmingham
|
|
Powrót do góry |
|
|
[POL] oddowicz
Team Poland
Dołączył: 25 Lut 2008
Ostrzeżeń: 1 Posty: 979
Skąd: CA
|
|
Powrót do góry |
|
|
P4G Wally
Team Poland
Dołączył: 11 Maj 2006
Pochwał: 1 Posty: 1346
Skąd: Wołomin
|
|
Powrót do góry |
|
|
Artysta
Jeździ konno
Dołączył: 04 Cze 2009
Ostrzeżeń: 1 Posty: 65
Skąd: Nakło Nad Notecia
|
|
Powrót do góry |
|
|
P4G Wally
Team Poland
Dołączył: 11 Maj 2006
Pochwał: 1 Posty: 1346
Skąd: Wołomin
|
|
Powrót do góry |
|
|
°XX s4JL4s
Doświadczony driver
Dołączył: 15 Mar 2008
Posty: 114
Skąd: Stg/Gdańsk
|
|
Powrót do góry |
|
|
#p~S* Fatal
Jeździ konno
Dołączył: 29 Wrz 2008
Posty: 30
Skąd: Wołomin
|
Wysłany: 30 października 2009, 13:55 Temat postu: |
|
|
ja mógłbym być sędzią ;p
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomczan
Team Poland
Dołączył: 04 Sty 2009
Posty: 77
Skąd: Jędzrzejów
|
|
Powrót do góry |
|
|
«RH» Lox
Moderator
Dołączył: 21 Sty 2008
Ostrzeżeń: 2 Posty: 2600
Skąd: Skąd: Skąd: Skąd:
|
Wysłany: 30 października 2009, 14:09 Temat postu: |
|
|
pomysł bardzo zacny, i jeśli tylko będzie czas pomiędzy innymi turniejami, to myślę że świetna rzecz to będzie.
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
P4G Scooter Fox
Zaczyna szaleć na ulicach
Dołączył: 25 Lip 2008
Posty: 339
Skąd: okolice Warszawy
|
|
Powrót do góry |
|
|
[POL] Johnyyy
Moderator
Dołączył: 13 Wrz 2008
Posty: 233
|
|
Powrót do góry |
|
|
Outsid3r
Pirat drogowy
Dołączył: 27 Kwi 2008
Ostrzeżeń: 1 Posty: 644
Skąd: Strzelce Kraj./Poznań
|
|
Powrót do góry |
|
|
[POL] Diav3l
Emerytowany Admin
Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 1102
Skąd: Warszawa
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ludwik
Zaczyna szaleć na ulicach
Dołączył: 21 Paź 2008
Ostrzeżeń: 2 Posty: 394
Skąd: Miłomłyn/Ostróda
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kaktus
Doświadczony driver
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 161
Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 30 października 2009, 15:49 Temat postu: |
|
|
Jeżeli potrzebujesz pomocników w czym kolwiek(poza robieniem map) jestem chętny.
_________________ ~Co przyjdzie kaktusowi z tłumaczenia wszystkim, że w środku jest miękki..
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
[POL] Kolumb
Zaczyna szaleć na ulicach
Dołączył: 29 Sty 2009
Posty: 305
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kiciak
Lubi ostrą jazdę
Dołączył: 09 Lis 2008
Ostrzeżeń: 1 Posty: 1408
|
|
Powrót do góry |
|
|
[POL] ShaDDy
Emerytowany Admin
Dołączył: 11 Sie 2006
Pochwał: 69 Posty: 3570
Skąd: Tczew
|
Wysłany: 30 października 2009, 16:23 Temat postu: |
|
|
nice, ale to tak na marzec mysle...
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
|