Niniejsza strona wykorzystuje pliki cookies. Informacje uzyskane za pomocą cookies wykorzystywane są głównie w celach statystycznych.
Masz możliwość wyłączenia ich w przeglądarce. Pozostając na stronie godzisz się na ich zapisywanie w Twojej przeglądarce.
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyZaloguj
3 sezon - mapki!
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum TrackMania Poland Strona Główna » Społeczność » Turnieje » Liga F1 » Sezon 3
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
«RH» Lox
Moderator


Dołączył: 21 Sty 2008
Ostrzeżeń: 2
Posty: 2600

Skąd: Skąd: Skąd: Skąd:

PostWysłany: 26 stycznia 2009, 14:07    Temat postu: 3 sezon - mapki! Odpowiedz z cytatem  

Nie ma na co czekać. Niniejszym otwieram nadsyłanie mapek na 3 sezon ligi. Każdy może przysłać ile tras i na jakie rundy chce, ale nie można więcej niż po jednej na rundę. Oczywiście do tworzenia tras zapraszam nie tylko uczestników ligi ;]

Lista torów F1 2009

Wymagania:

- multilap
- musi przypominać kształtem realny tor, ale oczywiście w granicach rozsądku - czasem trzeba poświęcić nieco realizmu na rzecz grywalności
- brak przyspieszaczy i innych tego typu bajerów
- tor musi się składać ze "zwykłych" klocków
- długość okrążenia 35-60 sekund
- uwzględnione miejsce na pitstopy
- jak najmniej dekoracji - co najwyżej trybuny gdzieniegdzie
- mapka nie musi być koniecznie płaska, ale ostrożnie z tym - musi dać się jechać dobrym tempem bez konieczności ciągłego uważania, żeby nie wylecieć.

Tras nie trzeba weryfikować, ustawiać odpowiedniej liczby okrążeń a tym bardziej robić MT - tym zajmie się zespół NBlast & Biluś. Ale jeśli ktoś potrafi i chce - proszę bardzo.

Mapki proszę wysyłać do mnie na PW. Termin nadsyłania - do 28 lutego.


Jeśli o czymś zapomniałem, mówcie ;d


Ostatnio zmieniony przez «RH» Lox dnia 27 stycznia 2009, 17:02, w całości zmieniany 1 raz

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
«RH» Mtik333
Doświadczony driver


Dołączył: 03 Sie 2008
Posty: 163


PostWysłany: 26 stycznia 2009, 15:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Yhm. Powinno być kilka GP niepłaskich. Moje propozycje to:

GP Belgii

GP Monako

GP Brazylii

GP Bahrajnu (dobrze by było gdyby niepłaskie)

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
°אא Key.
Admin


Dołączył: 15 Mar 2008
Ostrzeżeń: 1
Posty: 798

Skąd: Zewsząd.

PostWysłany: 26 stycznia 2009, 15:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

GP Belgii
GP Monako
GP Brazylii
GP Japonii (!)

Te wyżej powinny być niepłaskie.

_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
P4G Wally
Team Poland


Dołączył: 11 Maj 2006
Pochwał: 1
Posty: 1346

Skąd: Wołomin

PostWysłany: 26 stycznia 2009, 16:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Wiele GP nie jest plaskich wiec wg mnie to kwestia do wyboru autora, przeciez wiele wyscigow jest w pagorkowatej scenerii z niewidocznymi zakretami.
_________________


Siłą sportu jest siła zespołu, lecz pięknem sportu są indywidualności...

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Voj4k
Admin


Dołączył: 25 Mar 2008
Ostrzeżeń: 4
Posty: 1091

Skąd: Tychy

PostWysłany: 26 stycznia 2009, 21:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Co Do MT to pracuje nad super realnym "Modem" do tras uzwględniający nawet warunki pogodowe Smile
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
°אא Key.
Admin


Dołączył: 15 Mar 2008
Ostrzeżeń: 1
Posty: 798

Skąd: Zewsząd.

PostWysłany: 27 stycznia 2009, 10:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

@Wally
GP Japonii - Suzuka -> musi być niepłaskie bo jest wiadukt tam
GP Belgii - Spa-Francorchamps - ta trasa jeśli jest płaska traci charakter
GP Brazylii - Interlagos -> To samo co ze Spa
GP Monako -> Myślę, że nie trzeba tłumaczyć Wink

_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
«RH» Mtik333
Doświadczony driver


Dołączył: 03 Sie 2008
Posty: 163


PostWysłany: 27 stycznia 2009, 11:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

voj4k napisał:
Co Do MT to pracuje nad super realnym "Modem" do tras uwzględniający nawet warunki pogodowe Smile


A czy te warunki pogodowe miałyby wpływ na zachowanie się bolidu w czasie jazdy? Jeśli tak to byłoby ciekawie.

Wieczorem wspomne o regulaminie nadsyłania map na tmpolska.com

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
P4G Wally
Team Poland


Dołączył: 11 Maj 2006
Pochwał: 1
Posty: 1346

Skąd: Wołomin

PostWysłany: 27 stycznia 2009, 15:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Wiec moja propozycja jest taka, by po prostu powiedziec jasno:

CZY TRASA MOŻE BYĆ NIEPŁASKA DLA POPRAWIENIA GRYWALNOŚCI ?

Trasy maja być bardzo podobnie odwzorowane, jednak czasami przydaloby się urozmaicenie od totalnej plaszczyzny, wg mnie to nie symulator F1 tylko Trackmania i moznaby pozwolic na jakieś nieplaskie elementy, ale przyjmijmy jakas zasade. Proponuje taka:
Trasa może mieć zróżnicowany poziom, ale nie powinna mieć odchylenia w górę w dół wyższego niż +/- 2 segmenty od linii start-meta.

Czy administratorom podoba się taki pomysl ? jeśli nie, to prosilbym o w miare szybkie poprawienie lub danie wlasnej koncepcji Smile Poniewaz aktualnie mam 9 dni przerwy miedzy egzaminami i mam trochę czasu pobawic się z edytorem, a mysle, ze inni mapmakerzy również milo widzieliby już jasne i przejrzyste zasady w 100% Smile

pozdrawiam

_________________


Siłą sportu jest siła zespołu, lecz pięknem sportu są indywidualności...

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Voj4k
Admin


Dołączył: 25 Mar 2008
Ostrzeżeń: 4
Posty: 1091

Skąd: Tychy

PostWysłany: 27 stycznia 2009, 16:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Jasne warunki pogodowe bedą miały czynny udział na zachowania samochodu Very Happy mam na to wielki pomysł i być może wypali Smile
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
«RH» Mtik333
Doświadczony driver


Dołączył: 03 Sie 2008
Posty: 163


PostWysłany: 27 stycznia 2009, 16:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Wally napisał:
Wiec moja propozycja jest taka, by po prostu powiedziec jasno:

CZY TRASA MOŻE BYĆ NIEPŁASKA DLA POPRAWIENIA GRYWALNOŚCI ?

Trasy maja być bardzo podobnie odwzorowane, jednak czasami przydaloby się urozmaicenie od totalnej plaszczyzny, wg mnie to nie symulator F1 tylko Trackmania i moznaby pozwolic na jakieś nieplaskie elementy, ale przyjmijmy jakas zasade. Proponuje taka:
Trasa może mieć zróżnicowany poziom, ale nie powinna mieć odchylenia w górę w dół wyższego niż +/- 2 segmenty od linii start-meta.

Czy administratorom podoba się taki pomysl ? jeśli nie, to prosilbym o w miare szybkie poprawienie lub danie wlasnej koncepcji Smile Poniewaz aktualnie mam 9 dni przerwy miedzy egzaminami i mam trochę czasu pobawic się z edytorem, a mysle, ze inni mapmakerzy również milo widzieliby już jasne i przejrzyste zasady w 100% Smile

pozdrawiam


Hmm, w mojej ocenie, dobrze będzie, jeśli bolid nie będzie "odrywać" się od podłoża, bo może być tak, że podjazd/zjazd może być przy dużej prędkości, i bolid w x% może wypaść z trasy. Zaraz dam swoje GP Belgii, bo tam jest o wiecej segmentów do góry i do dołu, ale raczej się z trasy nie wypada, 4 dni po 2 godziny robiłem trase, próbowałem, żeby wszystko było ok.

No Vojak, jeśli to ci się uda, to pokłony.

EDIT: http://www.speedyshare.com/831903809.html Starałem się jak mogłem, żeby bolid na podjeździe nie wypadał z trasy, stąd taka "szykana" zwalniająca, ale myślę, że ogólnie jest nienajgorzej odwzorowane. Jeśli jakieś błędy są, to proszę na pw...


Ostatnio zmieniony przez «RH» Mtik333 dnia 27 stycznia 2009, 22:30, w całości zmieniany 1 raz

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
«RH» Lox
Moderator


Dołączył: 21 Sty 2008
Ostrzeżeń: 2
Posty: 2600

Skąd: Skąd: Skąd: Skąd:

PostWysłany: 27 stycznia 2009, 17:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Dobra. Jako, że i tak wszyscy będą wybierać mapki, to robimy tak jak powiedział Wally, czyli dopuszczalne są mapy niepłaskie, ale w ograniczonym stopniu, tak wypaść było ciężko.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
«RH» Bilus
Moderator


Dołączył: 12 Maj 2008
Ostrzeżeń: 3
Posty: 1172

Skąd: Poznań

PostWysłany: 30 stycznia 2009, 20:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Cytat:
Co Do MT to pracuje nad super realnym "Modem" do tras uzwględniający nawet warunki pogodowe Smile

Ładnie pięknie, ale ja jestem na nie. Chyba, że w wersji pokazowej na solo. Na multi wolałbym jeździć bez moda. Dlaczego?
Mod=ściąganie. Ściąganie=podcinka. Podcinka=5FPS. 5FPS=Niemożliwość grania.
Dziękuję, mam nadzieję że wszyscy zrozumieli o co mi chodzi ;f.

_________________

[4 more]
09-11.07.10 | AGL Belldeco Cup 2010 Stęszew
[...?]

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG
Voj4k
Admin


Dołączył: 25 Mar 2008
Ostrzeżeń: 4
Posty: 1091

Skąd: Tychy

PostWysłany: 30 stycznia 2009, 21:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

nie chodzi mi o MOD tylko o efekty MediaTrackera
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG
SykeS
Pirat drogowy


Dołączył: 05 Maj 2007
Posty: 517


PostWysłany: 30 stycznia 2009, 21:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

voj4k napisał:
nie chodzi mi o MOD tylko o efekty MediaTrackera

Jeden piernik.

_________________
"I Now Walk Into the Wild"
Christopher McCandless

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
NN~ Pyszo
Zaczyna szaleć na ulicach


Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 412
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 21 lutego 2009, 22:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Wally napisał:

Trasa może mieć zróżnicowany poziom, ale nie powinna mieć odchylenia w górę w dół wyższego niż +/- 2 segmenty od linii start-meta.


Ja bym nie ograniczał ilosci segmentów, bo źle ułozony spadek o 1 może spowodować, ze wiele osób będzie tam wylatywac z trasy. Po za tym, co to są, w sumie nawet te 4 segmenty, w przypadku monako, gdzie są charakterystyczne podjazy i zjady.

Moim zdanie jedynym ograniczeniem powinno być by auto nie odrywało się znacznie od ziemi, a najlepiej wcale, szczególnie przed zakretami.

Chodzi przecież o to, by wiekszość osób po tych 50-60 okrążeniach dojeżdżało do mety i by jak najlepiej odwzorować trasy. Więc jeśli mapa będzie spełniać powyższe 2 warunki, to po co ograniczac autora jakimiś limitami.

Loxley napisał:
tak [by] wypaść było ciężko.


Amen

_________________
---> http://www.youtube.com/watch?v=2JCkykDCgOw Razz

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
P4G Kinguś
Osiwiał za kierownicą


Dołączył: 12 Gru 2007
Ostrzeżeń: 6
Posty: 2032



PostWysłany: 21 lutego 2009, 22:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

@ sykes
przeczytałem "jeden plemnik" i nie zabardzo wiedzialem OCB Mad
zaraz zamieszcze swoja mape

_________________

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
NN~ Pyszo
Zaczyna szaleć na ulicach


Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 412
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 21 lutego 2009, 23:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

Nie wiem czemu, ale ja też tak przeczytałem Happy ale jakoś mi to w kontekście nie leżało... Razz
_________________
---> http://www.youtube.com/watch?v=2JCkykDCgOw Razz

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
«RH» Lox
Moderator


Dołączył: 21 Sty 2008
Ostrzeżeń: 2
Posty: 2600

Skąd: Skąd: Skąd: Skąd:

PostWysłany: 15 marca 2009, 21:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem  

No to głosowanie zakończone. Dzięki wszystkim, którzy zagłosowali, a tym, którzy nie głosowali, odbiera się prawo narzekania na mapki w nadchodzącym sezonie ;p

Zwycięskie mapki:
1. Australia - Lox
2. Malezja - Lox
3. Chiny - Pyszo
4. Bahrajn - Lox
5. Hiszpania - Lox
6. Monaco - Lox
7. Turcja - Lox
8. Wielka Brytania - Lox
9. Niemcy - NBlast
10. Węgry - Lox
11. Europa - Lox
12. Belgia - Cayman
13. Włochy - Pyszo
14. Singapur - Lox
15. Japonia - Pyszo
16. Brazylia - Foxy
17. Abu Dhabi - Key

Ilościowo wg autorów:
Lox - 10
Pyszo - 3
Key, Foxy, Cayman, NBlast - 1

Ponad połowa moich, hmm... Od razu mówię, że nie wiem jak kto głosował, więc nie ma co liczyć za jakieś korzyści z głosowania na moje "dzieła" ;d

Z 17 rund tylko w 5 zobaczymy mapki już użyte w którymś z poprzednich sezonów. Są to: Turcja (sezon 2), Niemcy (sezon 2), Belgia (sezon 1 i 2), Brazylia (sezon 1), Abu Dhabi (sezon 2).

Zapomniałem dodać. Nie ma ani jednej mapki pł0 mapmakera - Ordona! Happy Laughing

To tyle. Pierwszy wyścig już za niecałe dwa tygodnie!

Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu    Forum TrackMania Poland Strona Główna » Społeczność » Turnieje » Liga F1 » Sezon 3 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

POWERED BY YARD COPYRIGHT © 2006-2017 TMPL.INFO DESIGNER? JAKI DESIGNER?