Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
«RH» Lox
Moderator
Dołączył: 21 Sty 2008
Ostrzeżeń: 2 Posty: 2600
Skąd: Skąd: Skąd: Skąd:
|
Wysłany: 26 stycznia 2009, 14:07 Temat postu: 3 sezon - mapki! |
|
|
Nie ma na co czekać. Niniejszym otwieram nadsyłanie mapek na 3 sezon ligi. Każdy może przysłać ile tras i na jakie rundy chce, ale nie można więcej niż po jednej na rundę. Oczywiście do tworzenia tras zapraszam nie tylko uczestników ligi ;]
Lista torów F1 2009
Wymagania:
- multilap
- musi przypominać kształtem realny tor, ale oczywiście w granicach rozsądku - czasem trzeba poświęcić nieco realizmu na rzecz grywalności
- brak przyspieszaczy i innych tego typu bajerów
- tor musi się składać ze "zwykłych" klocków
- długość okrążenia 35-60 sekund
- uwzględnione miejsce na pitstopy
- jak najmniej dekoracji - co najwyżej trybuny gdzieniegdzie
- mapka nie musi być koniecznie płaska, ale ostrożnie z tym - musi dać się jechać dobrym tempem bez konieczności ciągłego uważania, żeby nie wylecieć.
Tras nie trzeba weryfikować, ustawiać odpowiedniej liczby okrążeń a tym bardziej robić MT - tym zajmie się zespół NBlast & Biluś. Ale jeśli ktoś potrafi i chce - proszę bardzo.
Mapki proszę wysyłać do mnie na PW. Termin nadsyłania - do 28 lutego.
Jeśli o czymś zapomniałem, mówcie ;d
Ostatnio zmieniony przez «RH» Lox dnia 27 stycznia 2009, 17:02, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
«RH» Mtik333
Doświadczony driver
Dołączył: 03 Sie 2008
Posty: 163
|
Wysłany: 26 stycznia 2009, 15:31 Temat postu: |
|
|
Yhm. Powinno być kilka GP niepłaskich. Moje propozycje to:
GP Belgii
GP Monako
GP Brazylii
GP Bahrajnu (dobrze by było gdyby niepłaskie)
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
°אא Key.
Admin
Dołączył: 15 Mar 2008
Ostrzeżeń: 1 Posty: 798
Skąd: Zewsząd.
|
|
Powrót do góry |
|
|
P4G Wally
Team Poland
Dołączył: 11 Maj 2006
Pochwał: 1 Posty: 1346
Skąd: Wołomin
|
|
Powrót do góry |
|
|
Voj4k
Admin
Dołączył: 25 Mar 2008
Ostrzeżeń: 4 Posty: 1091
Skąd: Tychy
|
|
Powrót do góry |
|
|
°אא Key.
Admin
Dołączył: 15 Mar 2008
Ostrzeżeń: 1 Posty: 798
Skąd: Zewsząd.
|
|
Powrót do góry |
|
|
«RH» Mtik333
Doświadczony driver
Dołączył: 03 Sie 2008
Posty: 163
|
|
Powrót do góry |
|
|
P4G Wally
Team Poland
Dołączył: 11 Maj 2006
Pochwał: 1 Posty: 1346
Skąd: Wołomin
|
Wysłany: 27 stycznia 2009, 15:38 Temat postu: |
|
|
Wiec moja propozycja jest taka, by po prostu powiedziec jasno:
CZY TRASA MOŻE BYĆ NIEPŁASKA DLA POPRAWIENIA GRYWALNOŚCI ?
Trasy maja być bardzo podobnie odwzorowane, jednak czasami przydaloby się urozmaicenie od totalnej plaszczyzny, wg mnie to nie symulator F1 tylko Trackmania i moznaby pozwolic na jakieś nieplaskie elementy, ale przyjmijmy jakas zasade. Proponuje taka:
Trasa może mieć zróżnicowany poziom, ale nie powinna mieć odchylenia w górę w dół wyższego niż +/- 2 segmenty od linii start-meta.
Czy administratorom podoba się taki pomysl ? jeśli nie, to prosilbym o w miare szybkie poprawienie lub danie wlasnej koncepcji Poniewaz aktualnie mam 9 dni przerwy miedzy egzaminami i mam trochę czasu pobawic się z edytorem, a mysle, ze inni mapmakerzy również milo widzieliby już jasne i przejrzyste zasady w 100%
pozdrawiam
_________________
Siłą sportu jest siła zespołu, lecz pięknem sportu są indywidualności...
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
Voj4k
Admin
Dołączył: 25 Mar 2008
Ostrzeżeń: 4 Posty: 1091
Skąd: Tychy
|
|
Powrót do góry |
|
|
«RH» Mtik333
Doświadczony driver
Dołączył: 03 Sie 2008
Posty: 163
|
Wysłany: 27 stycznia 2009, 16:22 Temat postu: |
|
|
Wally napisał: |
Wiec moja propozycja jest taka, by po prostu powiedziec jasno:
CZY TRASA MOŻE BYĆ NIEPŁASKA DLA POPRAWIENIA GRYWALNOŚCI ?
Trasy maja być bardzo podobnie odwzorowane, jednak czasami przydaloby się urozmaicenie od totalnej plaszczyzny, wg mnie to nie symulator F1 tylko Trackmania i moznaby pozwolic na jakieś nieplaskie elementy, ale przyjmijmy jakas zasade. Proponuje taka:
Trasa może mieć zróżnicowany poziom, ale nie powinna mieć odchylenia w górę w dół wyższego niż +/- 2 segmenty od linii start-meta.
Czy administratorom podoba się taki pomysl ? jeśli nie, to prosilbym o w miare szybkie poprawienie lub danie wlasnej koncepcji Poniewaz aktualnie mam 9 dni przerwy miedzy egzaminami i mam trochę czasu pobawic się z edytorem, a mysle, ze inni mapmakerzy również milo widzieliby już jasne i przejrzyste zasady w 100%
pozdrawiam |
Hmm, w mojej ocenie, dobrze będzie, jeśli bolid nie będzie "odrywać" się od podłoża, bo może być tak, że podjazd/zjazd może być przy dużej prędkości, i bolid w x% może wypaść z trasy. Zaraz dam swoje GP Belgii, bo tam jest o wiecej segmentów do góry i do dołu, ale raczej się z trasy nie wypada, 4 dni po 2 godziny robiłem trase, próbowałem, żeby wszystko było ok.
No Vojak, jeśli to ci się uda, to pokłony.
EDIT: http://www.speedyshare.com/831903809.html Starałem się jak mogłem, żeby bolid na podjeździe nie wypadał z trasy, stąd taka "szykana" zwalniająca, ale myślę, że ogólnie jest nienajgorzej odwzorowane. Jeśli jakieś błędy są, to proszę na pw...
Ostatnio zmieniony przez «RH» Mtik333 dnia 27 stycznia 2009, 22:30, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
«RH» Lox
Moderator
Dołączył: 21 Sty 2008
Ostrzeżeń: 2 Posty: 2600
Skąd: Skąd: Skąd: Skąd:
|
Wysłany: 27 stycznia 2009, 17:01 Temat postu: |
|
|
Dobra. Jako, że i tak wszyscy będą wybierać mapki, to robimy tak jak powiedział Wally, czyli dopuszczalne są mapy niepłaskie, ale w ograniczonym stopniu, tak wypaść było ciężko.
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
«RH» Bilus
Moderator
Dołączył: 12 Maj 2008
Ostrzeżeń: 3 Posty: 1172
Skąd: Poznań
|
|
Powrót do góry |
|
|
Voj4k
Admin
Dołączył: 25 Mar 2008
Ostrzeżeń: 4 Posty: 1091
Skąd: Tychy
|
Wysłany: 30 stycznia 2009, 21:01 Temat postu: |
|
|
nie chodzi mi o MOD tylko o efekty MediaTrackera
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
SykeS
Pirat drogowy
Dołączył: 05 Maj 2007
Posty: 517
|
Wysłany: 30 stycznia 2009, 21:05 Temat postu: |
|
|
voj4k napisał: |
nie chodzi mi o MOD tylko o efekty MediaTrackera |
Jeden piernik.
_________________ "I Now Walk Into the Wild"
Christopher McCandless
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
NN~ Pyszo
Zaczyna szaleć na ulicach
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 412
Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 21 lutego 2009, 22:47 Temat postu: |
|
|
Wally napisał: |
Trasa może mieć zróżnicowany poziom, ale nie powinna mieć odchylenia w górę w dół wyższego niż +/- 2 segmenty od linii start-meta. |
Ja bym nie ograniczał ilosci segmentów, bo źle ułozony spadek o 1 może spowodować, ze wiele osób będzie tam wylatywac z trasy. Po za tym, co to są, w sumie nawet te 4 segmenty, w przypadku monako, gdzie są charakterystyczne podjazy i zjady.
Moim zdanie jedynym ograniczeniem powinno być by auto nie odrywało się znacznie od ziemi, a najlepiej wcale, szczególnie przed zakretami.
Chodzi przecież o to, by wiekszość osób po tych 50-60 okrążeniach dojeżdżało do mety i by jak najlepiej odwzorować trasy. Więc jeśli mapa będzie spełniać powyższe 2 warunki, to po co ograniczac autora jakimiś limitami.
Loxley napisał: |
tak [by] wypaść było ciężko. |
Amen
_________________ ---> http://www.youtube.com/watch?v=2JCkykDCgOw
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
P4G Kinguś
Osiwiał za kierownicą
Dołączył: 12 Gru 2007
Ostrzeżeń: 6 Posty: 2032
|
|
Powrót do góry |
|
|
NN~ Pyszo
Zaczyna szaleć na ulicach
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 412
Skąd: Wrocław
|
|
Powrót do góry |
|
|
«RH» Lox
Moderator
Dołączył: 21 Sty 2008
Ostrzeżeń: 2 Posty: 2600
Skąd: Skąd: Skąd: Skąd:
|
Wysłany: 15 marca 2009, 21:57 Temat postu: |
|
|
No to głosowanie zakończone. Dzięki wszystkim, którzy zagłosowali, a tym, którzy nie głosowali, odbiera się prawo narzekania na mapki w nadchodzącym sezonie ;p
Zwycięskie mapki:
1. Australia - Lox
2. Malezja - Lox
3. Chiny - Pyszo
4. Bahrajn - Lox
5. Hiszpania - Lox
6. Monaco - Lox
7. Turcja - Lox
8. Wielka Brytania - Lox
9. Niemcy - NBlast
10. Węgry - Lox
11. Europa - Lox
12. Belgia - Cayman
13. Włochy - Pyszo
14. Singapur - Lox
15. Japonia - Pyszo
16. Brazylia - Foxy
17. Abu Dhabi - Key
Ilościowo wg autorów:
Lox - 10
Pyszo - 3
Key, Foxy, Cayman, NBlast - 1
Ponad połowa moich, hmm... Od razu mówię, że nie wiem jak kto głosował, więc nie ma co liczyć za jakieś korzyści z głosowania na moje "dzieła" ;d
Z 17 rund tylko w 5 zobaczymy mapki już użyte w którymś z poprzednich sezonów. Są to: Turcja (sezon 2), Niemcy (sezon 2), Belgia (sezon 1 i 2), Brazylia (sezon 1), Abu Dhabi (sezon 2).
Zapomniałem dodać. Nie ma ani jednej mapki pł0 mapmakera - Ordona!
To tyle. Pierwszy wyścig już za niecałe dwa tygodnie!
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
|